Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KVKV #24255:
Vo vecernych hodinach sa komtroluje uz davno. ?
Reply on: KVKV #24250:
Pan oberodbornik KVKV, a kolko ze to vlastne stalo to reko kosickej KT8? Ked tu uz rozpravame o faktoch?
Reply on: Záchvat #24217:

Hlavne že hneď prvý deň novej tarify revízori nezabudli tak dokladne prevádzať kontroly aj vo večerných hodinách !
Dnes som si všimol, že konečná Barca - Socha Jána Pavla II zobrazujú displeje (bočný a vnútorný) ako Barca - Socha (označníky premenované ešte neboli). ?

Re #24240 Nodes: Hej a k tomu aj: "Čo ešči?" ?
Reply on: Vladimír #24202:

Predovšetkým si myslím, že v Košiciach nie je MORáLNY nárok na zvyšovanie tarify vzhladom ku kvalite mhd.
Je to akokeby nejaký nevalný fušerský autoservis alebo napr. inštalatér od ktrorého utekajú klienti , sa rozhodol zvýšiť ceny.
Výsledok, utečú ďalší, efekt vyšších ziskov sa nenaplní!

Mimochodom cena 17.- a 20.- je ešte akceptovatelná, ale denný lístok NEPREJAZDíM ! Stáli klienti sú najviac potrestaní.
Ďakujeme.
Reply on: redburger #24200:

....dráhy sa stavajú a mhd zavádza práve preto, "aby nebol výšlap".
Reply on: redburger #24200:

Je to rozumnejšia investícia než tramvaj na THC alebo letisko. A šlo by len o dokončenie toho, čo malo byť. /plánovaná trať mala pokračovať Povodne ďalej/A tých ludí v onej časti sídliska je dosť. To je viac než dva bloky.
Reply on: Nodes #24198:

Ten rozdiel samozrejme nešiel na súkromné účty, to by bolo velmi okaté, tak otrlí snád ešte nie sú, ono sa to robí tak, že dodávatel po obdržaní prehnanej sumy za zákazku preúčtuje určitý objem na /v podstate/ fiktívne firmy , napr. poradenské, právnické , proste také, u ktorých je prevedenie práce a jej cena ťažko overitelné. Ale doležité je, aby priamy vplyv - účasť vo firme mal zadávatel, resp. osoby spriaznené, príbuzní atď. Tá firma može byť kludne na Slovensku, v čR, alebo kdekolvek. Proste ide o to, vytvoriť čo najkomplikovanejší a čo najneprehladnejší tok financií.
Faktom je , že cena za košické reko KT8 bola neúmerne predražená.
Reply on: Dispecer #24196:

A čo tak zaviesť oddelený pás pre mhd? Aspon v špičke. V Prahe a snaď aj inde to funguje. Po vybudovaní nového mostu by sa stým malo počítať.
Reply on: SHORTY #24247:
jj, všetko je to na p_ _ _. ?
Zrejme preto ten smajlík, lebo ak nemáš mesačník a kúpiš si lístok na TZR zaplatíš 20,-Sk a keď máš mesačník na 1.pásmo , tak tiež si musíš kúpiť lístok na TZR za 20,-Sk t.j., že ten mesačník ti je na nič 😞
Reply on: 747 #24242:
Nevime prečo tam je ten smajlík, veď to tak bolo aj doteraz ?
Reply on: Josip3211 #24244:
Ďakujem za info. ?
Reply on: 747 #24242:
Ano. ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: 747 #24242:
samozrejme.
Keď mám mesačník na T1 a chcem isť spojom T2 alebo TZr, musím si k mesačníku prikúpiť príslušný lístok pre dané pásmo? ?
Reply on: eMareq #24233:
Vodicom by mali namontovat registracne pokladnice ?
Reply on: eMareq #24233:
A bola všade nad automatom pozvaraná konštrukcia kde bola tarifa? ? ? Lebo na NMM je, škoda, že sem nemôžem dať fotku ?
Reply on: Záchvat #24234:
Treba ísť na ODT a tam pýtať všetky cestovné poriadky. Máš tam všetko prehľadne - vyfarbené pre každý režim aj s minutážou. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.