Ešte na margo CSS: keby bolo po niekoho vôli (diskutuje tu s nami), tak je semafór pri každej značke daj prednosť! To je ohľadom tej Moskovskej, ktorá údajne spĺňa kritériá na výstavbu CSS. A potom ako ďaleko za ňou zaostáva Paklackého - Krivá - Bus stanica? 20 rokov?
PTI: ad Aupark - kedy vygumujete tú predradnú koľaj z Južnej triedy, ktorá je absolútne zbytočnou? Okrem mimoriadnych udalostí sa v smere z Južnej triedy NIKDY nevyskytujú dve linky pred križovatkou za sebou!!! A v dnešnej dobe viesť ďalšiu koľaj, na ktorú sú potrebné aspoň 3m šírky a miesta je tak málo, je úplný nezmysel. Namiesto toho by sa mala urobiť splietka (potreba len 15cm šírky) a to najmä na Štúrovu pred Dargov (tu by zase bola výhodnejšia predradná koľaj). Nuž čo, keď väčšina projektantov a vyjadrovateľov zo strany DP nemá ani páru, aká je dopravná situácia na konkrétnom mieste, ku krotému treba zaujať stanovisko.
A jeden z ďalších zaujímavých územných plánov: http://www.kosice.sk/docuStore_getById.asp?id=7156
ráta sa v ňom s električkou na VŠA a dokonca smyčkou niekde za Merkurymarketom , ale to ešte zrejme nevedeli o tom multifunkčne zbytočnom štadióne ?
No, aby som to trochu uviedol na pravu mieru, pretoze problematika Myslavy a dopravy sa ma bytostne tyka. Obecny urad uz dlhsi cas nesidli v budove, v ktorej kedysi sidlil (to je ta stara velka biela v strede dediny). ObU sidli uz v zrekonstruovanom Kulturnom dome, ktory je mimo hlavnej trasy, takze asi aj preto o tejto informacie nevies/ete. Momentalne je v starej budove i nadalej klub dochodcov a pod. To, ze trolejbusy, ktore tam stali/stoja vadili ex-starostovi bol jeho problem a samozrejme iba drist, navyse, ja ex-starostu velmi nemusim. Je ale pravdou, ze vadili a vadia tie troliky dodnes tamojsmi obyvatelom. Mam pocit, ze si tam urcite aspon raz bol a iste uznas, ze ak by ti meter a pol pred domom (chodnik + 40 cm zelen) stal 18m trolejbus a ty by si miesto normalneho vyhladu a slnecneho svetla v dome mal mat vyhlad na BUSE transparent alebo nieco podobne 24 hod denne, asi by si nebol rad. V Myslave nastastie budem byvat inde, ale s tymito ludmi trochu sucitim. Na druhej strane je pravdou, ze sa to tyka tak maximalne 2-3 rodin, ktore tam byvaju, cize nejde zase o tragediu nedoziernych nasledkov. Tak, ci tak, pevne verim, ze trolik nam ostane, pretoze mi to celkom dost vyhovuje, vzhladom na to, ze sucasnou L20 chodi 500 ex-indov a iba zopar slusnych ludi (neratam spicku) a navyse, ako som uz nie raz vravel, subeh L20 a L72 z NO je riadna pakaren. Komunikacia Moskovska-Klimkovicova je potrebna ako sol a drzim tomuto projektu palce. Nech si aj troleje potiahnu, ale nech nam nerusia L72 ? . Este otazka na PTI - Naco je dobra subezna komunikacia Kopa-Girbes? Nestaci na to sucasna Klimkovicova a potom jednoducho krizovatka na buduci(?) most na Kop do Myslavy? To je tiez nieco, co by ma velmi zaujimalo.
Severná strana Moskovskej - združený chodník pre peších a cyklistov, zatáča potom hore na sever k športovému areálu. Ak si obrázok zväčšíte, je to tam písané.
Koncepcia je vždy niečo, čo sa predpokladá, že sa časom realizuje. Na to aby sa ozaj koncepcia premenila na drobné, závisí od samosprávy, v tomto prípade ako magistrátu, tak aj MČ KVP, aby sa držala toho, čo sa schválilo a postupne sa to realizovalo. Je to vecou každoročného rozpočtu mesta na dopravu - koľko na dopravu naplánuje a koľko z toho zrealizuje. Čo sa týka prepojenia komunikácií Moskovská - Klimklovičova, pevne verím že tento rok sa tých 150 m komunikácie šírky 7 m postaví, a čiastočne sa odstráni aj problém kľučkujúcich autobusov MHD okolo OC Iskra.
Účelnosť zriadenia CSS v súlade s STN 73 6102 Projektovanie križovatiek na pozemných komunikáciách sa posudzuje podľa nasledovných kritérií:
- kritérium bezpečnosti dopravy
- kritérium intenzity dopravy z hľadiska vozidiel
- kritérium intenzity dopravy z hľadiska chodcov
Pri kritériách intenzity dopravy dosiahnu počty motorových vozidiel na jednotlivých vstupoch do križovatiek z hlavných aj vedľajšieho smeru a na priechodoch pre peších požadované hodnoty pre zriadenie cestnej svetelnej signalizácie.
Z hľadiska bezpečnosti dopravy je celá Moskovská dlhodobo sledovaná ako komunikácia kde dochádza najmä z titulu nedodržiavania maximálnej povolenej rýchlosti ku kolíziám medzi vozidlami a chodcami.
Počty chodcov na priechodoch pre peších dosahujú hodnoty pre zavedenie CSS
Podľa normy STN 73 6102 účelnosť zriadenia CSS v križovatke je potrebné preukázať splnením aspoň jedného z vyššie uvedených kritérií.
krása. ešte sa chcem opýtať aký je časový horizont realizácie tejto štúdie? Výstavba prepojovacej komunikácie sa odkkladala každý rok.
Taktiež viem , že na Moskovskej sa pokúšalo postaviť svoj hypermarket tesco, ale neprešlo to dokonca tam chcela cirkev kedysi aj kostol.
Ako pozerám tak parkovisko na klimkovičovej pre nákladne automobily zmizne. Ako je poriešené to? V poslednom čase sa mi zdalo, že je dosť využívane, dokonca tam parkujú aj autobusy jedného košického dopravcu
Dakujem pekne pan Titl, toto som zhanal uz skor. ? .. Este mi prezradte ako donutit mesto, aby tam tie trolejbusy aj postavilo, ked maju k nim taky postoj ako tu popisal eMareq.. Dokonca predstavenstvo si medzi sebou sepka, ze ich nechaju dozit, to sa im ale nepodari. A dalsia vec.. Kde tam budu cyklisticke chodniky ?
Opäť semafórofília s červenou vlnou pre MHD. Už keď tam bude deliaci trávnatý pás, načo ešte ďalšie semafóry pre peších? Ťah Moskovská - Toryská bude teda vyzerať...
Tak nakoniec Košický THP zarobia viac ako v Bratislave ospravedlňujem sa za úpravu kopíroval som to nevyšlo to.Vodičom hovoria že v Bratislave sú vyššie platy!
Ak hovoríme o mzdách a o tom, že porovnávať mzdy zamestnancov v Bratislave a Košiciach nie je možné, keďže vo všetkých profesiách sú v Bratislave vyššie mzdy ako v Košiciach a aby sme hovorili o tom istom, posielam Vám
v prílohe porovnanie odmeňovania
Nie je to preložka, otočka v Myslave sa neruší, ale časť trolejbusov (minimálne každý druhý) by nezachádzal do Myslavy, ale ku Športovému areálu Klimkovičova
Terminál MHD je koncipovaný ako konečná aj nácestná zastávka, a je riešená tak, že umožňuje obsluhovať MHD dnešnú Klimkovičovu, aj novú súbežnú komunikáciu k MČ Myslava.
Pozor, te to iba Regulačný plán, ešte je potrebné nájsť finančné zdroje a tak začať postupne celý návrh realizovať.
Apeer
Re #31645 matway: Hej, ja chcem linku premavájúcu cez Wuppertálsku ?