Dnes som si všimol, že konečná Barca - Socha Jána Pavla II zobrazujú displeje (bočný a vnútorný) ako Barca - Socha (označníky premenované ešte neboli). ?
Predovšetkým si myslím, že v Košiciach nie je MORáLNY nárok na zvyšovanie tarify vzhladom ku kvalite mhd.
Je to akokeby nejaký nevalný fušerský autoservis alebo napr. inštalatér od ktrorého utekajú klienti , sa rozhodol zvýšiť ceny.
Výsledok, utečú ďalší, efekt vyšších ziskov sa nenaplní!
Mimochodom cena 17.- a 20.- je ešte akceptovatelná, ale denný lístok NEPREJAZDíM ! Stáli klienti sú najviac potrestaní.
Ďakujeme.
Je to rozumnejšia investícia než tramvaj na THC alebo letisko. A šlo by len o dokončenie toho, čo malo byť. /plánovaná trať mala pokračovať Povodne ďalej/A tých ludí v onej časti sídliska je dosť. To je viac než dva bloky.
Ten rozdiel samozrejme nešiel na súkromné účty, to by bolo velmi okaté, tak otrlí snád ešte nie sú, ono sa to robí tak, že dodávatel po obdržaní prehnanej sumy za zákazku preúčtuje určitý objem na /v podstate/ fiktívne firmy , napr. poradenské, právnické , proste také, u ktorých je prevedenie práce a jej cena ťažko overitelné. Ale doležité je, aby priamy vplyv - účasť vo firme mal zadávatel, resp. osoby spriaznené, príbuzní atď. Tá firma može byť kludne na Slovensku, v čR, alebo kdekolvek. Proste ide o to, vytvoriť čo najkomplikovanejší a čo najneprehladnejší tok financií.
Faktom je , že cena za košické reko KT8 bola neúmerne predražená.
Zrejme preto ten smajlík, lebo ak nemáš mesačník a kúpiš si lístok na TZR zaplatíš 20,-Sk a keď máš mesačník na 1.pásmo , tak tiež si musíš kúpiť lístok na TZR za 20,-Sk t.j., že ten mesačník ti je na nič
Nodes