liniek moze byt na tahanovce aj sto ale ako poznam DPMK tak vsetky ako doteraz pojdu naraz a zmena bude minimalna, len cez vikendy tu bude mierne zlepsenie (menej expresov)
to co sa dialo s 15kou, to uz je nehorazne, to ze to mame kopu budarov a v meste niesu pre nich linky a nieje ich kde nasadzovat tak ich pchaju na klbakove linky (32), to je mi jasne. Ale na furcu ti jazdia troliky, cize klbove vozy, takze tak zle to s dopravou na furcu nikdy nebolo a ani nebude, THC su zavisle na autobusoch, a narozdiel od furce nemozu si linky vyberat lebo je na sidlisko len jeden jediny vjazd. Preto sa zda ze je to neviem kolko liniek, pricom na furcu je taka ista kapacita akurat je menej liniek secovskou a trolejbusovou cestou viac... Na furcu ide dost, len nie vsetky tzy smerom ktorym treba
mily pan filipko vadi my ze si zrusil jeden spoj s tahanoviec na jazero ti mas akoze auto tak tebe je to fuk ale ja nie a na furcu isdu dost autobusou podla coho si to usudil??? ☠ ?
No neviem kolko ludi chodi z furce na zelezniky, ked aj tak L30 ide cez NO a pochybujem ze tam nikto nevystupi a vsetci z furce idu na zelezniky, alebo analogicky s L31. Heh, no to som tusil ze budete zasnut nad mojou uzasnou konecnou L15 ?
no mohla by koncit trochu atypicky pri novej nemocnici alebo este lepsie pri kine druzba. Furca bude mat spojenie s nemocnicou, nova nemocnica bude mat spojenie s NO (nahradi presmerovanu L55)! ,vznikne doteraz neexistujuce spojenie hlavnej posty s terasou v pripade konecnej pri kine druzba, zlepsi sa obsluha tejto casti terasy s NO (viem ako tu ludia nadavaju na trmacajucu sa L6) a spojenie hl.posty s furcou. Jedinou nevyhodou by mohol byt kratky subeh s ED v useku NO-hl.posta
To vieš, ZOO mala natlačené plagátiky, že im zo stanice chodí bus a potom "oprávnená" požiadavka Kavečian na priamy spoj. Defacto to je jedna linka, len sa rozdelila na dve, aby bola u Kavečian spokojnosť. ?
Trasa L15 je zase "oprávnená" požiadavka súdružky starostky za Furču (lebo tam už nemôžu byť chorí a ani umierať...). Mohla by cez poštu chodiť, ale kde by končila?
- pre obsluhu Krásnej je nutné zachovať západnú trasu a zabezpečiť jej dostupnosť v novej JV časti - akceptuje sa
- pripravovanú otočku Pri mlyne a predpokladanú výstavbu želez. zastávky koncepčne zladiť - akceptuje sa
- rozpor v text časti a grafike, týkajúci sa elektr. trate v komunikácii a v jej kategorizácii a prepojení so severnou časťou mesta - akceptuje sa
- v texte sa uvádza trolejbusová doprava, z výkresov nie je jasné trasovanie, otočky a spôsob napojenia na dnešnú sieť - akceptuje sa
- vo výkrese 3/1 nie sú navrhované trasy a otočky MHD - okrsky 10 a 12 sú rezervné , budú riešené v 2.et.
Isidor
- pre obsluhu Krásnej je nutné zachovať západnú trasu a zabezpečiť jej dostupnosť v novej JV časti - akceptuje sa
- pripravovanú otočku Pri mlyne a predpokladanú výstavbu želez. zastávky koncepčne zladiť - akceptuje sa
- rozpor v text časti a grafike, týkajúci sa elektr. trate v komunikácii a v jej kategorizácii a prepojení so severnou časťou mesta - akceptuje sa
- v texte sa uvádza trolejbusová doprava, z výkresov nie je jasné trasovanie, otočky a spôsob napojenia na dnešnú sieť - akceptuje sa
- vo výkrese 3/1 nie sú navrhované trasy a otočky MHD - okrsky 10 a 12 sú rezervné , budú riešené v 2.et.
z: kosice.sk