Reply on: BMko #34155:
moju osobu zjavne poznas len velmi okrajovo, stredoskolske vzdelanie mam trosku ine ako si myslis..... ? ....hmm...to co si tu popisal je sice pekne, predpokladam ze teoria je na jednicku,co si popisal ale v praxi si budem vzdy stat za tym ze v solarise dopadnes horsie pri zrazke ako v karose....uz len preto, ze v solarise je vodic pomaly nizsie polozeny ako v osobaku (je to myslene obrazne)....a sila ramu? pozri si ako dopadla 3532 pri nehode...pred tusim 2 rokmi.....ale teoriu mas zvladnutu ?
SHORTY
na K2 sú dokonca na vlnitom plechu obyčajné tlačítka a nikto tam nepindá -
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=4309&idg=23&gi=300&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=19728&idg=23&gi=580&gn=20&gs=e&gsd=
čo sa týka hlásenia, tak pokiaľ malo by byť zapojené na všetkých Karosách (okrem červených a aj IK280), Soláčoch a Tedomoch. To, že to hlási cez čítačky zariadil ten-ktorý vodič. Návod ako zapnúť ( a bohužiaľ aj vypnúť) majú k dispozícii. ? ?