Mame im teda prestup zakazat, lebo niekto usudil, ze to je nemozne? Ved predsa to, co je nemozne, zakazovat netreba A divil by si sa, v kolkych pripadoch to mozne je.
"Ako to robíš, že vieš vždy vec zhrnúť tak trefne?"
Mam nacvik na pacientoch. Ked im daco oznamujes, musia to jednak oni pochopit, a jednak ty musis pritom usetrit cas. Lenze KVKV to aj tak nepochopil, takze az taky dobry vysvetlovatel asi nie som.
tak to je dobra informacia...
co sa tyka katastrofalnej dostupnosti, tak snad nebude chodit na letisko s tak minimalnou vytazenostou ako ke kazdych desat minut bus ?
Ja som videl na Terase, ale predpokladám že všade v meste (na BKV určite, na Južnej a rýchlodráhe neviem, ale tie by mali takéto teploty lepšie znášať. )
Akéže teoreticky? Ja som síce doteraz 10min. prestupné lístky mal možnosť využívať len v Bratislave a Prešove a nikdy mi nepripadala možnosť prestupu s nimi nereálna.
Pýtam sa ešte raz: prečo, ak by som sa napr. potreboval vrátiť od HyperTesca na Kalinovskú a hneď niečím späť mal platiť 17 Sk, ak ja to do tých 10 min. stihnem? Prečo? Prečo? Prečo?
Dopravca nech sa nestará do toho, čo ja stihnem a čo nestihnem. Či to stihnem, je moja vec. Ak nestihnem, označím si ďalší lístok.
Ja zase nerozumiem tomu, prečo by 10min. lístok neprestupný mal byť. Ak aj väčšina ľudí v tomto časovom termíne neprestúpi... no a čo? Ale prečo vôbec niekomu vopred brániť takýto prestup vykonať, pokiaľ ho stihne?
Re #24864 Papyr: Presne. Ako to robíš, že vieš vždy vec zhrnúť tak trefne? ?
...15min 14Sk ?.... a nieje predsa len výhodnejší ten súčasný štvorzastávkový za 12.- ?
Nie. Som z KVP ak nastúpim na zastávke Iskra do autobusu číslo 19, tak na zastávku Námestie osloboditeľov je to 7 zastávok, ale len 12 minút podľa CP. Z toho mi vychádza že 15 min. lístok je oveľa výhodnejší. A takýchto príkladov by sa dalo nájsť viacero...
Ako už písal redburger "to postaci az do centra z asi zo vsetkych klas. sidlisk". Treba si uvedomiť že pre tak malé mesto akým sú Košice, 15. minútový lístok je ideálny.
Co sa tyka US STEELu, coraz viac zeleziarnikov cestuje do zamestnania inak ako elektrickou. napr. tak, ze idu do Sace 38kou a potom do US STEELu 26kou. alebo sa poskaldaju a idu autom jedneho z nich. A vymalovano. Akoby chcel DPMK trestat tych, ktori pracuju v zeleziarnach.
...neprikazuje , ale umožňuje... ALE LEN TEORETICKY.
za navrhovaných podnikom 10 min. sa ďaleko nedostanem, natož v prípade potreby prestúpiť, je NEREÁLNE to stihnúť.
A pridanie dalších 5 min to nevyrieši.
Neberiem ako dokaz , ak to niekto "overí" športovou metodou, že od domu umenia sa zvezie zastávku a na n.o. prestúpi na náhodný bus ktorí tam stojí vedla.
...15min 14Sk ?.... a nieje predsa len výhodnejší ten súčasný štvorzastávkový za 12.- ?
USS by som do T1 nedával, už tak sa zlacnelo cestovanie do býv. 2.a 3. pásma. (pokial sú použité jednorazové prestupné lístky)
Kludne, nech to robi kto chce, len nech uz k tym lietadlam nieco jazdi, a hlavne nech to navazuje. Lebo sucasna doprava na letisko je skor vysmechom nez sluzbou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
Mam nacvik na pacientoch.