Skúaka,
i to aj z mojej maainy funguje. V
era nás bol navatívie pán generálny riadite> }SR a ako povedal náa pán prednosta, z rozbitého 1. nástupiaea mali srandu...
No lenže Prešov má výrazne vyšší počet starších vozidiel po generálnej oprave alebo aspoň veľkej prehliadke - všetky autobusy do roku 1995 a všetky trolejbusy do roku 1994. To sa jaksi o Košiciach nedá povedať
Historické a nostalgické vozy treba tiež priebežne udržovať ,mali by byť pýchou dp a je vecou cti z ich strany k tomu pristupovať zodpovedne. Najstarší dp na Slovensku!
104 - vozidlo z roku 1920 má svoju historickú hodnotu aj v prípade prevedených zmien. 103 a 104 sice v ke nejazdili v pravidelnej prevádzke , ale tento typ áno. Tolko zmien oproti povodnému stavu tam zas nie je: -náter, strešná nástavba, interiér. Rozhodne ho treba zachovať buď ako nost. vozidlo alebo uviesť do povodného stavu (a priradiť mu číslo zo série 9 až 12, kam typovo patrí) ,dokumentácia je. Rovnako sa to riešilo s T2 - tá historická je?
čo T1 tam je tolko zmien a odlišností, že košické tam zostalo len číslo.
No ale o tom to je ! Starostlivosť o vozidlá, o trate, stanoviť určitý štandard remeselnej práce u dielenského perzonálu. Tá zanedbanosť nie je len nedostatkom financií.
Minule tu pisal 1018, ze KT8RN2 by mali vyjst 30. aprila s tym, ze je predpoklad vystavenia na Hlavnej 1. maja.
Co sa tyka 3527, ma to teda klimu pre vodica ci nie? Su aj ine rozdiely oproti doterajsim SU15?
eMareq
Keby 203 chceli dat do povodneho stavu po vyrobeni (nie ako dnes, ked odraza stav z r. 1967) - veru mali by co robit, aby zohnali vsetko potrebne.