Pozri náš plyňák ešte nemal žiadne extra výrazné poruchy.. (minimálne si nepamätám) preto nie je dôvod sa nejak obávať. A mimochodom v Bratislave majú inú generáciu týchto vozov ako mi tu v KE..
Priznam sa, ze s plynovymi vozidlami nemam ziadne negativne skusenosti (dlho som jednym jazdil), no ta konstrukcna zavada bratislavskych vozov mi akosi vrta v hlave. Co ak sa nejaka chybicka dostala aj do kosickeho plynaku?
Kedze ziaden z bratislavskych plynovych Solarisov nepresiel technickou, co bude s nasim kosickym hrbacom? Chysta sa prehliadka, robila sa prehliadka, bude jazdit dalej?
Tak toto snad nie je ani mozne, po ludovo-umeleckej tvorbe na historickej T3SU ev.c. 100 (261/II) je to vytvarno-umelecka tvorba na dalsom historickom vozidle ev.c. 10.
A je to nielen HISTORICKE VOZIDLO, ale najma zakonom chranena TECHNICKA PAMIATKA!
Najlepsie by bolo, keby to niekto zasiel vysvetlit do DPMK. Vhodne by bolo vydat nariadenie pre vsetkych dotknutych pracovnikov o tom, ktore vozidla su technickymi pamiatkami. Par ludi z kolajovej dopravy mozno o tom aj vie, ale nestihlo sa to este dostat z ich kancelarii podriadenym... Ak to nepomoze, bude vhodne sa o tom informovat na Pamiatkovom ustave, lebo inak sa to bude len zhorsovat.
Urcite nikto z DPMK by nesiel do niecoho takeho. Momentalne mi napadaju 2 moznosti scenara:
1) ak je to iniciativa niekoho z DPMK, ma zalozenu vlastnu firmu alebo firmu na niekoho ineho, objavila sa vidina vyhodneho biznisu a vyvija sa usilie na uzavretie zmluvy medzi DPMK/mestom a touto sprostredkujucou firmou;
2) ak je to iniciativa mimo DPMK, dotycna firma komunikuje a spolupracuje s niekym resp. skupinou ludi z DPMK, pricom su prislubene resp. vyplatena cast vysokeho vsimneho a dotycni musia splnit urcite poziadavky.
Ak ide o americku firmu, predpokladam, ze par milionovych "vsimnych" pre par osob by nemusel byt problem, ved co je to napr. takych 40 tis. $/1 mil. Sk/osobu pre taku firmu.
Nerozumiem vsak, preco je ta firma taka blba a za tych par "melonov" si neda naisto postavit za par mesiacov halu na holej luke. Ale ako tak pozorujem zahranicnych Slovakov okolo seba, tak slovenska povaha "ako vybabrat so systemom" doslachtena s kapitalistickym zmyslanim a rychlym ziskom za hranicami rodnej hrude dokazu niekedy pokrivit charaktery do nerozoznatelnych tvarov a spravanie do obludnych rozmerov.
A nakoniec taka perlicka stojaca minimalne za povsimnutie - na stranke obchodneho registra som narazil na firmu NEAT a.s. podnikajucej v oblasti strojarskej vyroby a ktorej predsedom predstavenstva je od 20.5.2006 aj ING. JOZEF MELNICAK. Ta ista osoba je podpredsedom predstavenstva DPMK a.s. od 12.4.2007: http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=76436&SID=4&P=1 http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=2474&SID=4&P=0
Ahojte.
Mam na Vas jednu prozbu chlapci.Neviete ci ma Dopravny podnik mesta Prahy nejaku ubytovnu kde by sa tam dalo prespat?Vy ste zbehli v takych veciach.Ak nieco viete dajte vediet rad by som to vyuzil ak je to mozne.
Dik
nie že ti to viem zistiť, ale viem ti dať info z prvej ruky... petíčné stoly budú do stredy 01. augusta 2007 a zbieranie podpisov v trolejbusoch až do 15. augusta 2007. Zastav sa zajtra na Námestí osloboditeľov medzi 10:00 - 12:30 a povedz a ohlas sa, že si to ty ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irisbus