Reply on: BM #3246:
Plný súhlas. Zavedením zastavovania L53 pri Termostave a pri Leteckej akadémii Košice (odhliadnuc od spojov RA a divotvornej pochybnej L60) prišli o posledný expres.Re #3252 Dopravák: S nejedným vodičom som kamarát, nič proti tejto skupine obyvateľstva nemám, ale za takéto maniere by som strhával prémie a pri recidíve prepúšťal. Linky RA sú riadne verejné linky pre všetkých cestujúcich a všetky zastávky na ktorých zastavujú sú určené na výstup a nástup cestujúcich. To isté platí o L60, ktorú som v pravom slova zmysle (označenú ako L60) ešte nikdy v KE nevidel.
Vladimír
Akože vodič smerom do USS neberie nikoho? Ja som už RA-čkou v pohode šiel. Samozrejme, že Ti na Palackého nezastaví, keď tam raz nemá zastávku, ale pojem železiar/neželeziar vôbec nehrá rolu. RA-čky sú verejné spoje, žiadna objednávka.
Re #3227 eMareq: Aj v KE by mohli byť lepšie intervaly, ak by bolo menej liniek. Prečo z Palackého na Furču musia ísť L15, 18, 30 a 32. Tie majú v sedle dovedna 8 spojov, čo vychádza na priemerný 7-8 minútový interval. Ak by bola doprava pravidelná, dovolím si tvrdiť, že by ani taký interval nebolo treba. Stačilo by ho skresať na 10 minút, doprava by bola kvalitnejšia ako dnes a ešte by sa ušetrilo. Samozrejme, príklad je zjednodušený a len pre ilustráciu.