osobne si myslím, že o električkách práveže vedia veľmi dobre, a veľmi ochotne čakajú na koniec ich životnosti, aby mohli mať v rukách silný argument ukončenia električkovej trakcie v meste. to že ten argument bude len dôsledkom ich divnej autobusovej politiky v tej chvíli nebude dôležité
Nebodaj máš nejaký problém?
Zdržiavanie:
Je neskutočná radosť predať za šichtu napr. 80 lístkov. Keby to každý pýtal ako má, bolo by to rýchlejšie a tak sa len dozvedám že kto kde ráči cestovať, či spĺňa podmienky dôchodcu, študenta ma už prestáva zaujímať... o minciach ani nehovorím. Keď ich fasneš, tak ich od teba nepreberie ani vlastná žena, preto s radosťou príjmam veľké papierové peniaze. Aj dnes, ďakujem jednej slečne, že som jej mohol vydať 180 sk v minciach... nech dôjde častejšie, menej sa doma vadíme... A že meškám? Ráčte si kupovať lístky niekde inde ako len výhradne u mňa.
Čistota:
Keby sme mali na každej konečnej vodu aspoň na umytie rúk, nereptal by som. Ale preberať plativo od nemenovanej vrstvy spoluobčanov by som prial človeku, ktorý to vymyslel. Prinajhoršom fasnem nejakú gutu, žltačku...ale veď dnes sa nosí všetko...
Bezpečnosť:
Vodič MHD je povinný sledovať výstup a nástup cestujúcich... prepáčte, prednosť majú kšefty, tak mi to občasné privrznutie tolerujte.
Hláška dňa:
Stále častejšie si vypočujem hlavne po predaní hlášku: Načo nám to vôbec predávate, keď tu nefungujú označovače... no čo im odpovedať???
Prečo to všetko? Lebo vraj máme možnosť privyrobiť si.
Ďakujem láskavé vedenie, ale ja chcem zarábať (slušne) ako vodič a nie predavač. Vlastne som tu aj nastupoval ako vodič, ale dnes si pripadám (keď si odmyslím debila) ako predavač dohovárač a vypytovač.
Menej by to mrzelo, keby som si cestovné lístky nemusel nakupovať vo svojom osobnom voľne na zopár vybraných miestach. Tak si spočítajte, koľko krát do mesiaca musím absolvovať cestu za predpredajnými lístkami, ktorá je mimochodom vzdialená 5 km od môjho bydliska. A to všetko preto, lebo niekomu nepredávajú lístky rovno pred vchodom. (Ťahanovčanov poprosím o kľud, za Vašu situáciu ja naozaj nemôžem).
Uľavilo sa mi ?
1/
O aktivitách „Bluebird“ Loubabrákových už bolo povedané všetko.
Dopravný podnik má nové (perspektívne J ) vedenie z vysokoškolsky vzdelaných inteligentných ludí. Základný intelekt a zmysel pre zodpovednosť (piataka) by člověk očakával aj od predstavenstva a kompetentných na magistráte. Aj dvanásťročné chlapčisko, ktoré sa zaujíma o mhd si logicky vyvodí, že ak sa obnovuje vozový park, tak sa má dbať v čo najväčšej miere na jeho unifikáciu, teda od jedného výrobcu. Podnik už zahájil obnovu busmi Solaris, tak mi príde krajne nezodpovedné zavádzať ďalší typ – Tedom. Už tak je vozový park autobusov jednoznačne najpestrejší v celej republike. (+CZ). Obdobu nepoznám. To, že dodávatel Solarisov sa nezúčastnil, alebo dokonca že nemal záujem, to neberiem, v tom je nejaký podvod.
A aby ešte pretromfli túto svoju vlastnú nezodpovednosť ešte väčšou, tak to ešte chcú spestriť s americkým dobrodruhom a jeho „modrými vtákmi“.
2/
Stále počúvame o nutnosti obnovy vozového parku autobusov, ale v rokoch 2012-13 doslúži vozový park električiek. Závažnost je hlavne v tom, že sa tak stane naraz u početne velkej série vozov. Hromadný nákup tak velkého množstva električiek je v dnešnej ekonomickej situácii nemyslitelný. Čiastočne sa dá životnosť predlžiť rekonštrukciami a je to ekonomicky výhodnejšie. Ovšem nie při dnešnom tempe jedno –dve vozidlá (KT8) ročne. Tempo by malo byť cca 7 až 10 vozov ročne, z toho dve tretiny-reko, jedna tretina-nové.
Je prosím niekto v DPMK, kto si túto problematiku všimol, a má niekto pripravený aspoň zhruba harmonogram modernizácie ED ??? Zaoberá sa tým vobec niekto ???
Može mi na to niekto odpovedať? Napríklad nový dopravný či technický riaditel ???
(pokial nechce na fóre, nech napíše do novín).
Domnievam sa, že prevádzka na zmienenom úseku by mala vyzerať takto:
Při poliklinike povinná skúška kolaj.brzdy, na spáde povinne znížená rýchlosť.
Je to tak napríklad v Prahe v Trojskej.
máte starosti ako si označovať lístky?kedy,kde a jak?viem,že je s tým problém,samozrejme,moniturujú sa všetke nedostatky,ale jeden taký,čo tu už bol prediskutovaný ste eče nespomenuli,a to je doplnkový predaj,či už do šace,či v meste...jasné,je to drahšie,ale nikoho nezaujímaju pozadia tohto problému,kde na sťažnosti odpovedali kompetentný,že je všetko v poriadku,čo sa týka bezpečnosti,zdržiavania sa pri predaji a v neposlednom rade tiež hygiena...nezainteresovaní si povedia len to,že im to tak vyhovuje,však?ale položil si niekto otázku aj z tej druhej strany?zo strany predajcov???/"vodičov"/!
A este k tomu sa mu nechce oznacovat listky.Ta zlta debna je jak stetka.Najprv musis pobrhlit listkom jej otvor a jak sa vzrusi ta oznaci listok.Niekedy to trva aj minuty. ? ? ?
Nedivím sa že je toľko sťažností, nechápem ako môžu naprogramovať taký systém, ktorý nevie triviálne funkcie. Ked mi on zakupi 60 min listok, dokaze mi z neho urobit 30 min. a vratit volne minuty, ale ked kupi 30 min., tak nedokaze oznacit vystup, tak co to to je za system.
A čo si myslíš, že Bruňák odpíše ak odpíše? Vytiahne nejaké prepočty a kresbičky z ODT, lebo bude výpadok z príjmov cestovného. Lenže čoraz viac železiarnikov chodí autom do/z práce.
Re #25821 Isidor: Riaditeľ dopravy má so sebou takú kartičku, s ktorou chodí kontrolovať infodžady a chyby, nedostatky (systém sám o sebe) si značí. Vraj je denne až 500 sťažností. Ďakujeme bývalému "predstavenstvu" za výber. I'm lovin' you. ❤
ISIDOR: Caly emtrest treba nalozic na nakladny vozen a odsikovac do Ziliny ci dze maju sidlo. ALL: Co sa tyka TZR. Co tak napisat Brunakovi otvoreny list, v ktorom ho poziadat o zrusenie TZR?
No takže nápor cestujúcich bolo dosť citiť.Šaca to už ani nehovorim.Ja by som nechcel stat a cakat na dalsi bus ktory ide o nejakych 50 minut ? Ešte že som išiel ku nemocnici.A jedna taka mini perlička.Rano v 56-ke ta posledna co ide do sace.Bola to 430x.A jedna pani tam kricala ze: To nemoze DPMK poslat dlhsi autobus? ? ? ? A dost zavazilo aj pasmo TZR.Kedze nikto kto ide do sace nebude davat 410 sk ked moze 275sk tak vsetko presedlalo na 56-ku.Navrhujem zrusit TZR.Pochybujem zeby dali dalsi bus navyse.A tohto roku sa do sace prestahovalo sou aurela stodolu takze zas nieco naviac.
Bezpečnostná zastávka v strede klesania je už zbytočná. Na to slúži zastávka pri poliklinike. Veď skúšať, či fungujú brzdy na kopci už je nanič. Keď to už tam nejde, tak to fakt nejde. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KVKV
Domnievam sa, že prevádzka na zmienenom úseku by mala vyzerať takto:
Při poliklinike povinná skúška kolaj.brzdy, na spáde povinne znížená rýchlosť.
Je to tak napríklad v Prahe v Trojskej.
Skúška brzd v polovine spádu je fakt nezmysel.