Podľa mňa áno. Ale ja nie som na zrade starostov, za všetkých sa starostov sa vyjadrovať nedokážem.
Re #29931 Papyr: Treba si úprime povedať, že 15-minútovky by asi do každej dediny nejazdily (tak max. v rannej špičke aj to nie všade), ale reálny sedlový interval by sa točil okolo 30 minút (aj to by bolo zlepšenie). Jednak tomu bráni (v prípade Pereša, Poľova, Šace) stupidita N°1 TZR a ani sa nehodlá zrušiť, takže súbežná busová linka musí v tomto prípade byť. A ani zas to posilnenie električiek sa nekoná v takom rozsahu (akoby som si to ja predstavoval čo i len v max. úspornom režime t.j. jeden spoj v každej hodine aj na ďalších linkách), teda ak nepočítam zlepšenie intervalov globálne na linkách 6 a 9. Myslíš, že tu sa starostovia dohodnú? Ta čo sííííííííí. Každý kope za seba.
Presne. Problem vidim len v tom, ze dnes je otazka priamy spoj do vzdialeneho centra subezne s elektrickou raz za 20-30 minut versus spoj iba k elektricke raz za 15 minut. Ak by to bolo tak, ze priamy spoj raz za 2-3 hodiny versus spoj iba k elektricke raz za 15 minut, tak by sa mozno starostovia MC "obacili".
Ano, podme s nimi spolupracovat, povedzme im, pozrite, ako magistrat ste nam dali prachy na tolko a tolko vzkm, tolko a tolko vzkm mame aj nasmlouvano, takze teraz sa pobijte medzi sebou vy, starostovia MC, ale vzkm musia vyjst. Ked uz si tu dopravu objednavate, tak vedzte, co ste si vlastne objednali, aky rozsah.
Doprava sa nerobi ani pre ideu, ani pre sotousov, ale pre ludi. Ak si ludia v nejakej miestnej casti dobrovolne vyberu take riesenie, ktore sa nam vsetkym (dopravakom) bude zdat padle na hlavu, ale IM SA TO BUDE ZDAT OKAY, tak by sme sa im mali prisposobit, pretoze ONI su klienti. A zakladne pravidlo kapitalizmu je, ze klient ma vzdy pravdu, aj keby pozadoval absolutnu pi*ovinu - jednoducho mu tu pi*ovinu dodame v darcekovom baleni. Presne ako pise eMareq, kto chce kam, pomozme mu tam.
Súhlasím. Kto chce kam, pomôžme mu tam. Ja byť na mieste linkotvorcu tak pre tieto dediny čo majú takéto ohromné požiadavky na priame linky odvšadiaľ všade im vyhoviem. Máme toľko a toľko km, viac nikto neodhlasoval, tak vám to bude jazdiť tak "často" (= raz za dve - tri hodiny), resp. koľko sa za to dá. Potom nech starosta nech sa ani nejde sťažovať, že mu tam nič nejazdí. Keď je niekto tak tupý, že si nechce dať poradiť (viac spojov je pre cestujúceho lepšie) a drží sa ako kliešť tej svojej priamej linky, tak nie je čo riešiť. Vybral si slobodne horšiu voľbu, tak nech si za to nesie zodpovednosť. No ale, keď sa tu vždy omieľalo, že prestupy odrádzajú od MHD (bohužiaľ v týchto intenciách rozmýšľa dosť početná skupina cestujúcich) a prečo by to malo jazdiť každých 15 minút s prestupom, keď môže za 20 či 30 bez prestupu? Na viac spojov by sme si (asi) nezvykli...
Kedze by to nebola jedina subezna smradobusova linka, tak cela podpora elektrickovej dopravy zalozena o.i. na odstraneni subehov by stratila vyznam. Takyto stav je dnes.
Nuz ale hovorim, ked im bude vyhovovat bus subezny s elektrickou raz za dve hodiny, tak je to ich legitimna poziadavka - a je to ich blbost, ze radsej nezvolili pripoj k elektricke co patnast minut.
Mohol by sa nejaky dobrovolnik podujat na spracovanie starych map do formatu, aky je tuto http://imhd.sk/ke/index.php?w=3825242e29ef3930212dea a zavesit ich na web? Najstarsia mapa je teraz k 1.1.2003, ak by tam boli historicke rocniky, bolo by to cool ?
Re #29915 veteran: budem rád, daj vedieť ako sa ti darí
Re #29918 Axel: ešte aj v univerzitnej časti na schodisku sú staré fotky. Je tam aj pár fotiek rozostavaného špitálu. A niečo málo fotiek už čerstvo postavenej nemocnice je aj na rektoráte na 8. poschodí. (Ak to už nezvesili)
Len ked sa prida Polo aj Saca, kazdy s poziadavkou na samostatnu linku, lebo oni nebudu mat spolocnu s inym, tak potom sa nezbavime subehov s elektrickou, kedze este romolinka 11, dalej 15 po navrhovanej upravenej trase a ktovieaka este linka maju nemaly usek spolocny s elektrickou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Furčan