Robil niekedy dpmk dopravny prieskum co sa tyka zistenia poctu prepravenych osob ? To su take karticky ,ktore dostane cestujuci pri nastupe a odovzda pri vystupe. Moze mi to niekto poslat? Chcem si pohrat so spracovanim navrhu linkoveho vedenia ,pripadne poslat do fora a otvorit diskusiu.
Vdaka za tie elektricky z Hlavnej. Velmi unikatne fotecky!
Dvojreflektorove T2 z obdobia po prvej GO v Ostrave, pri dalsej GO dostali zase len jeden ! a sedacky 1+1 z T3.
214 tiez mala povodne stahovacie okna !!!! Za to rucim hlavou!!!
Cela prva seria T2! Myslim do 217.
Je to vzacny snimok, uz po druhej GO. Bud jej vymenili okna pri GO, (je to mozne , lebo stahovacie okna sa kazili-zasekavali a klucky sa stracali alebo to potvrdzuje urcite dohady , ze aj u T2 sa robili ciselne rosady. Niekto to uz niekde uvadzal ako hypotezu.
Este doplnim nieco o berlinskych predmeskych elektrickach.(ktorym sa to zda trochu nekosicke ,nech prepacia, pripadne nech to beru ako tip na prazdniny a dovolenku).
Elektricka SCHOENEICHE.
Trat :Sbahnhof FRIEDRICHSHAGEN- SCHOENEICHE(zast.Dorfstrasse-vozovna)- RUEDERSDORF (na zaciadku obce druha mala vozovna) Trat je dlha 15km. Rozchod 1000mm.
Trat postavena v r.1910, do r.1914 motorova trakcia, od1914 elektrifikovana. V r.1977 v obci Ruedersdorf ciastocne presmerovana a predlzena.
Linka ma dnes znacenie 88, dnes jazdia na nej KT4 a Duewagy. V sezone prevadzka viacerych hist.vozov
Schoeneiche ma 11000 obyv., Ruedersdorf 10000.
Len o jednu zastavku Sbahnom od Friedrichshagenu do st. Rahnsdorf je dalsia raritka:
elektricka WOLTERSDORF.
Trat: Sbahnhof RAHNSDORF - WOLTERSDORF Trat dlha 5,6km. Voz.park cca 6vozov. Rozchod normalny, trat neni spojena z inym systemom nema ani spojku so zeleznicou. Dnes jazdia dvojnapr. "GOTHY" .Je mozne , ze v sucasnosti je len sezonna prevadzka.(?)
Uz v roku 1868 ! existovala pravidelna omnibusova linka v uvedenej trase. Elektricka od roku 1913. Woltersdorf ma 6500 obyv.
Linka je dnes znacena "87"
Opacnym smerom z centra Berlina Sbahnom sa mozme vydat na cestu do st. STRAUSBERG (pomerne dlho to trva), tam vystupit, lebo Sbahn pokracuje este do zast. Strausb.Stadt a Strausb.Nord.
Trat vznikla v r. 1893 ako spojka do mesta s parnou prevadzkou os a nak. dopravy zeleznicneho typu. Okrem osobnej trate 6km je 3km odbocka vyhradne pre nakladnu dopravu. Ta odbocka trva dodnes , vcetne dvoch spojok so zeleznicnou tratou. Nak.doprava trvala do konca NDR, snad sporadicky dodnes. Osobna Trat dnes konci v zast. Lustgarten, kde je vozovna , prepojenie s nak. tratou a zeleznicou. Kedysi trat este pokracovala do zast. Wriezener str.
Strausberg ma 25000obyv. Linka ozn. 89, o voz. parku sme uz hovorili.
Za navstevu este stoji POTSDAM ...Sbahn z centra Berlina.
Rozsiahlejsi elektrickovy system.
emtesty maju cisto ledky, napr. busecka maju iba podsvietene skvrny co ma tu vyhodu ze ak odpojis elektricku a dojde ti stava v baterke tak displej ostane tak akurat nebude podsvieteny a tam ci uz ledka svieti silnejsie alebo slabsie je takmer jedno kedze je umiestnena az za farebnou skvrnou co je aj dobra citatelnost oproti slnku
ostatne vo vnutornych paneloch to je aj tak ze niektora ledka svieti slabsie a niektora silnejsie staci prist rovno a pozriet sa z blizka pretoze z dialky to nevidno
takze podla mna taku chybu ma dakde aj emtest ale pri beznom pohlade si to nevsimnes teda musel by si mat oci asi 5 cm od displeje aby to bolo zretelne ?
a ešte niečo - nejde to urobiť na pár kusov - lebo musíš kúpiť jednu várku, aby si mal istotu, že budú všetky svietiť rovnako. Ak kúpiš z niekoľkých várok, bude to fľakaté - pri rovnakej prúdovo-napäťovej charakteristike si každá bude svietiť po svojom... ono je to kumšt... ?
kompletnom ovládaní tabule... to je vždy prispôsobené zobrazovaciemu prvku - LED. Ak ju vymeníš, zmení sa ti vyžarovací uhol a rovnako aj prúdovo-napäťová charakteristika... potom môžeš začať odznova....
Teoreticky mozete vyrabat vsetky druhy LEDkovych displejov - ked sa dobre pamatam, tak LEDky sa predavaju cervene, zelene, oranzove, zlte, modre a biele. Otazkou zostava skutocne asi len cena a vyzarovaci uhol.
takto - teoreticky áno. Je to iba výmena LEDiek. Ale - zelená LEDka má najhorší vyžarovací uhol zo všetkých typov. Muselo by dôjsť aj ku zmene riadiaceho firmware priamo v tabuli. A to nejaký čas trvá, kým sa dosiahne požadovaný výsledok.
To ešte nehovorím o cene za 1 ks zelenej. Najlacnejšia je žltá ale má asi najlepší vyžarovací uhol.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VLK