PTI: Co sa tyka elektriciek na Hlavnej a trolejbusov po Moyzesovej, mame spolocny zaujem. Mozeme sa o tom kedykolvek bavit, projekty podporime. Co sa tyka duobusov. Trosku by som Vas poopravil. V BA nie su duobusy, ale trolejbusy s pomocnym naftovym pohonom, co je zasadny rozdiel.
Odkial mas toto info?
PTI
Táto časť električkovej trate okrem výhybiek pred Slovanom sa nemusí kvôli AUPARKu posúvať, takže je to na DPMK, kedy si trať zaradí do rekonštrukcie, a za vlastné, teda mestské. Tak isto je to s traťou od Dargova k Domu umenia, kde je potrebné trať asi o 1 m posunúť bližšie do parku, aby sa mohla komunikácia rozšíriť o jeden jazdný pruh, tak ako je na južnej strane - o autobusový pás MHD.
Zastávky MHD - veľa možností na NO neostáva, systém električkových zastávok ostane (3 na výjazdoch z triangla), autobusové tak ako dnes - Pri Slovane - tam bude len doprava MHD, takže žiadne tlačenie sa busov v kolóne s IAD, na južnej strane 1 dlhé 65 m stanovište alebo dve kratšie 35 m stanovištia vedľa seba v dnešnej polohe. Bottova ostáva, to je všetko. Zastávka pri sporiteľni sa definitívne zruší, tak isto sa neuvažuje s busmi na vstupe do NO z Južnej triedy, je potrebné uvažovať s Jantárovou. Pri plavárni (McDonald) sa zriadi dávno zrušená zastávka busov smer Štefánikova.
P.Titl