Reply on: eMareq #33779:
pripomienky DPMK k tomu (povodnému) návrhu- pre obsluhu Krásnej je nutné zachovať západnú trasu a zabezpečiť jej dostupnosť v novej JV časti - akceptuje sa
- pripravovanú otočku Pri mlyne a predpokladanú výstavbu želez. zastávky koncepčne zladiť - akceptuje sa
- rozpor v text časti a grafike, týkajúci sa elektr. trate v komunikácii a v jej kategorizácii a prepojení so severnou časťou mesta - akceptuje sa
- v texte sa uvádza trolejbusová doprava, z výkresov nie je jasné trasovanie, otočky a spôsob napojenia na dnešnú sieť - akceptuje sa
- vo výkrese 3/1 nie sú navrhované trasy a otočky MHD - okrsky 10 a 12 sú rezervné , budú riešené v 2.et.
z: kosice.sk
Isidor
Výprava: Pracovné dni - strednekapacitný autobus (čítaj: budar), nízkopodlažný: 7 vozov
Voľné dni - strednekapacitný autobus (čítaj: zas budar), nízkopodlažný: 6 vozov