Ad rýchlosti: Človek aby sa už pomaly začal báť vyjadriť svoj postreh, lebo hrozí, že sa tu pol fóra povadí...
Od soboty sa zavádza ten nový Optima bus. Zdesenie pre Optimu však bolo, že DPMK do ďalšieho obmedzenia dopravy, ktoré ako som spomínal má košického cestujúceho postihnúť v priebehu februára, započítal zrušenie L5. Reálne tak hrozí, že najnovšia košická linka sa nedožije ani prvého mesačného výročia svojho vzniku a Optima bude vrážať prachy do Busu, ktorý sa bude kľukatiť kade-tade po sídliskách a pritom z centra pôjde raz za hodinu R-ka!
Od soboty sa zavádza ten nový Optima bus. Zdesenie pre Optimu však bolo, že DPMK do ďalšieho obmedzenia dopravy, ktoré ako som spomínal má košického cestujúceho postihnúť v priebehu februára, započítal zrušenie L5. Reálne tak hrozí, že najnovšia košická linka sa nedožije ani prvého mesačného výročia svojho vzniku a Optima bude vrážať prachy do Busu, ktorý sa bude kľukatiť kade-tade po sídliskách a pritom z centra pôjde raz za hodinu R-ka!
BM
A dospel som k vysledkom. podla tvojich vypoctov a Shortyho vypoctov je v rannej spicke priemerna rychlost 15,42 km/h. Podla vypoctov si sa cekol o 0,2 km/h, lebo mi vyslo 15,62 km/h podla vasej techniky vypoctu.
Moje vypocty ratal som aj 20sekundovu vydrz na zastavke, na co ste uplne zabudli. Rychlost vysla v Kosiciach na 6 tke 19,08 km/h a v Bratislave 30,53 km/h.
Dlzka liniek jednym smerom KE - 6 - 7,2 km
BA - 5 - 19,85 km
Vsetko bolo preratane cez vzorec
v=s/(t-tz) [km/h]
tz = tzas x pz
Vysvetlivky> tzas - cas straveny na zastavke (20sec)
pz - pocet zastavok na trase
t- jazdna doba podla CP v danom jazdnom case
s- draha
Zdroje udajov: Shorty, Sarko, Dpmk, DPB a Peter P