Odkazy na články v Košickom večere:
" target="_blank">http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=22910"> - V Šebastovciach čistejší vzduch, Barčania asi prídu o šesť domov
" target="_blank">http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=22797"> - O vplyve rýchlocesty na životné prostredie
" target="_blank">http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=22791"> - Generálny riaditeľ na mieste činu. Urýchli rekonštrukciu stanice?
" target="_blank">http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=22707"> - Frekventovaná Gorkého ulica čaká na generálku už 20 rokov!
" target="_blank">http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=22910"> - V Šebastovciach čistejší vzduch, Barčania asi prídu o šesť domov
" target="_blank">http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=22797"> - O vplyve rýchlocesty na životné prostredie
" target="_blank">http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=22791"> - Generálny riaditeľ na mieste činu. Urýchli rekonštrukciu stanice?
" target="_blank">http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=22707"> - Frekventovaná Gorkého ulica čaká na generálku už 20 rokov!
KVKV
Historické a nostalgické vozy treba tiež priebežne udržovať ,mali by byť pýchou dp a je vecou cti z ich strany k tomu pristupovať zodpovedne. Najstarší dp na Slovensku!
104 - vozidlo z roku 1920 má svoju historickú hodnotu aj v prípade prevedených zmien. 103 a 104 sice v ke nejazdili v pravidelnej prevádzke , ale tento typ áno. Tolko zmien oproti povodnému stavu tam zas nie je: -náter, strešná nástavba, interiér. Rozhodne ho treba zachovať buď ako nost. vozidlo alebo uviesť do povodného stavu (a priradiť mu číslo zo série 9 až 12, kam typovo patrí) ,dokumentácia je. Rovnako sa to riešilo s T2 - tá historická je?
čo T1 tam je tolko zmien a odlišností, že košické tam zostalo len číslo.