Ty máš mimoriadne strašné komplexy z Prešova, keď už ti aj jazda IGK cez Eperjes vadí, čo? Asi to bude tým, že hoci je Prešov oproti KE menej než polovičný, je omnoho krajší, civilizovanejší, udržiavanejší, sú tam krajšie baby, rozumnejší šotouši...
Autor príspevku NIE JE Prešovčan.
Áno, som za priame spoje do Prešova po kysackej spojke. Všetky. Cestujúci do KE v Obišovciach presadnú.
No je tam niekolko chyb, nakladna elektricka c. 3 s odmetacom snehu c. 3 je mozno nanajvys historicky odmetac snehu, ale nie na udrzbu trolejoveho vedenia a tiez, ze elektricky c. 104, 203 a 212 patria DPMK a nie HSMD (alebo ze by sa ich DPMK uz zbavil?). No a nakoniec, ze historicke vozidlo ev.c. 12 je uz davno za svojim zenitom a po odstraneni ako pamatnika spred vstupu DPMK a podvozku, ktory po rekostrukcii posluzi na novostavbu Ringhoffera ev.c. 21, uz caka jedine spasonosna srotacia. Ale inak pekny fotoserial.
keď sa pripravoval tento systém, snaha bola integrovať do neho čo najviac rozhraní, aby bola zabezpečená maximálna rozšíriteľnosť systému, a to aj napríklad prostredníctvom týchto pamäťových kariet... ?
všetky rozhrania ti vymenovať nemôžem, ale klasika je IBIS, RS232, RS485, USB, CF...
1. interná pamäť zariadenia je voliteľná zákazníkom, neviem, akú konfiguráciu má DPMK, ale nazdávam sa, že asi tú najnižšiu...
2. videl som to iba v testovaní, zatiaľ sa mi nestalo, že by niektorý dopravca narazil na pamäťový strop...
SPP-čku asi skončila platnosť reklamy na našich plynových autobusoch, nakoľko sa na Hornádskej hromadne dávajú čierne nálepky SPP z týchto autobusov dole a ostávajú len kocky vzadu a nápis "Jazdím na zemný plyn".
RDZ 50