Nie, nechcem, aby L 19 zachádzala na stanicu. Pri L 38 je na to dvojaký dôvod, keďže ide z Jazera aj smerom z Moldavskej a výluka sa dotkne električiek z oboch smerov. ?
A čo by sa tým vyriešilo? O spätnom premenovaní 5 -> W by sa dalo uvažovať ak by "5" mala obsadiť nejaká celodenná E linka. Inak to prepísmenovanie dnes nerieši nič.
Re #18230 Esicko: Asi tam v tom priestore keď bola výluka na Južnej triede, teda v trojuholníku by to mohlo byť.
Re #18229 TA: A nechceš aby aj L19 zachádzala na stanicu? ?
1018: Ak sa zrusi L5, ako sa dostanem z Moldavskej do Optimy okrem R1? Lebo peso kvoli ohradeniu chodnika pri VSA sa tam dost dobre neda dostat. Musim v Optime dat tento dotaz.
Ups, ja som myslel, že sa zatiaľ zruší akože len na výluku a potom sa "akože" zabudne obnoviť. /Ako sa kedysi "zabudli" vrátiť CP z prázdninového do normálneho režimu./ Ale vidím, že už je to definitívne definitívne. Hádam sa ušetrené zdroje presunú na zhustenie 6 a 9.
peto5220 - Technologicka jazda je jednotny nazov pre vsetky vyjazdy vozidla z dovodu overenia jeho technickeho stavu, technickeho stavu trate alebo udrzania drahy v prevazdkyschopnom stave (zimna udrzba - cistenie).
5 - Na linku 1 budu samozrejme nasadzovane dvojicky. Okrem vikendu. Linka 5 sa od 15.11. DEFINITIVNE v povodnom rozsahu rusi. Ostane v prevadzke len popoludni v posledny volny den pred dnom skolskeho vyucovania vysokych skol, cize v tzv. "w"-den (obvykle nedela).
Mám 2 otázočky:
1. Budú na linke 1 premávať sóla alebo súpravy? /Keďže nahrádza 2-ku a 3-ku, je to otázne./
2. Čo myslíte, vráti sa ešte po výluke linka 5 k celotýždennej premávke? /Neviem prečo o tom pochybujem.../
Prave som si dopozeral fotky na ktorych su vraky elektriciek vo vozovni.Dalo by sa nejako dostať k tym eletrickam Alebo je skutočny pohľad určeny len pre VyVolenych z DP
Všetko je vec zvyku. Bez toho aby som sa snažil niekoho uraziť, musím poznamenať, že už zo skúseností viem, že je dosť na škodu, že v Košiciach má zelenú vždy len jeden smer. Košickí vodiči si tak na toto zjednodušenie predpisov zvykli, že pri jazdení v iných mestách zmätkujú. Už v hlbšej mladosti som vedel, že keď doma v Prešove chcem prejsť ako chodec na zelenú, ktorá je súčasne so zelenou odbočujúcich áut, musím pozerať na ŠPZ prvého vozidla. Ak prvý v rade bol KE alebo KS, veľmi veľmi sa zvyšovalo riziko, že po mojom vstupe na zelenú na prechod začnú škrípať brzdy, víriť sa prach a sršať nadávky, že kam idem, keď on má zelenú.
Pivix