Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #21908:
na Slovensku veľa vecí nemá logiku... ešte taká podotázočka - takto sa rátajú km v DPMK už odjakživa alebo to bolo len niekedy pred x rokmi zavedené ❓
solaris sa nema problem dostat do depa preto by som jeho info az tak neodzudzoval
prosim vas, nerozoberajte tu problem Solaris maniaka.
Poprezerajte si poriadne tuto stranku, Dopravneho podniku mesta Mostu a Litvinova, v Ceskej republike a hikajte, co vsetko dokaze robit dopravny podnik. Su sebestacni, robia si sami opravu busov, elektriciek, calunenie, poskytuju nakladnu prepravu, autoskolu, atd, atd.. ... A nemusia nikomu platit za taketo sluzby... Klobuk dolu, pani z dopravneho podniku v Moste !

http://www.dpmost.cz
Reply on: Peter55 #21980:
to víš Pepíku, na Sibír sa k Dimitrijovi dostaváju pouze nepravidvé informácie. ☺
Reply on: Dimi #21977:
A Ty ako vieš že 384 nepozna Solarisa? ?
Reply on: E499.3056 #21976:
Sorry, to predchadzajuce malo byt pre 384..
Reply on: E499.3056 #21976:
teda dobre no, poznas ho. A je jeho vec, ak chlasta mlieko, aspon sa neopije. o neviem, ako si s opijanim na tom ty ? ?
Reply on: 384 #21965:
nepoznas solarisa, tak netrep, ze chlasta mlieko. mal nepresne info, ktore ale upravil do konecneho stadia. Je na tom nieco zle ? Alebo si si nasiel cloveka, na ktoreho musis kydat, pretoze si o sebe myslis, ze si neomylny ? ? ? pozor, lebo raz sa ti to vypomsti. 😉 ? ?
Reply on: 384 #21965:
On neklame. On ma informacie od vodicov, teda z tretej ruky. Tym informaciam sa neda vzdy verit. Hej a kedy budu vlastne fungovat oznacovace?
Reply on: detailista #21956:
z akej nehody? bolo ich tam veľa, pokial chceš tu kde sa prevratila električka, tak si ma najdi na ICQ
ta ne
?
akurát sa bude meniť-pravdepodobne- jej umiestnenie na držiak pripevnený na predné madlo z dôvodu dodržania bezpeč.rozmerov prechodu pre cestujúcich
Reply on: *SOLARIS* maniak #21972:
Vuav, Solarisko, teraz si sa pochlapil, DPMK sa zhodli na uchyteni citaciek a definitivny design si popisal uplne presne 🙂

*SOLARIS* maniak

Všetky prístroje, vmontované firmou EMtest na madlá, majú v sebe zabudované nielen označovacie zariadenia na listky, ale aj čitacky na BČK. Pôvodne som myslel, ze to bude mať len ten označovac, čo bude vpredu pri vodičovi. Akurát V TOMTO som sa mýlil !!! Nakoniec sa dopraváci rozhodli, že čítacka nebude za dverami, ale bude a už aj je namontovaná na madle pri predných dverách. Je tak cybernetic ? ?

?
*SOLARIS* maniak
tak tak,jak hutoríš ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: cybernetic #21964:
? už som dopil ? , Hej viem, že sa na poslednú chvílu rozhodlo že to tam nebude. Veď vieš ?
Reply on: cybernetic #21964:
ved som ti vravel že nečitaj jeho kačice.....jeho prispevky su same kač kač....a nič nie je založené na pravde....toto sme tu už mali veľa krat......zrušenie expresov pred mesiac a pol pred prazdninami, a podobne:D
Reply on: eMareq #21963:
Priklad to bol len ilustracny, ale vidim ze nie vhodny. Az teraz som pochopil, ako to je presne s tymi nocakmi... S tymi stlpcami odchodov to nechap zle, nemyslel som to ako kritiku vasej roboty, len som bol zmateny z tych nesuhlasnych informacii... Myslel som ze kazda linka je obojsmerna, nie ze su obojsmerne v zmysle 100-101 atd...Uz to chapem. Nevsimol som si to nikde, ale je to moja chyba. Dakujem za vysvetlenie.
Reply on: Peter K #21966:
Napisal som to asi nezrozumitelne, co je u mna casto bezne. Ale mal som na mysli to presne co si napisal
Reply on: BMko #21948:

Cena za dodavku elektrickej energie ma viacero zloziek ( platba za energiu, platba za vykon) a zavisi od viacerych faktorov (mnozstvo odobratej el. energie, cas odberu, vyuzitie maxima, pocet odbernych miest, ... ).
Ale v ziadnom pripade sa to neda interpretovat tak, ako si to napisal.
1- Energia sa odobera, len ak je UZAVRETY elektricky obvod (cez zapnuty trakcny motor trolejbusu). Ak je trolejove vedenie pod napatim, mozeme hovorit o stratach zvodom, ale tie zanedbame. Ked nie je odber, tak nie je odber el. energie.
2- elektromer vse nie je na kazdej sekcii zvlast, ale je v meniarni. Jedna meniaren napaja 3,4,5,... sekcii a tie potom treba povazovat za jednu mnozinu. Tebou spominane efekty by sa mozno prejavili, ked by v sieti v case spicky premaval len 1-2 trolejbusy. Ale nie pri sucasnom pocte spojov.
3- vy mate v Kosiciach na trolejbusovej doprave ukazkovu rovnomernost medzi spickou a sedlom.
4- znizit mernu cenu za dodavku 1 kWh (po zaratani vsetkych zloziek mesacnej fakturacie) mozete:
a- dlhsou prevadzkou aj v noci (nezmenena platba za vykon sa rozpocita na vacsi pocet odobratych kWh)
b- pri zachovani rovnomernosti zvysit pocet spojov a zatraktivnit intervaly.

U vas vobec nieje problem v tom, aky je tvar tr. siete, ani v rovnomernosti a cene za dodavku elektrickej energie. Problemom je maly pocet trolejbusovych spojov a vysoke FIXNE naklady na trolejbusovu prevadzku (na elektrodispecing, administrativnych pracovnikov, udrzbarov vozidiel a trolejoveho vedenia, ...) Ak by linky 71 a 72 premavali celodenne po 12 alebo 15 minut, tak by sa fixne naklady rozpocitali na vacsi pocet vozokm a tym by sa znizili naklady na 1 vzkm.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.