Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Axel #30210:
4099...
Reply on: KVKV #30195:
KORID sa so sucasnymi vozidlami da zaviest len vtedy, ak to nebude vlakotramvaj, ale regulerny vlak. Coz vlastne tu uz davno mame, akurat sa to nevola KORID, ale vlak.

Okrem toho, usek Kysak-Presov ti uz vela sanci na zavedenie dalsich spojov k sucasnemu stavu nedava, pretoze je velmi vytazeny. Na tridsatminutovy interval ti to teda ani omylom nevyjde. Coz pochopis, ked si vezmes napriklad milimetrovy papier, nakreslis si grafikon a skusis vsetky vlaky vykrizovat. Jedine, ze by sa zdvojkolajnil, ale to zas nie je otazka "v podstate IHNED".
Reply on: KVKV #30195:
o tratiach 2 a 6 sa hovorili aj v nejakých oficiálnejších rovinách?
Reply on: Isidor #30197:
prečo by sa z fondov EÚ nemohli žiadať peniaze aj na mestskú železnicu? Je to proti pravdilám čerpania z týchto fondov, či preto, že to nezahrnuli do OP ❓
Reply on: Peter55 #30209:
nehovoris recou mojho kmena.... ?
Reply on: Axel #30208:
Papežak 99 ?
Reply on: BMko #30202:
Akeze to mas cislo busu? Ci tak po kolajniciach nahodou nechodilo viac vodicov.
Reply on: tbus #30206:
Nebodaj robiš autoškolu ? ☺
Reply on: Peter55 #30205:
ja som sa zápche vyhol a išiel bočnými uličkami (...tak ma nevigoval inštruktor ? ? ) ale videl som aj 6240 ako prášil po tom tankodróme ?
Reply on: BMko #30202:
Aspoň dakto má rozum a nestojí v kolónach ?
Reply on: Axel #30201:
Dnes sa opäť potvrdilo akí dementi sú v KE a vôbec na SK, uprostred špičky si frézujú cestu na najfrktenovanejšom úseku v KE. Absolut demencia, busy mali meškanie okolo 10 minut a o kolónach ani nehovorím. Ako keby to nemohli robiť v sobotu ? ? ? ☠
Reply on: BMko #30202:
Keby som bol vedel, mavam velkym plagatom: som Axel, otvor dvere...
PS: Pekne sa za tebou prasilo, ked si si to zamieril nazad na cestu ?
Axel : ta co si si ma nestopol
Stojim si dnes poobede na elektrickovej zastavke pri Dome umenia a zrazu okolo mna po kolajniciach autobus... ?
(Ani sa mu necudujem, pri tej zapche co tam bola na ceste)
Reply on: KVKV #30187:
A to sa rozhodli zo dna na den, ze zeleznice prejdu na striedavý systém? Ved KORID sa uz pripravuje niekolko rokov...

Inac tu :
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.4.2007/73834K
bolo napisane:
Osem stavieb KORID-u je zahrnutých do príslušných operačných programov pre čerpanie fondov EÚ v rokoch 2007 až 2013.

O financie z EU na tie dalsie 4 stavby nebude nahodou ziadat kraj (KSK)?
Reply on: Papyr #30163:

Jak vidím, pomalu už aj Rumunom budeme závidieť.
Možno sa aj učiť od nich. (horor)

Ale skutočne som zvedavý ako dlho tie Ulfy vo Váradu vydržia. Životnosť voz.parku býva v Rumunsku tak 5-6rokov. V Aradu vydržali nové Timisy 5rokov. Aj toto mesto má k vyhovujúcej údržbe dost ďaleko.
Reply on: Isidor #30197:
áno, beriem späť, €€€ sú iba na žel. projekty, každopádne tie by sa mohli zrealizovať.
Reply on: m2001 #30196:
ono práve na to (4 "stavby" v kompetencii mesta, z ôsmich) europeniaze nie sú, ak som to dobre pochopil zo správ minulý rok (ak sa niečo zmenilo, uvítam info). Tie 4 železničné boli úspešne zaradené do OP Doprava 2007-2013...
Reply on: KVKV #30195:
okrem nových tratí projekt rátal aj s rekonštrukciou existujúcich (zrejme kvôli priechodnosti) a na ten účel by bolo škoda nevyužiť europeniaze (ak nejaké budú, ak bude vôľa , ...)
Reply on: m2001 #30190:

Korid je možné zrealizovať v podstate IHNEĎ. (keby sa chcelo,že?).
Išlo by o zavedenie intervalovej dopravy v taktoch 30‘, 60‘ (120‘) na smeroch „S-linkách“ uvedených v tej štúdii. Použili by sa zpočiatku mot. jednotky oboch trakcií, tie čo sú (840, 810 a odvodeniny, 460,...) Samozrejme bez diskutabilného prepojenia s električkou.
Ako perspektívne vozidlo sa mi vidí 840 , myslím že povodný výrobca uvádzal možnosť ho konštruovať aj v el.trakcii.

Uzol sever , to jest dve spevnené nástupištia a prístupové cesty k Tescu a zastávkam , by bolo ani nie desatina investícií vynaložených do parkoviska a prístupových ciest k Tescu.

Plány električkovej siete... AKÉ???. Tie čo sú, domnievam sa je lepšie nerealizovať , do THC, na letisko = KRAVINA.
Ja už som to písal xkrát, ale...
1/Masarykova-stanica
2/Mikoviniho (s pokračovaním na Moskovskú ku Kláštoru, prípadne ďalej spojkou popradská napojiť nad amfiteátrom k dnešnej trati
3/Šaca
4/N.jazerom – pokrač. K stanici Krásna, prípadne na Golianovu (po výstavbe mostu až do Krásnej)
5/obnoviť prevádzku na Hlavnej
6/spojka amf.-Watsonova-Mier

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.