Ale veď takto podobne to aj funguje. Stlačíš tlačidlo PCL a nintendo Ťa v materinskom jazyku hlasito vyzve ku priloženiu karty. Potom už nabehne Tvoja vysnená obrazovka s ponukou. Opakujem, takto to má fungovať, ale EmTest...
Prestaňte už toľko na EmTest nadávať, lebo sa môže stať, že jedného dňa začne naozaj fungovať... ?
Re #25360 810zssk: Kneeling presne takto blbol aj v Solarisoch, zaujímavý je fakt, že to spôsobuje u Solarisu ten istý systém ECAS, ale iba tu na Slovensku.
Dvere, stiesnenosť detto.
Škoda že sa ku nám nepresadil Citelis, bol by som zvedavý na porovnanie so Solarisom. Verdikt by bol jednoznačný, u nás je budar každá značka, nič poriadne nejazdí, všetko sa kazí, takže je to vlastne jedno.
Re #25361 Stevqo: Načo? Pretože je tu tendencia zhusťovania intervalu na linkách a niekto usúdil, že si nemôžeme dovoliť časté prázdne kĺbaky...
Ekonomika je samozrejme bokom, ale to je náš štandart.
Re #25369 *SOLARIS* maniak: A koľko z nich bude v tom kurze radových autobusákov? To bude všeobecné navýšenie počtu vodičov jak sviňa.
garantujem ti, že všetci vodiči z autobusov čo môžu robiť na trolejbuse točia trolejbusové linky jak len najviac môžu. Nič zvláštne nie je keď minule robil ráno L32 a poobede už na trolíku L72. V súčasnosti sú totiž AŽ DVAJA !!! Zvyšok dopĺňajú traja dielenský, no ale ani s nimi sa nedá počítať vždy, nakoľko ich tlačí pracovná doba v dielni. Pokiaľ majú dovolenky viac ako 3 vodiči, už je to krízový stav. Z voľného makajú vodiči trolejbusov, samozrejme aj autobusáci čo môžu robiť na trolejbuse, ako aj dielenský. A keď už sa nedá vychádzať ani z uvedeného vypravujú sa autobusy.
Dúfajme, že tento podstav nebude pretrvávať dlho, nakoľko sa od septembra otvára trolejbusový kurz, zatiaľ s 8 uchádzačmi. Papierovačky k tomu bežia už v súčasnoti.
Neviem prečo jazdia na trolejbusoch autobusy,ked ešte stále su vodiči ktory majú opravnenie na jazdu trolejbusov a nedelia ich na nich.Asi im to tak vyhovuje..... ?
Ja by som asi úplne zmenil systém elektronických peňaženiek... ? Proste plať presne za to, čo precestuješ...
Pri nástupe priložíš kartu a žltá krabička oznámi, že bol lístok objednaný (príp. niečo v tom zmysle) a pri výstupe zase priložíš a ukáže koľko si precestoval a zaplatil... Pri prestupe sa postup zopakuje...
Na dodavku novych 12 m CNG busov sa prihlasili "az" dvaja? To ake boli dane podmienky sutaze? Ved sutazne podklady si vybralo az 8 uchadzacov! Vie niekto konkretny obsah podmienok alebo link?
Inak ten vyrok generala so "specifickymi podmienkami" nema chybu. Inde je to standard, vazeny pan riaditel...
Pozeram, ze na solarisbus.pl je uvedeny predaj 22 ks Urbin 12 CNG do 6 DP v CR, Nemecku, Norsku, Svajciarsku a Svedsku. Neverim, ze by sa neprihlasili, ze by nemali referencie. Alebo ze by to kvoli skandalu s bratislavskymi Urbinami 15 CNG?
Samozrejme poznam lepsi sposob, aj intuitivny, aj by nezdrzoval (vymyslel som to len teraz, mozno existuje este lepsi, ale nepoznam presne moznosti toho stroja, urcite je niekolko lepsich moznosti):
Na hlavnej obrazovke by bola moznost:
- Kupit iny listok (prip. iny vyraz)
Po stlaceni by sa zobrazili moznosti 30min, 60min. 24h...
Po stlaceni napr. na 60min. by sa zobrazila vyzva na prilozenie karty, vtedy by sa zakupil ziadany listok a aj by to ten stroj oznamil, aky listok bol kupeny.
Len 2 'kliky' a prilozenie karty
Ak by sa na "Kupit iny listok" nestlacilo, po prilozeni karty by sa automaticky kupil listok potrebny na konecnu daneho spoja, ako doteraz, mozno by to mohlo byt uvedene na hlavnej obrazovke, ak je to mozne.
Este dobre, ze mame takeho dobreho kontrolora mesta. Uz v case nastupu do funkcie mu stacilo doniest len par informacii o praktikach DPMK a zobrat si tuto kontrole sa vymykajucu firmu na musku ?