Reply on: LUK #19257:
Jasne. Veď vravím, všetko s mierou... na tej sa ale tu asi nezhodneme (všetci).Rozdiely medzi typmi, prípadne aj sériami autobusov beriem, že zmeny pre vodičov nemusia byť príjemné a už vôbec produktívne z hľadiska kvality dopravy, takže "prideľovanie" typov by som bral. Ale zas nech to neskončí tak, že vodič "vie jazdiť" len s jedným typom (ešte dobre, že nie kusom) autobusu a akýkoľvek iný vytrvalo odmieta a bojkotuje. Načo sú nám takí "špecializovaní" vodiči, ak máme vo vozovom parku snáď 15 rôznych typov? Ako písal Vladimír, raz za čas ich treba "prevetrať" aj na inom type/linke/"troleji miesto busu" (ak sú na to v PO podmienky), nech majú prax v prípade potreby. Ak si ale narážal na niečo typu "každý deň iný typ/séria", tak to by som považoval za buzeráciu.
Aj u nás v BA sú často vodiči milí, ochotní, proste snaživí, a ja im hovorím, že sa snažia aj za vedenie DPB. Lebo v prvom rade zamestnávateľ im musí vytovriť vhodné pracovné podmienky po všetkých stránkach. K tomu nepochybne patrí aj prideľovanie vozidiel (mimochodom, to je pre Slovensko asi najlepší model).. Ale u nás tie podmienky zďaleka nie sú také, aké by mohli byť...

LUK