Nj, som zvedavy kolko potrva kym si investori uvedomia ze MHD im moze pomoct... zatial myslim prva lastovicka je Lamacska brana v BA (ti chcu postavit elektrickovu a busovu vozovnu, prestupny teminal PHD a MHD), ale zial su zatial skor vynimkou
Trolejbus do Krasnej? Pre tych ludi, co si tam kupia pozemok a postavia dom? Ti budu uuurcite odkazani chodit trolejbusom (po predpokladam dvojprudovej Slaneckej v zapche spolu s ostatnymi, ktori sa budu pohodlne vyvalovat v klimatizovanom aute).
Elektricka je nerealny blud, potrva 10 rokov, kym vobec dojde rekonstrukcia po Vazec (ak vobec niekedy dojde). Nechcem vidiet tie miliardy, co by stalo vykupenie pozemkov (kade vlastne tahat trat?) a vystavba trate o par kilometrov dalej. Navyse je tu problem - ten satelit, co tam vyrastie, bude tak rozlahly, ze chodit peso na elektricku = 15 minut chodze. Navyse si vela ludi neuvedomuje potencial zeleznice, uz dnes poznam ludi, co chodia radsej do Krasnej/Mysle na vlak. Maju to lacnejsie, rychlejsie a pohodlnejsie. A zvycajne aj nacas...
To vieš, my by sme to nepochopili, nezvykli si, prestali okamžite cestovať, začali spisovať protestné petície (vráťte nám linku XY, lebo mi stojí pred Lidlom) lebo prestupy odrádzajú atď. A však načo niečo lepšie.
Nie, mesto si to neuvedomuje. To linkovanie bude bohužiaľ z veľkej časti paškvil a nakoniec skrachuje na nedostatku vodičov a vozidiel. ? ?
Mesto si neuvedomuje aku chybu robi ked ustupuje sialenym poziadavkam dochodcov a inych ludi co povazuju prestup za stratu spojenia. Bratislava je krasny priklad ze ludia az casom pochopia ze novy system je lepsi.
Pôrod pripomínajú prípravy nového linkového vedenia MHD. Od novembrového návrhu do augustového spustenia uplynie presne 9 mesiacov. Viceprimátor Jozef Filipko (SMK) to v piatok konečne podpísal. DPMK potrebuje na uvedenie zmien do praxe dva mesiace.
- Pôrod je rýchlejší.
Nakoniec bude MHD fungovať po novom od 1. augusta. Konečný kompromisný návrh sa pracovne volá "Variant B verzie č. 3". V ňom námestník primátora Jozef Filipko, zodpovedný za dopravu, uložil podniku zapracovať posledné korekcie. Doterajšia električka č. 2 ostáva, aj konečná šestky na "maratónci", nová osmička (botanická záhrada - železničná stanica) nebude, autobus č. 14 (Horný Bankov Ťahanovce obec) bude zachádzať na Mier a č. 19 (KVP Jazero) k TU.
Viceprimátor tvrdí, že si uvedomuje, že DPMK musí po toľkých svojich ústupkoch škrípať zubami. "Na jednej strane bol pohľad prepravcu - DPMK. Na druhej požiadavka verejnosti a mesta ako stopercentného akcionára DPMK. Obe strany sa museli stretnúť v korektnom kompromise. Vyhoveli sme mnohým pripomienkam verejnosti, ktorej nesúhlas s pôvodným návrhom bol obrovský. Jej ďalších 80 až 90 percent požiadaviek však bolo subjektívnych a neopodstatnených, vyplývajúcich z toho, že každý je zvyknutý na ten svoj spoj a akúkoľvek zmenu odmieta."
Tam sú uložené koľaje na drevených podvaloch, zasypané štrkom, zatrávnilo sa to samo od seba.
Re #33652 TA: Zjavne súdruhovia zabudli, že tu máme "expertov" na MHD v podobe SDKÚ-DS & co., ktorým trolíky vadia, lebo sú drahé. ? Žiadna električka a tobôž trolíky... Keď sa to tam postaví, bude mať každý po jednom aute a autobus s intervalom 1 Schwartz nikoho neosloví. ?
Dopracovaná štúdia vrátane dopravného napojenia a infraštruktúry bola východiskovým podkladom pre spracovanie zmeny a doplnku Územného plánu mesta Košice v rozsahu 350 hektárov, zvyšok územia sa v pláne ponechal ako rezerva. Riešené je napojenie na cestnú sieť, pričom tam má viesť trolejbusová mestská hromadná doprava a neskôr aj električková.
Trolejbusy v Krásnej Prečo si robia z ľudí dobrý deň
Dispecer