Loko aj vagony by síce boli, lenže na 160 je potrebné aj nové zabezpečovacie zariadenie (ktoré zatiaľ nemáme), teda aj ked sa dokončí koridor na západe, jazdiť 160 sa zatiaľ nebude..
Tomu, ze to nestihnu, by som sa ani necudoval.
Vcera som siel popri VSS 4x a zakazdym sedeli VSETCI robotnici na kolajnici a fajcili. Alebo mam len take velke stastie?
Neviem neviem,ci by sa rozbitim krajnice pre chodcov zmestili do sucasneho podjazdu 4 pruhy. Prave preto sa vyprojektoval tento tunel (nema nic spolocne s uvadzanym projektom Auparku-ani s planovanou vystavbou elektriciek), bude urceny len pre odbocny cestny pas na autobusku a chodnik pre chodcov. Blizka krizovatka Palackeho - Kriva by mala byt so svetelnou siganlizaciou- autobusy pri odchode zo stanice by mohli uz odbocovat priamo na PO/MI.
Co sa tyka varianty,ze sa zvolil tunel, je to dane asi menej narocnymi postupmi s dopadom na jestvujucu infrastrukturu. Ak si si vsimol, na stanici pribudli docasne perony na 3.nastupisti-pre vlaky, prechadzajuce prave cez nakladnu stanicu. A osobna doprava nebola uplne vylucena kvoli obsluhe zastavky Kosice predmestie.
Re #25532 TA: S nadjazdom pre autobusku sa nepocita, ani neviem,kde by ho situovali.
Re #25515 TA: Kilometer trate,kde sa ma prekladat koryto Hornadu, neviem, je to medzi Kostolanmi a Trebejovom...ale je to este len v zarodku, moze sa vsetko zmenit..Ale 3.tahanovsky tunel urcite bude ?
Re #25518 Nodes: Obavam sa,ci vyluku do 2tyzdnov vobec stihnu..Vcera boli vytrhane kolaje,pravdepodobne sa ide aj do kolaj.lozka,lebo tam bol autonakladac a par pristavenych tatroviek..len to maju trocha tazsie,lebo su obmedzovani vyskou nadjazdu aj trolejovym vedenim.
Nechcem sa hadat, ale porovnavat casovo rychlik cez Presov a stojaci len 2x a iduci ponovom 160 a osobak cez Margecany iduci 90 a stojaci na kazdom rohu....
Neviem neviem... Do presneho prepoctu sa mi nechce, ale dnesny stav je taky, ze medzi rychlikom a osobakom na trati SNV-KE je rozdiel 30-40 minut.
REDBURGER: Ake balamuty? Isidor pisal, ze sa cesta cez Presov predlzi a predrazi. Ked pojde osobnym, potrva to mozno rovnaky cas ako teraz a kvoli km navyse sa nepredrazi. VETERAN: O KORIDe si mozes vypocut zaznam. Odkaz tu pridal Isidor vcera vecer.
neboj sa, ty to uz nezazijes.
Dnes este len prebieha uprava VYBRANYCH usekov na 120ku, 160- ka sa viacmenej len planuje a miestami realne projektuje - no nemame na nu lokomotivy ani vagony.
co to pises za balamuty Isidorovi? Ved ked je raz trat cez PO dlhsia o 26 km, tak ak ju chcem vyuzit, akoze chcem, ked je rychlejsia, tak snad tych 26 km zaplatim na viac nie?
Ak by bola dimenzovana na tu istu rychlost "priklad 160" stara trasa, co ale neviewm ci je mozne, tak Isidor ma pravdu.....
A toto za ma ist osobnym.... no mam pocit ze tym osobakom po starej to bude jak rychlikom po novej.......to mas pravdu, ked bude taka okluka ? ...ale potom sa stejnak ta tart do PO oplati iba Presovu a KE a dalej az po Ciernu n Tisou to bude takpovediac zdrzavka....
Na tie zeleznice ja mam taky nazor : najprv nech sa spoji seriozne BA+KE a na to nejak raciolnane pripoje skade tade....
PO by som riesil jednoducho.... co trva cesta z PO do Kysaku?gemeranom podla CP 16 !!!! minut...... tak o com sa bavime, dva vozne sa napoja na cakajuci rychlik z KE a moze sa ist 160 do BA. ako neviem co kto riesi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
*SOLARIS* maniak
Foto:
http://upload2.postimage.org/297389/photo_hosting.html
http://upload2.postimage.org/297320/photo_hosting.html
http://upload2.postimage.org/297309/photo_hosting.html
? ?