Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SHORTY #17998:
Aby si potom nezozltol...
Reply on: SHORTY #17997:
superžlté namiesto "jasen"
Reply on: Nodes #17996:
Ja kcem jasen žlté ?
Reply on: SHORTY #17994:
A vedia urobit aj zelene LEDky alebo len oranzove?
Reply on: LUK #17993:
Tak potom #17989 ruším... 😕
PANE BOŽE!!!!!
Ochráň moju kačičku pred oranžovými LEDkami ?
Reply on: Vladimír #17991:
nedá, teda určite nedá, pokiaľ nemáš voz s GPS... A aj na GPS voze si to môžeš pozrieť len podľa času predaja CL...
Reply on: LUK #17990:
...a na tej karte máš aj nahraný cestovný poriadok svojej služby...
Reply on: LUK #17990:
Áno, ale bral som to tak, že v BB sa aspoň tuším dá spätne zistiť reálny čas odchodu vozidla. Alebo ani to nie?
Reply on: Vladimír #17988:
neviem, či to umožňuje aj BUSE, ale napr. v Ostrave máš všetky údaje o priebehu služby ukladané na kartu, ktorú na konci zmeny odovzdáš...

A BB vlastne palubáky ani nemá, to je len taká "ovládacia skrinka" na predaj lístkov (a jeho evidenciu) a na vypisovanie cieľov na transparenty... Neviem, aké iné funkcie by sa z toho dali ešte vyžmýkať...

A SADky majú prevažne od EMtestu LEN čisto pokladne na predaj cestovných lístkov...
Reply on: Vladimír #17988:
Heh... a skôr než si ma laco s VLKom podajú doplním k odpovedi pre TA ešte aj Banskú Bystricu (EMtest) 🙂
Reply on: Elso #17970:
Nepracujem so systémom BUSE, neviem to takto podrobne opísať.
Pre vysielanie a zber informácií by Košice potrebovali v prvom rade niečo šikovnejšie ako obiehať voz za vozom s notebookom. To je zrejme už len jeden zo základných predpokladov, prečo je nereálne nahrávať do všetkých vozov cestovné poriadky, lebo pri najmenšom posune spoja by sa nahrávači "ošaľeľi". Tiež napríklad neviem o tom, že by na ODS mali softvér, ktorý by čo i len v prípade hypotetického zberu zaznemenaných informácií z BUSE tieto infos triedil. A či vôbec v súčasnom stave pri súčasných prostriedkoch je možné z košického BUSE vytiahnuť napr. informáciu, či vodič L20 včera od Kolibáru o pol deviatej meškal alebo šiel presne, to prenechám na kompetentnejších. Ale pokiaľ mám aktuálne informácie, tak v súčasnej podobe nie je možné takúto informáciu vytiahnuť. Ak sa mýlim, rád sa nechám poučiť.

Re #17972 Elso: Skoro všetky slovenské SAD-ky. Ale len veľmi málo z nich používa súčasti v takom rozsahu, ako ich zrejme chce využívať teraz DPMK. Veľkosťou prevádzky a množstvom využívaných funkcií sa asi najviac približuje Banská Bystrica, ale aj tak si myslím, že asi nie je dobrým príkladom. Tam je to o čomsi inom.

Re #17977 TA: Myslíš na funkcie, ktoré som popísal? Zhruba v tomto rozsahu, plus mínus niečo navyše alebo menej, je takéto niečo k dispozícii k videniu v rámci SR v Bratislave (BUSE), Nitre (R&G), Žiline (R&G) a Prešove (R&G).
Technicky najďalej je momentálne asi Žilina - jednak je najstarším slovenským experimentátorom v tomto smere a stále si drží krok pred ostatnými. Napr. veľmi veľa spomínaného máme napr. aj my v Nitre, ale k reálnemu sledovaniu vozidiel v čase (dispečer vidí presne ktorý voz, kde v danom okamihu má) sme ešte tiež nedospeli. Ale v zásade platí to čo som napísal - BA, NR, ZA a PO majú skoro všetko alebo všetko z toho čo som popisoval.

Re #17977 TA: "sterownik" doslova znamená "ovládač".
Reply on: redburger #17984:
Ked citas vyjadrenia "vrchnosti" tak vies ze na prvom mieste je cena. Dost casto aj na ukor kvality. Anketa je zbytocna lebo bezna cestujuca verejnost o tomto tech. "probleme" nema ponatia.
LUK
JA som na ten EMtest dal otazniky ja nim nadseny niesom.
Reply on: 51 #17975:
ked chceš vystrihovačky SUčiek tak mi napiš na e-mail a niečo ti zašlem
no mohol by nam prist porozpravat niekto z vrchnosti, ze co to ,jak to , preco teda ten mtest,bo teda, jednoznacné to nieje. a kedze citajuc diskusiu, vo vrchnosti v dpmk odbornikov vela chyba, tak to je teda zase nejaka pela-mela.....treba dat anketu, kto je za buse a kto za mtest, som zvedavy, jak by to dopadlo....
Reply on: Elso #17981:
nejde ani tak o počet vozov vo výprave, ako skôr o neschopnosť spojazdniť systém ako taký. Opakujem ešte raz, ľutujem Košice za toto rozhodnutie... Ešte mám niečo viac povedať? ?
Reply on: Isidor #17968:
nuž, cesta deviatkou ma vie niekedy vynerváčiť.... radšej preto na mmm z jazera jednoznačne 13. takto elina nebude nejako dominantna, ked busom som stale skorej doma... hlavne teraz po opackom......
LUK
Asi BB + Presovska sadka je na vypravu v KE malo ? ci nie a EMtest tam slape tak ako ma??
Reply on: Elso #17978:
ha ha, kompletná výprava je 46 vozov... Emtresty majú cca 2/3...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.