Citát z dnešného Korzára:
"Frézuje sa aj cesta od mostného objektu v smere na Furču od Hlinkovej ulice až po Adlerovu. Na moste sa bude robiť asfaltový kryt v hrúbke 7-8 cm, v ďalšom úseku mikrokoberec. Práce v hodnote 7,5 milióna korún potrvajú približne tri týždne, ale chceli by sme to ukončiť o niečo skôr. Motoristi musia počítať s lokálnymi obmedzeniami. Asfaltovať sa začne už dnes," uviedol hlavný inšpektor Správy komunikácií mesta Košice Juraj Cichanský.
Požiadavky na prácu v nočných hodinách a mimo dopravnej špičky sa tak skoro motoristom nesplnia. Ako uviedol J. Cichanský, v noci sa ulice iba čistia. S asfaltovaním to nie je také jednoduché. Na cestách sa nerobí do ôsmej hodiny ráno a medzi pätnástou a šestnástou hodinou, čím sa má predísť kolónam. Počas víkendov a sviatkov sa podľa možností pracuje."
„Vlani sme dokúpili 19 autobusov, no okamžite by sme potrebovali vymeniť ďalších 50 kusov,“ uviedol šéf podniku Michal Tkáč. Podnik kúpi asi desať nových vozidiel.
-- som zvedavy co zase nakupia.. ? sice, asi radsej nie som..
to len potvrdzuje moje slova..ze nespravia nic kvalitne....staci sa pozret na nase cesty....jeden mesiac natiahnu novy koberec a o dva mesiace uz plataju diery....kolkokrat sa stalo ze odflakli vyrezy okolo kanalov? a takto by sme mohli pokracovat....
10 minut? Ta ty si asi tie kolony asi ani nevidel - neotestoval... Kolony su až po Mier, Krajský súd a cesta sa robí skoro na Furči. Radšej by mali poslať všetkych robotnikov na jedno miesto nech to urobia rychlejšie a nie robiť 4 najvyťaženejšie useky v najväčšej špičke slimačim tempom.
Zoberme si to logicky, vcera bola vyfezovana cela vozovka (4 pruhy), ale prejazdné boli len 2, v tých ostatných opierajúc sa o zábradlie stáli páni z nemenovanej firmy s vestičkami a výborne sa zabávali na tom, aká je kolóna (posúdil som podľa ukazovania prstom). Tak prečo keď tam doslova včera nič nerobili, nemohli aspoň na chvíľu počas najväčšej špičky sprístupniť pruh navyše?
Po dalsie, statie v kolone nie je len 10 min., ked sa ti zda priemerne 40 min v najvacsej spicke ako nic, tak neviem. Myslim si ze tym ze sa to robi cez den a su velke zapchy sa sposobia ovela vacsie straty, ako zaplatit zopar korun na pracu v noci. Pri cene celej cesty si myslim ze su to doslova zanedbatelne peniaze. Ved jeden robotnik nema mzdu 150-200 Sk na hodinu.
väčšinu ciest robia za dažďa, čo sa nemá robiť, aj tie čo si popisoval, Termostav je iný problém, tam sa nerobila nová cesta ale len asfalt, podložie cesty bolo robene v tom čase (prb.1970) ako príjazdová cesta ku firmám nie ako hl ťah. ,zničene sú viaceré cesty ktoré som si značil ktoré robili v daždi či za mokra, uvidíme ako dopadne Alejová.
Práve si mi to zobral z úst. Peter jedná vec je verejné osvetlenie, a druhá pracovné osvetlenie. No ďakujem pekne pri takom svetle pracovať, za týždeň by som bol slepý jak krt. Takže nemýliť.
A k Irisbovmu príspevku #33022, sakramentská pravda. Po roku - dva popraskané. Prejdite sa po moste na KVP. V lete minulého roku dávali živicový nástrek. Už je popraskaný.
Ďalej Ipeľská. Ešte minulý rok som čítal, že ju budú reklamovať... Ktovie ako to skončilo?!
A korunu všetkému nasadzuje Watsonová. To je príklad sprostosti. Tento rok chcú pokračovať od križovatky až po amfík, tak dúfam, že odvedú rovnako "kvalitnú" prácu. ?
Re #33022 280: A ja som sa zľakol, že si to vážne myslel ? ?
Viem, že je to OT ale nedalo mi:
Aď tie prachy. Prečítajte si aktuálne plusko a tam o auparku v Žiline str. 104 - 106. (Mimochodom zaujímavá podobnosť v niektorých bodoch s našim.)
A tam je, že ministerstvo výstavby sídli v budove Apollo Bussines Center a ročne platí nájom 50 miliónov.
Tak neviem, to asi na raňajky tam dostávajú praženicu z Fabergého vajec alebo čo. Potom sa čudujme, že nemáme diaľnice. A toto je len kvapka v mori.
ale je rozdiel kolko luxov ti poskytne poulicne osvetlenie...a urcite to nebude hodnota (bude niekolkonasobne mensia)ktora je vhodna pre pracovne osvetlenie.....
ja snad len podotknem ze ci to budu robit v noci, alebo cez den, je vonkoncom jedno, aj tak to za rok dva budu musiet robit opat.....vid Watsonova, Termostav a podobne.....za sakramentske peniaze to cestari neurobia ani kvalitne ani co najpohodlnejsie pre vodicov v premavke......proste PUCHOvia
Tak som to aj myslel s tou nasou uuzasnou ekonomikou ? Klasicke zapadoslovenske dristy.. A tie cesty sa urcite daju robit aj v noci. Lenze oni sa ohanaju tym co si povedal - viac penazi vyjde na robotu za svetla. A tolko si ludia vytrpia, ked chcu mat novy koberec. Ale takto sa to robi na dalekom vychode! Na to, ze sa my hrame aki sme moderni, vyspeli tak nevieme pohnut tym rozumom zo sociku a zmenit nieco co sa roky tu zauzivalo. Hlavne, ze tu kazdemu tecu nervy z tych kolon, naraz sa rozkope cele mesto, ale "super, sak sme usetrili!"
LeLe
Po dalsie, statie v kolone nie je len 10 min., ked sa ti zda priemerne 40 min v najvacsej spicke ako nic, tak neviem. Myslim si ze tym ze sa to robi cez den a su velke zapchy sa sposobia ovela vacsie straty, ako zaplatit zopar korun na pracu v noci. Pri cene celej cesty si myslim ze su to doslova zanedbatelne peniaze. Ved jeden robotnik nema mzdu 150-200 Sk na hodinu.