Nezabudni na Svedov, ktori sa s politicky utlacanymi "spluobcanmi" ziadajucimi o azyl vysporiadali jednoducho - postavili azylove centrum za polarnym kruhom...
Prečítal som si vysoko sugestívny článok o prístupe meste Košice k novému LV. Ako pohľad nejakého úradníka Jožka, ktorý sedí v kancelárii a spracováva CP, to beriem, ale z pohľadu vedúcich zamestnancov DPMK nie. Opakujem, ako som tu už písal, že vedenie DPMK nezvládlo prípravu nového LV. Ako to mali prelobované? Je vôbec GR DPMK presvedčený o správnosti nového LV? Čo Predstavenstvo? A čo DR, ako zástupcovia akcionárov? Stotožnili sa s tým? Mesto je akcionárom DPMK. Keď prezident USS niečo nezvládne, tak ho akcionár jednoducho dá dole a hotovo. Predpokladám že šéfovia DPMK sa boja vystúpiť tvrdšie voči mestu, aby neprišli o fleky. Takto sa dobrá myšlienka rúca a predpokladám, že z nového LV nič nebude, alebo len nejaký paškvil. Nemám pre to žiaden dôkaz, ale myslím si, že to bolo veľmi slabo odkomunikované a prelobované.
pri odoslani prispevku mi vyhodilo hlasku
Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to localhost:25 in /home/imhd/web/_/smtp.php on line 154
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/imhd/web/_/smtp.php:154) in /home/imhd/web/_/jadro.php on line 112
Áno, tento list je zložený z dvoch fotografií. To je z toho dôvodu, že môj mobilný telefón nerobí kvalitné fotografie. A normálny foťák nezvyknem nosiť so sebou.
Kópiami tohoto listu sú oblepené zastávky na celej Podhradovej. Ak si pozrieš znenie petície, ani tam nebol uvedený organizátor petície (zákon to síce vyžaduje, ale čo už).
Odpoveď na petíciu:
Citát:
"...na základe požiadaviek obyvateľov MČ Košice - Sever bol návrh linkového vedenia pozmenený nasledovne.
Spojenie s časťou Podhradová bude linkami č. 12 a 16 v ich súčasných trasách. Spoje linky č. 12 by podľa pozmeneného návrhu mali jazdiť v 15 minútovom intervale počas rannej špičky, v 30 minútovom intervale v čase popoludňajšej špičky a v 60 minútovom intervale pčas sedla a dní pracovného pokoja. Linka č. 16 má navrhovaný interval 10 minút v rannej špičke, 15 minút v popoludňajšej špičke a 30 minút v sedle a v čase dni pracovného pokoja. POkiaľ zmeny schváli Magistrát Mesta Košice, nové linkové vedenie by mohlo vstúpiť do platnosti najskôr k 1.4.2008."
Viď. http://img227.imageshack.us/my.php?image=odpovednapeticiucy6.png
Este raz: Dokonale chapem, ze neodpoveda TERAZ ako riaditel TRENCINA tomu debilkovi KEUNE-BR. Lenze on ma v neodpovedani TRADICIU zo zilinskeho fora, ked bol este zilinsky riaditel a proste akukolvek otazku, ktora spochybnovala jeho dokonalost, odignoroval. To som chcel povedat. Uz sa rozumieme?
Skus si na mape vsimnut liniu Velky Saris - Chminianska N.V. - Chm. Jakubovany - Krizovany - Hrabkov - Richnava. Nehovorim, ze to bez tunelu nepojde, ale 22 km z 30 km v tuneli tiez nemusi byt, podla mojho skromneho nazoru.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.