Pred par dnami som sa pytal, ci sa este vyrabaju Ikace. Dik za odpoved, ale myslel som nejake novsie druhy. Ma ta firma co ich vyraba nejaku stranku???
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Neviete, ci nie su na dajakych strankach zverejnene podrobne dokumentacie o tychto (aj inych) busoch?
Presne tak, to som chcel napisat... len tam mam chybu - "...ak s tymi autobusmi NEzastavuju na metre od ostrovceka", tzn. ze zastavia tesne pri ostrovceku...
Re #19506 5: jasne, ak sa neda zastavit, tak sa neda... Ak ale nie je sneh a taky bus zastane meter od ostrovceka, ktory je navyse vysoky a ide nastupovat nejaky clovek o barlach, tak to je uz arogancia vodica, ci ako to slusne nazvat. (Experti v tejto oblasti - bus 3501)
A nie je naozaj najmensi problem sa trosku natiahnut a stlacit to jedno tlacitko, aby sa bus naklonil...
ešte jedna poznámmočka k zastávkam, a čo tak zastávka pri jumbe, ale tá, co je pod budovou?smer thc. hakluze čo? chodnim prinajlepsom 1,5m siroky, a zaroven aj zastávka....
a na druhej strane cesty nevyuzity pruh pre cestnu dopravu. ?
Ale je to tak, ze v Solarise si skorej najdem flek na nohy, a sice v tretom rade sedadiel za strednymi dverami, tam je stale najviac miesta.
all: a vsimnite si, ze tie novsie serie solarisov maju viac miesta na nohy v tych troch radoch sedadiel ze strednymi dverami.
V ikaruse ked cestujem, je tam miesta iste menej, i kd nesdel som tolko v ikaruse, co v solarise...
4 ky v solarise su tiez na figu, pohodlne si tam styria nesadnu, ale ta uz to je jedno, tak vyslo.
presne tak, suhlasim. ja ale pocitam s tym, ze budu chciet skrtnut aspon 100 melonov (ked nie viac), preto aj tie elektricky... dufam ze sa uz konecne najde vola postavit tie troleje, radsej to nez 1000 novych autobusov...
a tych 35 mil. na ten odbavovaci system, to je uz druha etapa,nie? ze uz by sa to konecne mohlo t.r. aj spustit a spolu s tym prejst na prestupnu tarifu s naslednu reorg. dopravy...
Vladan
a tych 35 mil. na ten odbavovaci system, to je uz druha etapa,nie? ze uz by sa to konecne mohlo t.r. aj spustit a spolu s tym prejst na prestupnu tarifu s naslednu reorg. dopravy...