no mohla by koncit trochu atypicky pri novej nemocnici alebo este lepsie pri kine druzba. Furca bude mat spojenie s nemocnicou, nova nemocnica bude mat spojenie s NO (nahradi presmerovanu L55)! ,vznikne doteraz neexistujuce spojenie hlavnej posty s terasou v pripade konecnej pri kine druzba, zlepsi sa obsluha tejto casti terasy s NO (viem ako tu ludia nadavaju na trmacajucu sa L6) a spojenie hl.posty s furcou. Jedinou nevyhodou by mohol byt kratky subeh s ED v useku NO-hl.posta
To vieš, ZOO mala natlačené plagátiky, že im zo stanice chodí bus a potom "oprávnená" požiadavka Kavečian na priamy spoj. Defacto to je jedna linka, len sa rozdelila na dve, aby bola u Kavečian spokojnosť. ?
Trasa L15 je zase "oprávnená" požiadavka súdružky starostky za Furču (lebo tam už nemôžu byť chorí a ani umierať...). Mohla by cez poštu chodiť, ale kde by končila?
- pre obsluhu Krásnej je nutné zachovať západnú trasu a zabezpečiť jej dostupnosť v novej JV časti - akceptuje sa
- pripravovanú otočku Pri mlyne a predpokladanú výstavbu želez. zastávky koncepčne zladiť - akceptuje sa
- rozpor v text časti a grafike, týkajúci sa elektr. trate v komunikácii a v jej kategorizácii a prepojení so severnou časťou mesta - akceptuje sa
- v texte sa uvádza trolejbusová doprava, z výkresov nie je jasné trasovanie, otočky a spôsob napojenia na dnešnú sieť - akceptuje sa
- vo výkrese 3/1 nie sú navrhované trasy a otočky MHD - okrsky 10 a 12 sú rezervné , budú riešené v 2.et.
nehanbim sa, nemam zaco.......a z trolejbusoveho posilnenia aj tak vacsi uzitok bude na KVP ako na Furci......ale skôr ma serie to ze cez secovsku pojde len L15....L20 to je len okrajovy zasah na furcu ak v sucasnosti L55, cize to neratam....to je pre 3/4 furce nepouzitelny spoj......
co sa tyka ostatneho co si napisal, tam suhlasim....hlavne s tym, ze tymi ustupkami co sa urobili....to LV stratilo na kvalite....je tam dost perliciek ?
Zmeny a doplnky majú smerovať k intenzívnejšiemu využitiu mestských zón na bytovú, účelovú a priemyselnú výstavbu. Východné mesto by sa malo rozprestierať na ploche 800 hektárov. Postupne by sa tam mali postaviť domy a byty pre 50-tisíc obyvateľov.
Okrem bytov by sa mala na tomto území stavať občianska vybavenosť - obchody, služby, administratíva, prípadne ľahké priemyselné prevádzky či sklady. V lokalite Na hore I. bude stáť 82 rodinných domov, v susedstve Na hore II. 281, ale tiež 17 bytových domov pre 1200 obyvateľov a objekty občianskej vybavenosti pozdĺž hlavnej cesty.
Stavať sa bude na 350 ha
Štúdia vrátane dopravného napojenia a infraštruktúry, ktorá bola východiskom pre spracovanie zmeny a doplnku územného plánu, rieši územie v rozsahu 350 hektárov, zvyšok sa necháva ako rezerva. Satelitné mesto bude napojené na cestnú sieť, viesť tam má trolejbusová mestská hromadná doprava a neskôr aj električková. Celá lokalita je rozdelená na osem okrskov. Celkovo sa ráta s výstavbou okolo 7 200 bytových jednotiek pre vyše 28-tisíc obyvateľov. V prvých troch sa počíta s výstavbou 1 000 bytových jednotiek v rodinných domoch a 1 700 v bytových domoch.
Musí sa rozšíriť aj Slanecká cesta
Výhrady poslancov smerovali k napojeniu dopravy na Slaneckú cestu, ktorá už dnes kapacitne nepostačuje a jej rozšírenie na štvorprúdovku sa stále odsúva. "Zmena územného plánu bola vyvolaná záujmom investorov pripraviť územie pre 300 parciel. Podmienkou ÚHA bolo, aby sa riešilo celé územie z dlhodobého hľadiska pre 50-tisíc obyvateľov. Výstavba na tomto území je podmienená vybudovaním rýchlostnej cesty, obchvatovej komunikácie a rozšírením Slaneckej cesty. Bez týchto dopravných koridorov by sa tam nemohlo nič robiť," zdôraznil starosta Krásnej Marek Kažimír.
+ Re #33765 BMko: To bola 37-čka čo chodila z Mikovíniho cez Popradskú, Tr. SNP, Magistrát a naspäť na Mikovíniho, po tom čo im Schwartz v rámci "optimalizácie" 17-tku odklonil na KVP. Tú 32-ku chcel magistrát (asi aby sa zlepšila dostupnosť úradu pre duochodcov).
Inak ja som už dávnejšie uvažoval nad zlúčením liniek 10 a 34 do jednej (z jednej strany označená ako 10 a z druhej ako 34 ?). Vznikol by taký ťahanovský okruh. Síce jazdná doba tejto linky by bola až 66 minút, čo by sa zase na jednej strane negatívne vplývalo na pravidelnosť dopravy (nabaľujúce sa meškanie) na druhej strane by bola táto linka dosť efektívna. Optima by sa dala vyriešiť okružnou linkou z Optimy cez Mikovíniho, 100dolovu a naspäť na Optimu (resp. možno potiahnuť až po Spol. pavilón). Ale to by musela zase chcieť Optima. Potom zostáva otázka čo s OC Cassoviou (keďže by sa ten kus trasy linky 34 vlastne skrátil).
Re #33767 5: Potenciál bude asi taký, ako linky 55N. Teda si čosi odjazdí a zistí že počet prevezených cestujúcich sa bude vo veľkých prípadoch blížiť k nule. ?
Peter55