Reply on: KVKV #29177:
"Ja to vidím tak, že zástupcovia oboch skupín by sa mali stretnúť a bez emócií a egoizmu obhajoby „svojho“ priameho spojenia rozobrať modelové situácie oboch sposobov riešení a najsť to najlepšie, alebo najlepší kompromis."Každý kope za seba, nikto sa nechce vzdať svojej obľúbenej priamej linky, lebo bude musieť prestupovať. A potom tu máme neschopného námestníka primát(or)a Filipka, ktorý je posera (?) a nechce si nikoho pohnevať, lebo by ho potom už nevolili. ? Nikto nechce zmeny na svoj úkor, ale len na úkor toho druhého. Ak započítam, že nie je ochota sa dohodnúť a potom, že čo by to bolo za starostu, keby dovolil zrušiť henten autobus. Súčasný stav vyhovuje tak akurát starostom. Ja by som im za trest dal jeden autobus ráno, na obed, večer a nech si cestujú ako chcú.
. Terajší stav je v podstate 6' ( 3 L x 3 spoje = 9 = cca 10 pri 6' ), takže také jemné zlepšienie by mohlo byť OK. Samozrejme, ak by jazdila len 1 L, museli by teda jazdiť rovnakokapactiné spoje - možno pri dvojičkách by to bolo až zbytočne veľa. No ak by sa jazdilo každé 4', to by teoreticky chodiť aj sóla, čo by bolo na prospech intenzívnejšej doprave.
KVKV
To napadlo aj mna a viac ludí, jednička cez stanicu a Masarykovu na Komenského by bolo dobré riešenie, ale zatial o tom len sniť.
Naši „budovatelia“ zatial plánujú tramvaje do polí a na letisko a tak podobne, namiesto obnovy tak potrebnej trate.
4‘ int je už fakt privela, nemysliš ? A priame spojenie Komenského – Terasa sa osvedčilo.