Presne. Ja netrvam na priamom spoji na zeleznicnu stanicu. Mne uplne staci sa z Letiska dostat NIEKAM, niekam, kde uz budem moct prestupit na nieco ine, cim sa na tu stanicu dostanem. Len nie ist z letiska pesi na bricku. Ciste teoreticky by stacil aj pendler Letisko-Peres, ale zase, ked si zoberiem, ze L25, L38 a R1z idu v podstate vsetky naraz a potom hodinu nic, tak radsej ten pendler aspon k Optime, alebo SOUD.
BMko: no asi taký nejaký návrh by som si predstavoval od DPMK, chápem že peňazí nieto, ale vždy sa to dá nejako kompromisne dohodnúť. Nechcem nikoho obviňovať, ale "neskoordinovanosť" L23 s lietadlami + vyberanie parkovného na letisku aj do 10 minút mi pripadá prinajmenšom divne...
zajtra bežim za nadriadenym, dnes ma skusky necham ho nech je Bc,len este musim zistiť kto rozhoduje o deleni vozov ,lebo mna odj...z voza a partie a nasukal sa tam neaky strkač ,asi ma chut na dobry voz len aby sa nezadrhol inžinierik
mne je jasne ze to musi ist vsetko podla zakona, strajk musi byt dopredu ohlaseny a podobne veci......mal som na mysli skôr, ze Vy by ste mali tych vodicov presvedcit o spravnosti, aby sa vsetci postavili za tuto myslienku...aby bola z ich strany ta priama podpora ktoru ste spominali.......zaroven som dodal ze viem ze to je nesmierne tazka uloha, aj z dovodu ako uviedol Marek v prispevku #33604.....
Jednoduchy zaver. odborar si haji svojich vodicov, ktory sa nanho obratili s prozboo. To, ze DPMK nema prostriedky je jedna vec a druha vec je to, ze letisko si diktuje svoje. Ako sa tu spominalo, letisko spojenie pravidelne potrebuje. Nakolko ale mame prestupnu tarifu, tak navrhujem riesenie za tie iste kilometricke priebehy. Ale v skratenej trase, Letisko - mikoviniho - stodolova - DPMK - Spolocensky pavilon - Kaufland - Peres Pohostinstvo - Letisko . S tym, ze cestujuci ma na prestup prestupny uzol Spolocenskom pavilone smerom na na stanicu. S tym, ze prvy ranny spoj pojde zo Stanice a posledny spoj z Letiska na Stanicu. Zbytok v ramci prestupu. Da sa dosiahnut krasny polhodinovy interval. Obeh linky vychadza na 19 minut. to znamena, ze mame pri 40 minutovom intervale pre vodica vydrzny cas 20 minut. Linka by sa skoordinovala z linkou c 6 aby bol co najmensi prestupny cas.
čo som mal na mysli tým zadubeným pohľadom? Ja som jeden z tých, ktorí si MHD platia. Preto ma absolútne nezaujíma, či má vodič prestávku na letisku 2 minúty alebo 37 minút, z akých liniek robia busy jednotlivé spoje na linke 23, ani prečo spoje meškajú. Riešením by bolo alebo urobiť normálnu linku s intervalom 30 minút (hoci aj nie priamo na ŽST, ale trebárs okolo MMK, to by určite páni darmožráči schválili), alebo urobiť prípoje k lietadlám, so zameraním na lety SkyEurope, nakoľko tam drvivá väčšina klientely by rada využila MHD, nie taxi za min. 350 Sk. Nemožno sa čudovať, že keď busy na L23 jazdia ako jazdia, cestujúci ich nevyužívajú. Ja osobne lietam dosť, ale jednoducho keď mi bus nejde vo vhodnom čase, jednoducho musím hľadať inú možnosť.
Vsetci by sme mali mat 4+ 2 a nie 5+1. Ak mas taky problem skus ho argumentovat z nadriadenymi, lebo ja mam 4+2. Hmm a k tomu robovodicovi, v Bratislave maju trolejbusaci zadelenie 5+1+4+2. Vsetko je v ramci zakonika prace a zakone o praci v doprave.
kto este nevidel delenie do služieb nech tam beži ,je to" očen charašo" ,na grc ak sa teraz nepohneme k lepšim zajtrajškom tak o mesiac už na nas môžu aj orať . Robiť 5dni a po 1 dni dalšie 4 ,tak to sa da zvladnuť ako Robovodič ,česť praci !!
A viete prečo tých 350 zamestnancov nechce vstúpiť do odborov? No asi preto, že im nedôverujú, že sa ich zastanú. Za minulosti boli odbory spriaznené s vrchnosťou. Vybaviť výlet na kúpalisko kdesi v Maďarsku je síce pekné, ale to nestačí. Tak pre koho také odbory? Pre seba? Pre pár vyvolencov? Čo ste Vy osobne ako predák dokázali za ten čas?
Prepáč, ale ak chceš hovoriť o štrajku tak o tom musíš vedieť viac. O pravidlách v zmysle zákona som tu už písal. Samozrejme, že by sa mohlo k nemu dospieť ale k tomu je potrebná práve tá jednota. Odvahu na štrajk prejaviť v krčme alebo na konečnej a urobiť to naozaj, sú dve veci. Ak poviem, že máme cca 1100 zamestnancov, z toho 570 vodičov a z nich nie je organizovaných temer 350 tak je to len malá matematika. Okrem toho, vyvolať štrajk tak aby nebol v rozpore so zákonom SR a aby na to nedoplatili práve len tí niekoľkí ochotní je práve moja zodpovednosť. Ten čas určite príde a aj preto som štrajkovú pohotovosť neodvolal. Ja môžem na problémy upozorňovať ale riešiť ich musí zamestnávateľ. Ten však mojim argumentom prikladá len takú váhu aká zodpovedá stavu členskej základne. A tu si musia spytovať svedomie samotní vodiči. Bez ich priamej podpory sa zmena k lepším časom nikdy nepodarí. Žiadny zamestnávateľ sa dobrovoľne nevzdá možnosti manipulovať s pracovnou silou, ak nemá dosť prostriedkov, aby si ju zabezpečil v potrebnom rozsahu. A žiaľ skutočnosť je taká, že dobrý vodič MHD je v tomto štáte len úzkoprofilová pracovná sila. Bude to tak dovtedy, kým si každý z nich nespočíta, že jeho sila sa dá uplatniť aj inak.
Vlado
Nie je. Čo navrhuje Filipko: po zastávke Štadión Lokomotívy musí zabočiť ku Krajskému úradu a potom zase zabočiť ku OD Mier. Ťažko je prestúpiť babkám (veď už druhý nástup by ich boľavé kolená neuniesli), jemu možno ani tak nie. Ale keďže on poslancuje za MČ Sever tak plní priania svojim voličom...
Re #33598 5: Nakoniec sa vrátime ku linke 16 a 16A (Železníky - Stanica) ako bolo "prednedávnom" a bude pokoj. ? Starostka Smolková bude sklamaná. ?
Re #33593 Isidor: Všetky tie linky čo si písal v () aj tak idú cez NO a aj tam stoja. Alebo rovno tú linku ukončiť na Optime. To by mohla točiť aj s 15 minútovým intervalom. ? ? ?
Takze panovi namestnikovy je tazke prestupit na namesti osloboditelov na trolejbus pripadne iny spoj jazdiaci okolo magistratu? K tej 14tke: citala som ze ma chodit po trase "Horný Bankov - Čermeľ - Havlíčkova - Anička - Žel. zastávka Ťahanovce". Nie je v tejto trase uz aj OD Mier? Alebo sa trasa 14tky zmenila?
Vladislav 48
Vlado