Reply on: balky #2242:
Človeka, ktorý CP zostavuje osobne poznám a plne chápem, že nemá motiváciu sa babrať v nejakých prekladoch. Všetko sa robí tak, že nikto nevie, čo je trvalý stav a čo dočasný. Najhoršie však na chuť do práce vplýva to, že zmeny sa robia zo dňa na deň. Viackrát som zažil také, že napr. od 1.10. sa menila trasa linky, a tí, čo robili jej CP sa o tom dozvedeli 28.9. a pod. Je to šialené. Preprava cestujúcich sa dostáva v DPMK na posledné miesta medzi prioritami. 
Vladimír
Ale s tou L4 s Tebou celkom súhlasím. Ako som už uviedol, nič smutnejšie ako obmedzovanie elektrickej trakcie nepoznám, ale tá L4 je ozaj predimenzovaná. Mimo pár spojov, kedy je nárazový dopyt je linka celkom slabá.
Len ešte neviem ako to urobiť. Je jasné, že od L4 závisí L2. Dať na L4 int. 30 min. a na L2 nechať 20 min. je nezmysel. Dať polhodinovku na obe linky sa mi zdá kruté, i keď voči L7, ak by jazdila v 15 min. intervale, by sa dali lepšie prekladať na Kuzmányho. Uvažoval som aj nad alternatívou predĺženia intervalu na L4 na 30 min. a na L2 vytvorenia intervalu, ku ktorému bude L4 doplnkom na 10 min. interval. Teda niečo také, že napr. (odchody si vymýšľam):
od Lokomotívy:
L2 - o celá h 00, 10, 30 a 40 min.
L4 - o celá h 20 a 50 min.
Ale tam zasa nevýchajú nejaké veci pri obehu vozidiel.
Sú to zaujímavé veci, je nad čím rozmýšľať.