Reply on: 1018 #34767:
No.. aby som to uviedol na spravnu kolaj.. Este raz pripominam a ukazem ti to aj v clanku, ze napisane je namierene voci Mestu a nie voci vedeniu DPMK. Mozno az na ten dopyt. Ale po poriadku:1. Kto kazal prepustat a prinutil podnik setrit ? MESTO KOSICE
2. K dopytu som uz napisal predosly clanok. Ak ho DPMK spustilo, co bolo aj v clanku vyjadrene, ze je to spravne, potom si ho strazte. V predoslom prispevku som ti odpisal, ze jedno, mozno dve percenta takto oznacenych vozidiel jazdia aj realne s dopytom, pretoze vodici na to kaslu
3. Ano, je pravda, ze v clanku som mohol pouzit vo vete Mesto Kosice a ani DPMK atd.. namiesto "a ani" vetne spojenie "a nasledne vdaka tomu".. Mozno by to bolo trosku viac pochopene. Ale snad kazdemu je jasne, ze financie pre DPMK vlastni majitel podniku. A vdaka MESTU KOSICE nemohlo ani DPMK zvysit platy, resp. zvysilo to len mierne, ako sa dalo.
4. Ak sa teda vystavali nove socialne zariadenia pre vodicov, preco nie su chranene ? Mame na to systemy predsa. Ako je mozne, ze to vodicom zamestnavatel dovoli, takto zaobchadzat s majetkom ? Opat tu chyba ochrana, mozno dozor, rovnako ako pri dopyte. Mozno jednym riesenim by bolo (a nie je to draha zalezitost) namontovat na taketo zariadenia kodovacie systemy a kazdemu vodicovi pridelit jeho kod. Kamkolvek takyto vodic pride, pouzije svoj kod. Ak zisti, ze niekto pred nim nieco zdemoloval, ci ukradol, nahlasi to vysielackou dispecingu a tam si predsa dokazu zistit, ktorym kodom bolo otvarane posledny krat, pred nahlasenim nedostatku. A aby sa eliminovalo to, ze sa vodici zacnu vyhovarat, ze to bol niekto pred nim, tak ich to naucme poctivo nahlasovat napriklad dodatkom k pracovnej zmluve! Ked uz raz v DPMK pracuju aj taketo "individua", tak to jednoducho potom treba riesit razne a natvrdo.
A saratica ? Co na nej vidis zle ? Je to normalne predavany napoj, podporujuci travenie.

Isidor
http://www.bratislavskenoviny.sk/90575/doprava/sestdesiat-autobusov-pre-bratislavu-doda-opat-sor