Re #16496 Crossfire: Vieš na SK už nebývajú len sedliaci atď ale aj vzdelaní ľudia a ty nad tým nemávnu rukou, myslíš, že prečo napr. v Rakúsku alebo Nemecku si na tom dávajú záležať ako to bolo vidno na fotke ktorá tu bola pred nedávnom k tejto téme?
to vyzrá akoby sa rátalo automaticky s tým, že sa nejaké služby nevypravia, takže napokon by sa to, čo je nad rámec objednaného stlačí dole. Len dúfam, že to nebude tak.
"Keby 27 končila na Exnárovej, netreba ju s 15 koordinovať. Ale tak to predsa nebude. 15 a 27 sa budú neskoordinovateľne preháňať cez celé sídlisko."
No veď iste, ale to je dané navrhnutou trasou. Keby pravicoví súdruhovia na magistráte neškrtili výdavky na MHD každý rok tak by sa dal na L15 interval v špičke 5 resp. 7,5 minúty a vec by bola vybavená. Ako som sa posledne dozvedel, tak podnik pri navrhnutých trasách v tom dokumente "pokus č. 2" ide nad rámec objemu výkonov (tuším to bolo 150.000 km naviac), ak sa dovtedy nič nezmenilo.
Re #31240 Axel: Na tieto investície by podľa mňa mala prispieť aj tamojšia samospráva.
No a.... to je spravna otazka cloveka, ktory pozera povrchne na problematiku. Linkove vedenie nie je o tom, ze si spravim linku od domu tam, kde potrebujem, ale o tom ako sa vyvyja sidlisko. teraz potrebuju zmenu tahanovce, caka ich rozmach lahkeho priemyslu a byvania. ostatne sidliska stagnuju, oproti tahanovciam a kulminacia ludi sa tu stale zvacsuje
Ale to by na to sidlisko trebalo ist, mozno vybavit par papierov, zariadit elektricku pripojku...
Takto je to bezbolestne, technici to nemaju na doplnanie listkov (pravdepodobne) daleko, pred vandalizmom to (akoze) chrani SBS,... ?
vravim z osobnej skusenosti a viem aka je obsadenost v rannych hodinach na smer presovska. Preto v pocas rannej a poobednajsej spicky by mala 27 zachadzat az na Lingov.
Keby 27 končila na Exnárovej, netreba ju s 15 koordinovať. Ale tak to predsa nebude. 15 a 27 sa budú neskoordinovateľne preháňať cez celé sídlisko.
Re #31231 Axel: Nárazové nápory samotná koordinácia nerieši. Keď sa na zastávku postaví 500 ľudí, či príde 1 spoj každých 5 minút alebo 2 spoje každých 10 minút, celková kapacita sa tým nijako nezvýši.
Re #31232 franko5240: Furča - Mier je riešená dobre. Tam má byť nosná TD a žiadny autobus. Ráno súhrnný interval 6 min. + expres 55 cez celé sídlisko s int. 10 min. musí stačiť. (Tu vidieť obrovský nepomer ponuky v porovnaní s opačným výjazdom zo sídliska.) Akékoľvek pindanie na zrušenú 18-ku nie je na mieste. Smer Mier je nahradená dostatočne a smer NO chodila slabo využitá kvôli blbej trase (Požiarnická). To ale nič nemení na fakte, že smer NO ostal zle vyriešený, na tom trvám.
moja hypoteza k furci 18 mali skratit len po lingov 27 by zacinala z exnarovej aj 15 ale to je len moja hypoteza ...tu ide o to ze furca je rozhorcena lebo nam zoberu jenu nosnu linku 18 .. ale ked sa tak vezme a trolejbusy budu chodit castejsie tak asi nebudu take napraskane
Peter55
Re #16496 Crossfire: Vieš na SK už nebývajú len sedliaci atď ale aj vzdelaní ľudia a ty nad tým nemávnu rukou, myslíš, že prečo napr. v Rakúsku alebo Nemecku si na tom dávajú záležať ako to bolo vidno na fotke ktorá tu bola pred nedávnom k tejto téme?