Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Irisb #32068:

Poskladaj si tieto perličky:
...“co si povedzme na rovinu, nejaky ten prejazd na llt oranzovu alebo tesne cervenu sa sem tam kona, tomu sa nevyhnes“... .....“Kto tu najviac dodržiava predpisy su vodiči DPMK“.... jazdia profesionalne a bezpečne“...... .....“dobre ti povedal, len cistu pravdu“.

Ja NECHCEM vodičov, ktorí jazdia profesionálne ,bezpečne , občas na červenú !

...“ze sa nebude stihat, vozy budu meskat, a nebudu za to moct vodici ale tvorcovia sucasneho LV, ktorí doslova nutia v niektorych casoch a na niektorych linkach (a nie je ich malo) vodicov dupat aby stihali“... A čo na to naši linkotvorcovia ??? Bude sa dať na to vyhovoriť aj po zavedení nového l.v. ?
Hovoril si s nimi o tom ? Možno sú to tvoji kamaráti.

...“a vodici su takmer dennodenne tymi skrytími "hrdinami" ktorí dokazu“... oni niektorí mi pripadajú skor ako frajeri než ako hrdinovia.

Žijem sice FEST dlho v Prahe, do Košic jazdím FEST často a keď som v KE tak si FEST všímam mhd. A situáciu v DPMK poznám FEST dobre od Reipricha až po „Babjaka“ (nic moc). Je to vcelku nedávno, čo som bol služobne na Bardejovskej....
Reply on: KVKV #32067:


Oprav si to!

Kassai villamos közúti vassút
Reply on: regeta #32059:
tak potom tie jeho prispevky hovoria za vsetko....cap chce robit zahradnika.... ? ?
Reply on: KVKV #32062:
ak sa nemylim tak Stankovic povedal ze budu dorazne - striktne - dodrzovat predpisy, co si povedzme na rovinu, nejaky ten prejazd na llt oranzovu alebo tesne cervenu sa sem tam kona, tomu sa nevyhnes ani ako vodic OMV....je to lepsie ako dupnut na brzdu a ludia ti popadaju vo voze, a nebodaj sa este niekto zrani...a teda ak sa pojde pomalsie aby nedoslo k takym prejazdom, tak z toho vyplynie to, ze sa nebude stihat, vozy budu meskat, a nebudu za to moct vodici ale tvorcovia sucasneho LV, ktorí doslova nutia v niektorych casoch a na niektorych linkach (a nie je ich malo) vodicov dupat aby stihali....(a povedzme si ze charakter vodic, chce dodrzovat casy a este aj zato je zly?ak by meskal zase by bol zly....takym ako ty nevyhovies bazmeg)..a z toho ze budu vozy meskat, vyplynie viacmenej dopravny kolaps MHD v KE...uz len aby sa dali vodici konecne vsetci dokopy a zacali to dodrzovat......dalej Stankovic povedal ze ak nebude technicky stav zodpovedat 100% stavu, voz nepojde von....keby si poznal naozaj dobre podmienky DPMK vedel by si ze 85% vozov nesplna 100% stav.....a bohuzial podnik s tym nic nerobi, mechanici tiez vela nezmozu ked nemaju nahradne diely,vlastne uz ani mechanici nie su pomaly a vodici su takmer dennodenne tymi skrytími "hrdinami" ktorí dokazu v takych podmienkach vyjst do ulic, zobrat zodpovednost za cestujucich a este jazdit aj relativne nacas, aby sa ludia dostali do prace a skoly....ale ak jazdis len na OMV, a MHD nevyuzivas....nepochopis o com hovorim....

neviem kto si, a co robis.....bolo mi povedane ze zijes uz fest dlho mimo KE, je to pravda? a poprosil by som odpoved na tuto otazku...
Reply on: RDZ 50 #32063:


Ta keď už tak:
Kassai közúti villamos vassút

Oprav si to!
Reply on: regeta #32061:

Tak si to zhrňme poporadí:
1/ Nespokojnosť začala, ked Váš nadriadený Vám (vodičom) zakázal balkánsku „dovýzdobu“.
Domnievam sa, ak by to neurobil, tak všetci by boli dodnes spokojní a nenapadlo by ich štrajkovať a zrejme by si ani nespomenuli, že by bolo treba viac peňazí..
2/ Problémy v DPMK sú . Celá košická mhd a dpmk je PROBLÉM.
Takže je dobré tieto problémy rozdeliť do skupín.
To jest:
A/ požadovať, aby cp boli zostavené v súlade s dodržiavaním dopravných predpisov.
B/ požadovať, aby na dielňach bol dostatočne kvalifikovaný personál v odpovedajúcom počte a nevypravovať (vodiči nepreberať) vozidlá v nevyhovujúcom tech.stave.
Toto sú problémy organizačné a riadiacej práce. Požadujte ich riešenie na vedení, trebárs štrajkom. Budú musieť reagovať.
C/ požadujte si zvýšenie platov, ale je to samostatný požiadavok, ktorý by sa nemal miešať s inými problémami a nehroziť štrajkom takými absurditami .

...“nezmyselné príkazy“... mne to také nezmyselné nepripadá s tými tlačidlami, niekto by sa mal starať o základnú čistotu vozu behom jeho výpravy na linke.
Polhodina je skutočne málo, malo by byť nariadené prítomnosť vodiča do služby HODINU pred výpravou vozidla . Tak ako je tomu v Prahe. Kto nepríde včas, „je to za pětset!“ –prémie a funguje to.

A vobec, doporučujem nejakému košickému vodičovi, aby skúsil šťastie v profesii v Prahe. Hlavne autobusákom. Zarobia určite o dosť viac. Ale som presvedčený, že devať z desiatich do dvoch mesiacov zdrhne, lebo tú disciplínu a kázeň tam nevydržia.

Ja žiadnu prácu nepodceňujem, ale u košických vodičov spravidla najviac kričia tí najväčší bordelári.
Šoféra sa mi robi´t nechce, mám zaujímavejšiu prácu, ktorá ma baví.
Nie som politickým nominantom a vobec k politikom (a zvlášť slovenským) nemám velmi kladný vzťah.
Reply on: quinn #32064:
Potom si porovnaj platy THP v Košiciach a v Bratislave v Košiciach ich majú vyššie AKO V BRATISLAVE ☠
Reply on: Dimi #32041:
precitaj si pozorne moj predchadzajuci prispevok, dotacie za vopred dohodnute sluzby vykonavane vo verejnom zaujme som v nom neodsudil, mesto ma doplacat formou dotacii cenu cestovneho listka, tak aby boli pokryte naklady a cena listka ostala nezmenena.
Pisal som len, ze obnovu vozidloveho parku by si mal DPMK realizovat z vlastnych zdrojov a nie pozadovat dotacie od mesta.
Nemylim si mestsku akciovku so sukromnou, len tvrdim, ze v oboch by mali platit rovnake principy hospodarenia s majetkom.

A co sa tyka porovnanie miezd vodicov v Blave a Kosiciach, odhadom mi to vychadza, ze Blavaci su na tom horsie, nakolko treba zohladnovat aj zivotne naklady tu a tam.
Reply on: KVKV #32062:
ty si vlastne kto? Múdro píšeš... ?
Reply on: Irisb #32058:

Celé je to smiešne,fraška, včetne nehoráznych nárokov vodičov , naprosto originálny sposob štrajkového vydierania , keď „hrozia“ dodržovaním dopravných predpisov, že nebudú jazdiť na červenú atd... To dám ako „raritku“ do dopravných časopisov , to tu ešte nebolo!

.....“dobre ti povedal, len cistu pravdu“..... a máš oči? Či si jeden z nich? Potrom aj tá „pravda „ je len jedna z nich.
?
Reply on: KVKV #32057:
chcel bysom Vás vidieť len mesiac sedieť za volantoma čítať a plniť tie nezmyselné príkazy ktoré sú vydavané pre vodiča,napr. vodič je zodpovedný za čistotu vonkajších tlačidiel otvárania dverí. A keď časovo nestačíte z preberaním voza toľko je tam povinností že polhodina je vám málo. Tak by som nepodceňoval žiadnú prácu ani vašu, každý si nesie svoj kríž.
Reply on: Irisb #32058:
ich práca je veľmi dôležitá je na nich vyvijaný politický tlak
Reply on: Irisb #32058:
vieš ešte vživote nerobil veď je politycký nominant§!
Reply on: KVKV #32057:
neviem co sa ti zda na tom smiesne.....dobre ti povedal, len cistu pravdu.....
Reply on: Arksun #32029:

.....“Kto tu najviac dodržiava predpisy su vodiči DPMK - je to ich práca. ...... Vodiči DPMK jazdia profesionalne a bezpečne , maju nato papiere – osvedčenie“ ............ ? ? ?

To si robíš srandu ????
Prvý apríl je až za dva týždne !!!
Reply on: Peter55 #32055:
No, tak už si minimálne tak slávny ako Diggi... ? ?
Reply on: Isidor #32052:
Ad ilustračne foto, jeej moja fotka ? (nie veľmi vydarená)
Reply on: Isidor #32052:
Posledna veta je naj, zase vyhraju CNG budare
Reply on: TA #32037:
$ by sa aj mozno nasli, ale kto by nadchody pouzival? O podchodoch ani nehovorim...
DPMK pripravuje rozsiahlu obnovu električiek a autobusov

Modernizovať 24 električiek v hodnote 276 miliónov Sk plánuje pri obnove vozového parku počas nasledujúcich štyroch rokov Dopravný podnik mesta Košice (DPMK). Na zákazku už vyhlásili verejnú súťaž. Ako informovali dnes z vedenia DPMK, doposiaľ modernizovali v priemere jednu električku ročne za 8 miliónov Sk. Celkový počet nízkopodlažných električiek je šesť. Kým nová električka stojí približne 80 miliónov Sk, modernizácia starej - jej prestavba na nízkopodlažnú, renovácia ovládacích prvkov, podvozku a skríň - je len vyše 10 miliónov Sk. Prestavba znamená aj zníženie energetickej spotreby.

Doteraz DPMK dodávateľsky rekonštruoval šesť električiek typu KT8D5 s doplnením nízkopodlažného článku a tri električky typu T3 vo vlastnej réžii. Najstaršie električky v bežnej premávke sú z roku 1983 a najnovšie z roku 1993. Spolu ich má DPMK 128 (30 - typu T6, 19 typu KT a 79 typu T3).

Pri obnove zastaraného autobusového parku DPMK na prelome rokov 2007 a 2008 zakúpil 19 ks malých nízkopodlažných autobusov na plynový pohon CNG a postupne vyraďuje staré autobusy. Podľa generálneho riaditeľa Michala Tkáča z vyše 200 kusov autobusov je potrebné vymeniť najmenej 60. Staršie vozidlá značky Ikarus budú vyraďovať až po zakúpení nových veľkokapacitných autobusov počas tohto roku. Ako informoval Tkáč, tohtoročný investičný plán pozostáva zo 100-miliónovej dotácie účelovo viazanej na nákup autobusov.

Pri obnove vozového parku ráta DPMK aj s prostriedkami zo štrukturálnych fondov. Vedenie pripravuje projekt v hodnote 500 miliónov Sk, ktorým chcú reagovať na očakávanú aprílovú ❗ výzvu Ministerstva životného prostredia SR. Nové vozidlá by mali byť s nižšími emisiami buď autobusy na plynový pohon, alebo električky či trolejbusy ?, dodal Tkáč.

zdroj: TASR
ilustračné foto: internet

http://www.cassovia.sk/newsread.php?newsid=13831

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.