toto som napísala vedeniu,a aby sa s toho nevyzuly,tak som to dala aj do eteru,kto si myslí,že nemám aspoň na poly pravdu,nech o mňa hodí kameňom,kua!!!
all:sťažnosť na DPMK-sťažujem sa nie na vodiča,ale na DPMK,píšem to za chrbtom svojho priateľa,je to vodič ako mnohý iní z podniku...To čo vymýšľate na nich nemá obdobu,akože chcete sťažnosť preverovať cez údaje,tak prosím,som pani nikelová,máte to aj v mojich os. údajoch,ale nevšimla som si pochvaly vodičov!!!to sa nehambíte,že vodič je len robot,na ktorého treba kydať???osobne a z vlastnej skúsenosti pri sťažnosti na vodiča som bola svedkom,že cestujúci si myslel,že je boh!vodič len špina..asi...mala som možnosť riešiť problém či len z meškaním vozidla,keď sa na vodiča ohúril cestujúci neprávom,ale vy to tam od stola nevidíte,ste slepý jak patrony!!!opakujem sa,že nevidíte problematiku vodiča,riešite si svoje pič...ny,a na vodičov seriete...anketa na vašu stránku?je na grc,lebo okrem toho,že je platená z naších peňazí,ste sa ani neunúvali dať nám na vedomie,že sa bude prerábať,aj keď sme používali starú...nové linkové vedenie si môžte strčiť do gatí,lebo nikoho nezaujíma riešenie starostov a ich babičiek kde a kedy sa bude stáť,ale nás,čo dennodenne vaše služby využívame,by nás to zaujímalo,my sme tí,čo vas živia!!!tých idiotov,ktorí si myslia,že podnik patrí im,ako je aj kuzma,bryndziková a spol.,zrušte,lebo su zbytočný,oni si len držia svoje tlusté zadky na kreslách,a o o doprave nemajú ani páru,kopnúť ich do p..e!!!riaditeľ,nech si nemyslí,že je malý boh,lebo pokiaľ viem,aby bral čo je mu súdené,bude súhlasiť s kde-akou debilitou...nerozumiem doprave,ale viem,že ak by k tomu došlo,tak by som to viedla iným,a verím aj správnym,smerom,nie ako vy teraz k úpadku...hrešila by som jak pohan,len mi to inteligencia nedovoľuje...na toto ani nemusíte reagovať,či odpovedať,zapíšte si za uši,že aj tak toto výjde na nete,tak budte aspoň v tomto smere ,,in" ,že môj názor na vašú neschopnosť dáte prečítať širokej verejnosti..s pozdravom,bez urážok,vaša nespokojná cestujúca...
Ten semafor je cely paskvil, dnes som cez neho siel. Od zastavky k Tescu preferencia hned nahodi zelenu, prejdem do polky a 2 minuty stojim aj ked som stlacil preferenciu (teda uz bola stlacena z druhej strany). Siroko daleko nikde jedine auto.
A preferovanie na tom elektrickom prechode.: od Bajkalu stala elektricka na cervenej, pani stlacila tlacidlo, elektricka presla a cervena tam svietila este hodne dlho... Absencia zebry na druhej strane uz asi nikoho neprekvapuje.
Asi tak 15 rokov dozadu mal jeden vodič Karosy DPMK na kabíne veľký nápis "VODIČ NIE JE INFORMÁTOR". Keď ste sa ho na čokoľvek opýtali, ani okom nemihol. Všetci boli pre ňho vzduch. Úplne bez reakcií. ? Ale aspoň nehovoril nahlas, kde nás má.
Bohužiaľ, ale to je ako sa vraví " Riziko povolania"
Ale keď to psychicky nezvládaš nechaj to radšej tak. Zamestnaj sa na patológii, tam ťa srať zákazníci isto nebudú...
?
Pekna sa vám tu píše ale nikomu z vás neverím, že keď vas niekto cely deň *erie tak mu budete odpovedať slušne a s úsmevom. Tiež by vás vytočilo keď pridete na zastávku baba študuje CP (lepši prípad) a keď zatvarate dvere tak pribehne a opýta sa či idete na NO a pritom to je napisane 20cm veľkym písmom napisané na BUSEčku ?
stotožňujem sa stým čo Dimi napísal.
Ale aby som ti odpovedal, sťažuj sa vedeniu. Môžeš použiť anonymne aj ten web (alebo si vymysli údaje)
Koniec koncov ak je vedenie vinovaté, buď nasrdený na neho, nie na cestujúceho.
Inak chlapi, neberte to tak, že som proti vám. Som s vami, a chápem vás, ale keď vás serie vedenie, cestujúci by si to odnášať nemal. Ako už Dimi písal.
To že vedenie nemá zdravý rozum neznamená, že aj vy ho máte zahodiť. To potom môžme ísť do hája...
Stranícki kamoši, ktorí v živote také niečo neriadili. Ale funkcie na meste sa už minuli pre iných kamošov, tak im ponúkli náhradu a škodia tu (samozrejme neplatí to pre všetkých).
Re #34472 BMko: ? Mne šlo o samotnú signalizáciu, tú neexistujúcu zebru beriem späť. ?
Riesia vas na skoleniach, ale asi sposobom skriabania sa pravou rukou za lavym uchom.. Jednoducho a vecne povedane, zlyhava personalny manazment DPMK .. Prave o tom som si pisal s irisb-usom, ze pre spravne fungovanie akehokolvek podniku, aby si teda aj ziskal zakaznikov na svoju stranu, su potrebne tri "ohnivka" retaze.. Inteligencia samotneho zamestnanca, pristup zamestnavatela voci zamestnancovi a spravanie sa zamestnanca k podniku, ako keby bol jeho. Posledne dve ohnivka su uzko zviazane a ak praskne jedno, nefunguje druhe. A vtedy pre ake take udrzanie aspon tretieho bodu musi tvrdo nastupit inteligencia vodica, no bohuzial, ta je uz posramotena prasknutim ineho ohnivka.
Pochopil som ťa,možno trochu nie,alebo ja nezrozumitelne píšem ? ,maš pravdu , určite by zákaznil nemal trpieť,a vedenie DPMK otomto probleme vie-verím tomu že hej,ale tvári sa že nie,šak to vodiči su hulváti,a oni nas zato postihuju,na školeniach nas riešia,robia čo můžu ? ? ? ? ?
Mozno sme sa neporozumeli, ja nehladam chybu vo vodicoch. DPMK so svojim postojom a skoleniami v podstate vedie vodicov k tomu, co robia a ako to robia. Samozrejme, ze potom nedokazu udrzat nervy na uzde. Zaroven moj nazor je taky, aky som tu napisal, ze predsa len by mali svoj hnev adresovat DPMK a nie zakaznikovi. resp.. aspon sa veelmi snazit.
To sa snažím vysvetliť,netreba hladat chybu furt len vo vodičovi , je tu teraz taka moda , očierňovať vodičov,mechanikov,pred mediami,a neviem kde ešte,a jamanažer,som ten najlepší,nechybím,ja zato nemůžem ? ? ?
len dodam ze aj pan Baťa (ktoreho system, sposoby a myslienky podnikania sa povazuju za jednu velmi vaznu a celosvetovo uznavanu ekonomicku teoriu) si zakladal predovsetkym natom aby boli spokojní jeho zamestnanci....(staval pre nich rodinne domceky, pomahal mladym rodinam v zaciatkoch a podobne...to je len priklad, nevravim ze to musi robit takto konkretne aj DP)....cim spokojnejsí zamestnanci, tym kvalitnejsie vykony podavaju v praci....manazeri DPMK by si mali prestudovat tieto teorie, a priucit sa.....a k takemu ze niektorí absolvovali semester, ci dva psychologie by som sa ani neopovazil priznat
To je v poriadku,ak si myslíš že maš pravdu,a vodič nie,stoj si za tým , ak som napísal že platilo to čo vodič povedal,nemyslel som to tak že ak poviem,všetci k zemi,tak si všetci ľahnu ? ? ? .Myslím to tak,že ak mam problem z vozidlom,a poviem,vystupte,tak vystupia,a nechcem počut,že - Prečo ty cocot ??? prečo mam vystupit? Ja nevystupim,mam kupený lístok,a tak dalej,a tak dalej ?
S mierou. Mna sa minule vodic rozhodol nezobrat do prazdneho primestskeho autobusu na cestu v ramci mesta, tak som mu dal jasne najavo ze to co povedal neplati (zostal som mu stat na schodoch kym mi ten listok nedal) a myslim si ze v takychto pripadoch by to tak malo byt. Lebo vodici to inak zneuzivaju, takze vsetko s mierou.
Doplnim ze na predmetnej linke nie je vnutromestska preprava vylucena.
K pozitivnemu pristupu k zakaznikom netreba vlastnit firmu. Staci aby zamestnavatel motivovat aby zamestnanci boli prijemny k zakaznikom (a to ako trestami v pripade ze nebudu, tak aj odmenami v pripade ze budu). Najlepsi je na to mystery shopping.
Pamatám časy,ked mi pravidelne cestujuci priali pekný den , dostal som poďakovanie za hoc len to že som počkal dobehujucuho a dokonca som dostal od neho ešte jablko,ked som bol pán vodič,čo som povedal to platilo,mali rešpekt,ale to boli časy pohody,ked boli dobre podmienky v podniku,ked sa o nas naši nadriadený nevyjadrovali v mediach ako o niekom nakoho si možte za každu blbosť otvoriť usta,naši nadriadený snami jednali v pohode,nevyvyšovali sa , a rozumeli tejto práci . Zmenil sa celý podnik,zmenila sa aj tato spoločnosť,každý čo ma v riti dieru si myslí o sebe že je neviem aky chytrí ? , a može ťa kedykolvek poslať do pixi lebo pozna toho a hentého ? .Ukončim to,lebo otom kniha by sa dala písať,to je len moj názor , nato všetko,čo som za tie roky zistil a zažil v tejto psychiatrii DPMK ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Irisb