Viete niekto aj trasy, po ktorych "pretekari" sli? A ci sa stalo na zastavkach?
A pravdu povediac: ten cyklista sa asi zastavil opravit defekt, pretoze neverim ze autom v rannej spicke (minimalne 5 minut statia pri stadione) sa to da zvladnut skor ako krizom cez mesto na bicykli.
Podla mna ze ani jeden z ucastnikov nebude stat na zastavkach.Ale uvidime zajtra ako to bude.
Ale chcel by som vediet preco nad tym tolko polemizujete.Sak uz pochopte pointu toho ze nikoho nezaujima akou trasou kto pojde ale o to ze kto bude skor v bode B.Preco by mal ist kazdy presne tou istou trasou za elektrickou?Takze zbytocne polemizujete.Vsetko je tak ako ma byt ?
Preco mam pri tych "pretekoch" pocit, ze sa umyselne posiela elektricka na posledne miesto???
Ved kym sa dostane cez vsetky krizovatky na SNP a kruhac na Moldavskej, bezec bude odhadom aspon niekde pri hlavnej poste a autobus, auto aj cyklista uz budu odfukovat na stanici...
Alebo vari bez zastavovania na zastavkach funguje zelena vlna?
Re #26244 TA: To by sa ten prieskum musel opakovať niekoľkokrát aby sa dali vôbec nejako výsledky použiť. Kto sa zúčastní (aby mohol dať podrobný report čo sa tam dialo)?
nie je to "prieskum", je to marketingová akcia. No a k tomu, že keď to organizuje DPMK, prečo nevybrali taký štart a cieľ, aby to MHD s prehľadom vyhrala, mi napadlo len to, že taký hádam ani neexistuje ?
Re #26245 Dispecer: áno, na základe "prieskumu" Oddelenie dopravné technológie urýchlene zavedie expresnú autobusovú linku Kino Družba - Železničná stanica v šokujúcom intervale 1440minút (tzn. raz denne o 7:30 ?)
ak takto, tak potom prečo práve od kina Družba? Prečo práve od miesta, z ktorého ide MHD ( električka ) na stanicu obkľukou?
Keď sa už robí taký prieskum, tak potom by mal byť komplexnejší ( ak chceme dôveryhodné výsledky ). Viacero zastávok a nielen 1 kdesi na Terase...
Presne tak. Porovnávať by sa mali všetky reálne alternatívy premiestnenia z bodu A do bodu B, ľubovoľným spôsobom a trasou, tzn. napr. pre KE - BA by to bolo auto, vlak, autobus..llietadlo (pokiaľ by bola kritériom nielen časová, ale aj finančná náročnosť ?).
Namiesto 3. električka 4. autobus by som ale zvolil všeobecne MHD, v praktickom živote cestujúceho nemá takéto delenie veľmi význam (max. u šotoušov )
m2001