Reply on: eMareq #2684:
1. Otázka znie ako často k tomuto problému dochádza. Nechcem problém bagatelizovať, ale s L14 som šiel cez inkriminovaný úsek veľakrát a nikdy sme neúmerne dlho nečakali.
2. Nikto sa neozve, pretože k Baumaxu ani nikdy MHD jazdiť nemala. Baumax prišiel k doprave ako slepé kura k zrnu. A aj tak tam nikto necestuje.
3. Uisťujem Ťa, že Kavečanci by Ťa zožrali aj s topánkami, keby si im také niečo navrhol. Takáto zachádzka je neúmerne dlhá.
Vladimír
Re #2670 balky: Elektrická energia skrýva v sebe tú záludnosť, že jej cena v priebehu dňa kolíše. Z väčšej časti podnik platí nie za skutočný odber, ale za namerané odberové maximum. Dá sa povedať, že keď v Košiciach jazdí na Furču trolejbus v špičke každých 5 min. a v sedle každých 10 min., je to takpovediac mrhanie, pretože veľkým rozdielom v obere špička/sedlo sa zbytočne navyšuje maximum, ktoré je navyše krátkodobé. Inými slovami, DPMK v sedle jazdí trolejbusmi každých 10 min., ale "šťavu" im platí tak, ako keby jazdili povedzme každých 6-7 min. Aj to je jedným z dôvodov, prečo najmä vozidlá elektrickej trakcie na trhaných službách by nemali zaťahovať do vozovne a z vozovne.
Ale samozrejme, máme dôvod sa baviť aj o autobusoch, cena za naftu je tak isto zaujímavá.
Re #2671 balky: Ako som už napísal. Osobne si myslím, že by vodič veľmi vozidlo s cestujúcimi vnútri opúšťať nemal, ale keďže dnes vodič (ktorý tiež len človek) často nemá inú možnosť ako si obstarať pitie a pod., v obmedzenom rozsahu také niečo viem pochopiť.