Ty si fakt urcite este nikdy nikde neletel. Ano, v KE si vacsina cestujucich berie taxik. Len a len preto, ze tam inu alternativu nemaju. Zabudni na dovolenky, vacsina cestujucich lieta za pracou.
200 SK na letisko? To si kde nabral? Vieš na dovolenku nechodia len "bohači"... Všade vo svete sa využívajú na letisko autobusy... Neviem aky význam ma isť na letisko svojim autom, nechaš ho tam? Už na druhy deň by bolo preč... Ver mi autobus ktorý nadväzuje na prílety a odlety (ako to je všade vo svete) je dobrá vec. Hovorím to z vlastnej skúsenosti. Ešte k tým 200 SK, tolko stoji cesta z HM TESCO na Furču...
Moj názor alebo návrh na skvalitnenie hromadnej dopravy na letisko v rámci zdravého rozumu.
Spomínam si ,že už aj začiatkom 60-tych rokov s dopravou na letisko neboli problémy. Kto využíval služby ČSA, tak mal zaistenú dopravu na a z letiska autobusom ČSA. Autobus odchádzal z Roseweltovej , od niekdajšej budovy ČSA ku všetkým odletom, na letisku čakal u každého príletu.
Proste nebol problém. Myslím ,že pre vlastníkov letenky bola doprava zadarmo , spolucestujúci niečo platili.
Dnešný model cp by mal vyzerať podla tohto vzoru plus zamestnanecké spoje.
Linka by mala byť samostatná, ukončená na N.O. alebo lepšie na stanici. (nie pokračujúca niekam ku krematoriu, k bani alebo bohvie kde ako je to dnes).
Lenže sa musíš do budúcna zmieriť s tým , že nielen tvoji "pacienti" ale aj celkom zdraví diskutéri majú na niektoré veci svoj názor, a uvedomujú si, že názor iných sa može líšiť.
Ono to nie je o tom, že ak protistrana má iný názor, tak to znamená, že nepochopila.
redburger: pri cene letenky od 100 (akcia), resp. 500 (bezna cena do BA) korun mi dve stovky za taxik (a to len na kosickej strane!) nepridu taka "smiesna" suma.
Re #24872 dragula:
Chcel som vyjadriť, že prestup v tak krátkom čase nemá praktický význam.
To, že cestujem jednu zastávku tam a hneď zase späť mi nedáva logický zmysel reálneho využívania mhd.
To by sme pomalu mohli vymyslieť dvojminutové prestupné lístky dajme tomu za 3Sk.- Nö načo by boli ?
To, že v BA sa dá stihnúť aj zmysluplne prestúpiť je dané tamojšími intervalmi. V KE to zatial dlžky intervalov niekedy neumožnia ani s 30min. lístkom. Overené, bohužial.
Záver: Pokial teda stačí 15min. lístok na dopravu z väčšiny sídlisk do centra, tak prosím , za 14.- ešte únosné (oproti 4z. /12.-) a či prestupný alebo nie, to je jedno.
Ale dpmk navrhovaný 10min prestupný je pre KE úplná krawina.
//Je to moj nezávislý názor//
Stále však akoby to väčšina považovala za normálne a nemienila sa tým zaoberať , je totálny tarifný nezmysel platiť na 4 zastávky nižšiu tarifu za cestujúceho než za batožinu.
A ešte niečo. Zo 4-zastávkového lístku sa stáva zberatelská rarita. Kúpiť sa dá snáď len na Roseweltovej. Pokial niekto zistil nejaké iné predajné miesto tak informácia poteší. Na stanici v predpredaji ho zrejme trvale "momentálne" nemajú.
Ja nevravim o tom, ze by som tam teraz tahal trat, ja len vravim ze by to bolo idealne.....
inak RDZ ma pravdu v tom ze vacsina ludi si bere taxik, alebo ma svoju dopravu , auto...
ked som z mimo kosic tak ozaj dvesto korun na taxik zo stanice asi v porovnani s celou dovolenkou alebo letenku vela nestoji.
Ja osobne by som sa teda busom na letisko nikdy netrepal...
Všetci dobrovoľníci od 16 (príp. 15) rokov, ktorí by mali záujem pomáhať zbierať podpisy na petíciu PROTI ZRUŠENIU trolejbusovej dopravy v meste tak kontaktujte niektorým zo spôsobov uvedené osoby:
Uz teraz je denny priemer na kosickom letisku vacsi ako 1000 ludi. Ked sa spustia tie dalsie linky, tak to bude okolo 700 tisic ludi rocne. Tam uz bude treba 30 min interval.
Tak porovnávať košické s ostatnými je asi padnuté na hlavu tiež. To naše nechŕli tisícky ľudí denne. ?
Re #24910 dragula: Ja som hovoril o košickom. (preto ta 23ka) ?
Odporucal by som Ti najprv niekam letiet a az potom hodnotit. Evidentne si okrem Kosickeho letiska ine nevidel. Inak by si nevypustil taky nezmysel. Letiska co prevadzkuju rozne airport-expresy musia byt asi padnute na hlavu, ze ? A tie kvanta ludi co ich vyuzivaju asi tak isto..... No comment
A kto tu vravi o dzedzinach ? Ked mam na mysli expresny bus, tak samozrejme po dialnici. Ide len o to , aby sa dal vyuziat aj na dopravu z PO do KE a tak isto z KE na letisko. Lebo ekonomika. Inak nechapem preco idu Kosice z extremu do extremu. Teraz tam chodi bus raz za dve hodiny, takmer absolutne nezosuladeny s odletmi a priletmi, a zrazu sa tam chce tahat trat za miliardy. Mylsim ze Kosice nie su Schwechat aby potrebovali vlak kazdych 30 minut. Respektive takto - bolo by to pekne, ale v sucasnej situacii vynalozit na to miliardy je nezmysel. Zavedenie kvalitnej autobusovej dopravy by ucel splnilo a stalo by to stotinove naklady v porovnani s tratou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
RDZ 50