Reply on: Apeer #33764:
+ Re #33765 BMko: To bola 37-čka čo chodila z Mikovíniho cez Popradskú, Tr. SNP, Magistrát a naspäť na Mikovíniho, po tom čo im Schwartz v rámci "optimalizácie" 17-tku odklonil na KVP. Tú 32-ku chcel magistrát (asi aby sa zlepšila dostupnosť úradu pre duochodcov).Inak ja som už dávnejšie uvažoval nad zlúčením liniek 10 a 34 do jednej (z jednej strany označená ako 10 a z druhej ako 34 ?). Vznikol by taký ťahanovský okruh. Síce jazdná doba tejto linky by bola až 66 minút, čo by sa zase na jednej strane negatívne vplývalo na pravidelnosť dopravy (nabaľujúce sa meškanie) na druhej strane by bola táto linka dosť efektívna. Optima by sa dala vyriešiť okružnou linkou z Optimy cez Mikovíniho, 100dolovu a naspäť na Optimu (resp. možno potiahnuť až po Spol. pavilón). Ale to by musela zase chcieť Optima. Potom zostáva otázka čo s OC Cassoviou (keďže by sa ten kus trasy linky 34 vlastne skrátil).
Re #33767 5: Potenciál bude asi taký, ako linky 55N. Teda si čosi odjazdí a zistí že počet prevezených cestujúcich sa bude vo veľkých prípadoch blížiť k nule. ?
5
Re #33764 Apeer: 37-ka vtedy chodila aspoň k nemocnici... čo ešte aký taký zmysel dalo.