neni sa coho bat, lebo nadrz s plynom je na streche a okrem toho sa spaluje az v motore a teda nema sa tam nic ako zapalit, jedine ak by to dakto zapalil zvnutra
okrem toho az na ten jeden plynovy solaris co tu je sa nemusis bat uz vobec ?
Neklam. Vacsina miest pouziva zelene ledky.
PS: Prudovo napatovou charaktreristikou mozes menit aj typ farbu osvetlenia. Nakolko som videl to, co doslo do KE, mozem povedat, ze znovu to bude stale len oranzova gula. Prepac, ale uz viem preco Bratislavska SADka uz nechce nic kupovat. Jedine co je asi na emteste dobre, su znehodnocovace a polubny pocitac. Inac sklamanie
Inak tá fotka 272+297 na Leninovej (použitá aj ako miniatúra na hl. stránke), jej autor je známy košický fotograf Alexander Jiroušek.
Re #22160 KVKV: Ja si myslím, že vtedy skoro všetko jazdilo spriahnuté v dvojici (preto trebárs tá 297 bola bez reflektorov, lebo bola trvale spriahnutá a s jej rozpojením sa vtedy nepočítalo, možno sem tam zmiešaná prevádzka). Teda nie ako dnes keď z Bčiek robia Ačka, aby sa dalo ešte na niečom jazdiť (ale je to môj dohad nijak nepodložený - nežil som vtedy).
Rád by som zdokumentoval ktore T2 mali dva reflektory.
Inac v jednom popise sa hovorilo, že dpmk už vtedy "šetril"...
Nie, nešetril , aj vtedy PLÝTVAL. Tam už vtedy bol BORDEL- proste furt!
Re #22149 Sheep: Ano, BUSE ma kombinaciu otocnych tercikov a LEDiek, resp. starsie modely maju len otocne terciky. Preto je BUSE asi 5x drahsie, nez RG Mielec alebo Emtest.
Robil niekedy dpmk dopravny prieskum co sa tyka zistenia poctu prepravenych osob ? To su take karticky ,ktore dostane cestujuci pri nastupe a odovzda pri vystupe. Moze mi to niekto poslat? Chcem si pohrat so spracovanim navrhu linkoveho vedenia ,pripadne poslat do fora a otvorit diskusiu.
Vdaka za tie elektricky z Hlavnej. Velmi unikatne fotecky!
Dvojreflektorove T2 z obdobia po prvej GO v Ostrave, pri dalsej GO dostali zase len jeden ! a sedacky 1+1 z T3.
214 tiez mala povodne stahovacie okna !!!! Za to rucim hlavou!!!
Cela prva seria T2! Myslim do 217.
Je to vzacny snimok, uz po druhej GO. Bud jej vymenili okna pri GO, (je to mozne , lebo stahovacie okna sa kazili-zasekavali a klucky sa stracali alebo to potvrdzuje urcite dohady , ze aj u T2 sa robili ciselne rosady. Niekto to uz niekde uvadzal ako hypotezu.
Este doplnim nieco o berlinskych predmeskych elektrickach.(ktorym sa to zda trochu nekosicke ,nech prepacia, pripadne nech to beru ako tip na prazdniny a dovolenku).
Elektricka SCHOENEICHE.
Trat :Sbahnhof FRIEDRICHSHAGEN- SCHOENEICHE(zast.Dorfstrasse-vozovna)- RUEDERSDORF (na zaciadku obce druha mala vozovna) Trat je dlha 15km. Rozchod 1000mm.
Trat postavena v r.1910, do r.1914 motorova trakcia, od1914 elektrifikovana. V r.1977 v obci Ruedersdorf ciastocne presmerovana a predlzena.
Linka ma dnes znacenie 88, dnes jazdia na nej KT4 a Duewagy. V sezone prevadzka viacerych hist.vozov
Schoeneiche ma 11000 obyv., Ruedersdorf 10000.
Len o jednu zastavku Sbahnom od Friedrichshagenu do st. Rahnsdorf je dalsia raritka:
elektricka WOLTERSDORF.
Trat: Sbahnhof RAHNSDORF - WOLTERSDORF Trat dlha 5,6km. Voz.park cca 6vozov. Rozchod normalny, trat neni spojena z inym systemom nema ani spojku so zeleznicou. Dnes jazdia dvojnapr. "GOTHY" .Je mozne , ze v sucasnosti je len sezonna prevadzka.(?)
Uz v roku 1868 ! existovala pravidelna omnibusova linka v uvedenej trase. Elektricka od roku 1913. Woltersdorf ma 6500 obyv.
Linka je dnes znacena "87"
Opacnym smerom z centra Berlina Sbahnom sa mozme vydat na cestu do st. STRAUSBERG (pomerne dlho to trva), tam vystupit, lebo Sbahn pokracuje este do zast. Strausb.Stadt a Strausb.Nord.
Trat vznikla v r. 1893 ako spojka do mesta s parnou prevadzkou os a nak. dopravy zeleznicneho typu. Okrem osobnej trate 6km je 3km odbocka vyhradne pre nakladnu dopravu. Ta odbocka trva dodnes , vcetne dvoch spojok so zeleznicnou tratou. Nak.doprava trvala do konca NDR, snad sporadicky dodnes. Osobna Trat dnes konci v zast. Lustgarten, kde je vozovna , prepojenie s nak. tratou a zeleznicou. Kedysi trat este pokracovala do zast. Wriezener str.
Strausberg ma 25000obyv. Linka ozn. 89, o voz. parku sme uz hovorili.
Za navstevu este stoji POTSDAM ...Sbahn z centra Berlina.
Rozsiahlejsi elektrickovy system.
eMareq
Re #22146 VLK: Čiže čo dióda, to vlastný zdroj napájania pre ňu? Inak akú to má spotrebu (celý displej, keď svieti každá dióda)?