Ja som pri zaklade OO č.2 nebol.Neviem ti nato odpovedať,to by vedel iný,tu diskutujuci,čo viem je že sa založili preto lebo OO č.1 suhlasila a podpísala všetko.Nesnažila sa vyjednať nikdy viac,len prikivovala na dane podmienky.Proste nerobila problemy.To je všetko čo viem. ?
Mňa by zaujímalo prečo tu máme LEN dvoje odbory, prečo nie troje, štvoro, pätoro, ... ? Už niet odborových predákov? Nie je mi jasné čo viedlo k rozdeleniu terajších odborov na dvoje. Lojálnosť jedných ku starým kádrom a nespokojnosť tých druhých s tými starými, tak sme si založili druhé?
Už to vidím,ako za odmenu vyhraje znova najbližšie volby za predesedu OO č.1 , a ak nahodou nie,som zvedavý aku zase umelu funkciu pre ňu vymyslia - za lojalnosť.Ako vymysleli pre mnohých čo su na Bardejovskej.
Pri kolektívnom vyjednávaní v r.2006 keď som za zamestnávateľa dával návrh na navýšenie platov pre vodičov a dielne o 5% a pre THP 3%, p.Ivanová s tým samozrejme nesúhlasila, chcela vsjo rovno.
Myslím si a určite nie iba ja, že ak GR alebo niekto ako referent K.K. nebudú dva týždne v práci, MHD v Košiciach pôjde bez problémov ďalej, ale bez vodiča ten autobus alebo trolejbus cez bránu neprejde.
Takže tak.
Ale to tu už niekde bolo že radšej ukrajincov poberú než by nám mali dať viac.
Inač sa mi zdá, že ona háji záujmy zamestnancov ale len tých čo sedia na Bardejovskej. To ona v tom mala prsty pár mesiacov dozadu čo odmietli zvýšenie platov od magistrátu len pre vodičov, lebo trvali na tom že sa musí zvyšovať celoplošne?
Najvyšší čas oddísť ztoho zhniteho podniku.Tu mladý nemaju šancu sa postaviť na vlastne nohy za 14.000 mesačne. A nech guta uderí celu Bardejovsku aj z magistratom - ved su tam same potkany . Naj tu robia len dôchodcovia a Rumuni,Bulhari a neviem jaky cigáni. Nech ti je zem lahká-DPMK a.s.
nerozčuluj sa,sadne ti to na srdce...je to smutné,no verím,že sa eče na niečo príde,kaša sa totiž nikdy neje taká horúca,aká sa navarí!apropo napadla ma myšlienka... ?
Na Mieri nemôže preblikávať zo žltej na červenú, radič SIEMENS ktorý tam je, na 100% zaraďuje žlté svetlo v dĺžke 3 s. Je to riadené počítačom, takže tam iná možnosť nie je.
A ešte upozornenie - platné STN aj vyhláška pozná iba žltý a červenožltý dignál na semafóroch pre riadenie dopravy, nie oranžové !
Meranie rýchlosti, resp. snímanie prejazdu na červenú v križovatkách v Košiciach zariadením firmy JACKNAU bola akcia v rámci rekonštrukcií CSS zariadeniami firmy SIEMENS. zariadenie došlo spolu s radičom na rekonštruovanú križovatku Palackého - Jantárová, kde sa namontoval radič SIEMENS ako tretí v poradí v KE - prvý bol na križovatke Vodárenská - Hlinkova + peší priechod MHD, druhý na Mieri. Neskôr sa osadila "krabica" na JACKNAU aj na priechode pre peších pri kine Družba a na Protifašistických bojovníkov oproti plavárni. Zariadenie bolo iba jedno, to sa prenášalo a fungovalo vždy na jednom z troch miest. Fotilo sa na klasický kinofilm - pás so 400 resp. 600 snímkami, každý prejazd na červenú boli dva snímky, aby bolo možné jednoznačne usvedčiť vodiča z priestupku. Staral a sa o to firma Matyáš v rámci údržby CSS - vymieňala filmy a nosila ich na políciu. Celé zariadenie stálo 1 milión Sk (pred 10 rokmi), jeden film - 200, resp. 300 priestupkov sa nafotil v priebehu 2-3 dní, policajti začali nestíhať predvolávať vodičov na políciu, mesto cez Matyáša prestávalo zabezpečovať údržbu zariadenia - veď načo platiť z mestských peňazí údržbu, keď vybraté pokuty končia v Bratislave na Ministerstve vnútra. Tak sa postupne toto zariadenie vyradilo z činnosti, a dnes sú skrinky asi prázdne. Škoda, bolo to prvé zariadenie nainštalované a funkčné v republike, a spočiatku sa toho vodiči dosť báli. Malo to aj výhodu v tom že to malo dva režimy merania a fotenia - alebo rýchlosť, alebo prejazd na červenú. Ale v Košiciach je to tak - chceme, kupime, mame, a načo nam to bude.....
paragan