Reply on: Sarko #2349:
Na 30ke mozu jazdit hoci aj 15m Soplarisy ako doteraz, ALE S PRIADNIM ASPON JEDNEHO SPOJA. To ASPON znamena, ze aj dva spoje navyse by mali koho viezt.
Chalani z BA fóra sa o tom bavili a Andy uverejnil aj link: http://honschopp-kiel.bei.t-online.de/TestHHA.htm
Tuším aj tak za 8 týždňov toho veľa preštikať nestihla... :o)
Ten problem so znakom & si pomenoval velmi presne, je to tak. Inac dnes opat nehoda na krizovatke Moldavska - Dunajska okolo 15.20.
a popijat rum (trebars) 
. Lebo s nimi sme isli az piati o 13.00 (5004 bola na L40). Ale vodic ich poslal cakat na zastavku. Ked sme nastupili, nastupili aj oni, ale bez kupy CL!!! S tym, ze som pocul ako prosili vodica, aby im zastal na Alpinke, ja byt nim, tak im zastavim, ale len pod podmienkou, ze si zakupia CL, alebo nech si cakaju na L29. Z lokomotivy sme odisli s trojminutovym meskanim, vodic sa este hodnu chvilu cesal a upravoval, asi by ho cez rampu na Jahodnej nepustili - keby ho zbadali neupraveneho
. Prakticky po zastavku na kopci sa nedialo nic, az potom vodic, sa zacal ohanat stierkou co ma na cistenie okien a pocas jazdy si ho zacal cistit (okno)! Pred Jahodnou, samozrejme poriadna zapcha z aut, kedze tam sa za parkovisko plati, ale nieje strazene! (Preco?). Takze, kazdy si zaparkoval ako sa mu chcelo.
), ktorý býva dosť často v tých linkoch obsiahnutý.
Vladimír
Inak za dnešok mám smutný postreh z košickej MHD. L30 o 13:54 od Starej nemocnice smerom do centra bola taká plná, že na Skladnej už nepoberala cestujúcich. Tlačili sme sa ako zvieratá a to sme ešte počúvali zúfalých ľudí, ktorí sa chceli dostať dnu (nemali šancu) a prosili nás, aby sme sa posunuli ďalej do voza (nemali sme šancu).
Považujem skutočne za smutné, ak frekvencia spojov nepostačuje ani na to, aby sa cestujúci dostali do vozidla. Ak si niekto na magistráte alebo DP myslí, že wow!, aký dobrý interval 10 min. na Rastislavovej je, nech vie, že aj sedemminútovka by mala s tými nápormi čo robiť