Dnes bol inak neznámymi silami silne narušený revízorský bermudský trojuholník, pretože keď som išiel do práce na spoj L6 o 11:44 z SOU dopravného, už hádam zo 100 m vzdialenosti som si všimol, ako zrejme z vystúpeného autobusu v smere z Nám. osloboditeľov odušu bežia dve "nenápadné" tety revízorky. Keby som vodičovi, ktorý sa už so mnou začal rozprávať a rozptyľovat, nepovedal, že dobiehajú "jeho kolegyne", hádam by im aj zavrel dvere pred nosom.
V "B" voze však akosik nenachádzajú čierne ovečky, takže razom na poslednú chvíľu sandokansky preskakujú a "čistia voz" sťaby Tašunko Sapa. Ešte sme ani nedorazili na zastávku Zimný štadión a teta revízorka, aj keď vidí, že sa bavím s dispečerom-brigádnikom na električke, trvá na preukázaní cestovného dokladu. Flegmaticky a trucovačne ho vyťahujem a zdržiavam ju. Medzitým ešte odušu vypisuje stazku u vodiča a obe znova za zvonenia výstrahy sandokansky vyskakujú a ešte bezočivo stihnú spredu obísť súpravu a hor sa do zatvárajúcej sa šestky na Moldavskú...! :o)

balky
Capy zaverovych hakov su klbovym sposobom spojene spojovacou tycou a prestavnou tycou s prestavnym zariadenim, co v pripade miestne stavanych vymen (ako je tomu na rychlodrahe) predstavuje paka vymennika so zavazim.Na kontrolu jazykov tychto vymen v spravnej polohe a na znemoznenie ich neopravneneho prestavenia sa pouziva jednoducha, resp. odtlacna vymenova zamka, ktore su pripevnene k pate kolajnice.Je to zariadenie nerozrezatelne.
Prestavniky umoznuje prestavovat vymeny na dialku. Mechanicke, podla typu, az do vzdialenosti 530 m od miesta obsluhy. A je to zariadenie rozrezatelne.
Takze sa ospravedlnujem za nepresne informacie.