Reply on: Diggi #25512:
Ci sa nova jednokolajna trat napoji na Krompachy,alebo Margecany(vacsi vyznam,odbocka na Cerv.Skalu), to sa asi este dohodne..Zatial je to len strategia, spojit Presov novou tratou, po ktorej by premavali len rychliky. Faktom je, ze nova trat bude mat asi 30km, takze cestujuci do presova to sice budu mat kratsie o 7km v porovnani so sucasnostou,ale cestujucim do KE a dalej na vychod sa cesta predlzi o cca 26 km.Co sa tyka SNV, sucasna vymena kolajnic by neovplyvnila optimalizovanie a prelozku trate medzi SNV a Popradom.
Pikoska na zaver: Pri optimalizacii trate Kosice - Kysak by sa mala realizovat aj prelozka Hornadu.

eMareq
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4954
Akú má logiku ukončovanie L4 na Strojári? Žeby to bolo dané kapacitou toho dvojkoľajného obratiska?
Čo sa týka harmonogramu odchodov liniek 3, 7, 9 a R2 bude platiť asi taký (to si myslím, ale kontaktoval som zodpovednú osobu nech napíše ako to ozaj bude), že sa od zastávky VSS X -> mesto odpočítajú 3 minúty od tohto času. Teda linky 3 a 7 budú chodiť na striedačku z Barce: 08, 18, 28, 38, 48, 59 a L9: 13, 33, 53 a pod. R2.