Dnes môj úsmev žiaril na celé mesto do tmy, lebo mi chodili električky len s 5min. meškaním...ale veď nemuseli ísť vôbec, no nie? A keď mi potom pred nosom ušli L4 aj L12 (naraz, ako inak...potom zas o 30 min), bol môj deň ešte krajší, lebo boli aspoň vypravené!!! ?
btw vie mi nejaká odborne spôsobilá osoba ( ? ) objasniť filozofiu zastávok okolo Cassovie? Prvé stanovište od Železníkov má CP L16, L37 s uvedenou zast. "Pri prachárni", CP L30 a L34 majú uvedenú zast. "Trhovisko" ?
V opačnom smere je na stĺpiku napísané "Pri prachárni", L34 má v CP ale zas "Trhovisko" ?
Potom sú stanovištia Hala Cassosport (btw busy sa otáčajú v areáli DPMK?), tie sú v pohode.
Ale nakoniec, vzadu pri Mercury markete je stĺpik s CP L30 (2x) a L34, kde je zas "Pri prachárni" ? ?
Záver: chápem to dobre, že ex-Pri prachárni (bližšie k Alejovej) sa premenovalo (od 11/2007) na Trhovisko (a od 2.8. bude Blšák), a zast. pri Mercury market je Pri prachárni (a zostane aj od 2.8.) (plus na ODT tradične niekto niečo do.....l) ?
btw vie mi nejaká odborne spôsobilá osoba ( ? ) objasniť filozofiu zastávok okolo Cassovie? Prvé stanovište od Železníkov má CP L16, L37 s uvedenou zast. "Pri prachárni", CP L30 a L34 majú uvedenú zast. "Trhovisko" ?
V opačnom smere je na stĺpiku napísané "Pri prachárni", L34 má v CP ale zas "Trhovisko" ?
Potom sú stanovištia Hala Cassosport (btw busy sa otáčajú v areáli DPMK?), tie sú v pohode.
Ale nakoniec, vzadu pri Mercury markete je stĺpik s CP L30 (2x) a L34, kde je zas "Pri prachárni" ? ?
Záver: chápem to dobre, že ex-Pri prachárni (bližšie k Alejovej) sa premenovalo (od 11/2007) na Trhovisko (a od 2.8. bude Blšák), a zast. pri Mercury market je Pri prachárni (a zostane aj od 2.8.) (plus na ODT tradične niekto niečo do.....l) ?
eMareq
http://www.sme.sk/c/3988298/do-elektrickovej-dopravy-treba-v-kosiciach-investovat-600-milionov.html
Podľa poslanca Tibora Matouška treba do električiek investovať, ale je nemysliteľné, aby mesto na budúci rok vynaložilo viac ako 50 – 60 miliónov korún. Pavol Mutafov dodal, že nespochybňuje požiadavku dopravného podniku, ale podľa jeho názoru treba, aby DPMK pripravil koncepciu mestskej dopravy s výhľadom na minimálne päť rokov, kde by boli špecifikované technické aj ekonomické požiadavky.
Iste pán Matoušek, radšej dáme inde (treba šetriť, bo nebude na EHMK). Aká koncepcia MHD súdruh Mutafov?
To je však průser pre NeviemKnapíka & co. Len tak na pripomenutie pre ostatných:
800 M na riešenie dopravy pri Auparku
700 M na výstavbu trate do Ťahanoviec (akože vieme, že nebude)
600 M na opravy _niektorých_ tratí (Kuzmányho - Zimná, Zimná - Amfiteáter, Krajský súd - NO, VSS X - OC Branisko)
500 M na oIo-tinu s názvom EHMK
200+ M na vykúpenie pozemkov pri Myslave (smetisko)
150 M na presun vozidiel do novej "garáže" (v súvislosti s výstavbou futbalového štadióna)
No keď to spočítam vyjde pekná sumička šplhajúca sa takmer ku trom miliardám korún.
Voľajako sa nám to začína vymykať z rúk... Rozpočet je len jeden a peňazí tak málo...