Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pivix #17626:
jja presne o tom vravím,len si ma skvele doplnil , s čim uplne suhlasim. ?
Reply on: Nodes #17619:
Omyl, dalo by sa to spravit. Sice z mensimi technickymi upravami ale slo by to. T3 vyuziva na na brzdenie zrychlovac, ktory nie je zavisly na 600V. Zadny vagon by sa prerobil co sa interieru tyka, bez kabiny, ostala by len poistkova skrinka. Spravilo by sa prepojenie medzi 1 a 2 vagonom z dovodu 600V na napajanie MG. Lebo silnejsi staticky menic z vystupmi 2 x 400V a 2 x 24V do 1 vagonu by bol v KE asi len luxus, lebo to je pre kosickeho technika neprijatelne. Vyhodit 600V osvetlenie, nahodit tam usporne 24V osvetlenie, ktore je spolahlivejsie ako 600V. Takze tak by som ostal pri hlucnejsej verzii vlecneho vozna. Vzhladom nato, ze to je vlecny vozen, tak nan naroky na vzkm sa nenarokuju. Ziska sa vacsia kapacita. Lenze je tu hacik a to je Drahovy urad, ktory by nemusel tento novy typ schvalit, ale nemal by byt s tym problem, pokial splni brzdove skusky.
Da sa to len treba chciet a mat na to ludi, ktory su ochotny sa do toho pustit.
Reply on: redburger #17607:
V podstate suhlas ALE: Myslim ze poznas maniere starsich ludi. Skusim to skratiti do jednej vety. Nudia sa doma preto vyhladavaju situacie v ktorych by sa mohli angazovat, ved aj tak su "najsikovnejsi a najmudrejsi" a oni toho uz vela preskakali a ked poradia oni tak to urcite bude dobre. To ze uz pamat a logicke myslenie obcas chyba to uz je detajl. CEST VYNIMKAM ktorych je dost ale ktore sa venuju zmysluplnemu dochodku a nepotrebuju rypat.
K tej zeleznici: Pri Michalovskej zeleznicnej stanici je celkom slusne mnoztvo domov a blokov. Ked prechadza v nocnych hodinach vlak tak ho pocut az do centra. Nepocul som zatial ziadnu staznost a to aj napriek tomu ze posuny vogonov sa vykonavaju aj v noci. Neviem pravidla pri posunoch ale rusnovodic trubenim veselo dava signaly kolegom aj po 22h. Hoc je to zatrubenie len kradulinke silu to ma. A najviac som si to uvedomil ked som v noci relaxoval na chate na Z.Sirave cca. 10Km vzdusnou ciarou od stanice a pocul som nielen trubenie ale aj samotne buchanie pri posune. Takze z okoloiducou brikou sa to rovnat nemoze.
Reply on: SHORTY #17616:
ta to je poriadna šarapata v tom dpmk ? .ja som si myslel,kym som sem nezavítal,ze mhd je na tom čoraz lepšie.no ale odhalujuc niektore veci,pride mi to len naoko ? .skoda no.
Reply on: Nodes #17619:
aha,tak to nie no,vravím že len uvažujem. ? apropo,čo je s tou t3 mod?niejako ju už nevídavam.
Reply on: Nodes #17620:
Jj, presne tak.
Z vyradených vozov, čo ešte nie sú zošrotované, je nejaký s usporiadaním sedadiel 2+1, teda niečo ako 349 + 352 ❓ Alebo všetko to sú len vozy s 1 sedadlom na každej strane?
Reply on: Pivix #17583:
aj mňa to napadlo ako prvé. Ale prečo, keď električky aj autá robia rovnaký hluk, tak má byť potrestaná len električková doprava???? Prečo tá babka či dedko nežiadal aj odklonenie, zrušenie, spomalenie alebo čo ja viem čo ešte aj pri automobilovej doprave. Pýtam sa prečo ❓ ❓ ❓ ❓ ❓

Len tak pre zaujímavosť : asi pred 3 - 4 rokmi sa jedna dôchodkyňa na zasadnutí MZ MČ Juh sťažovala, že jej vadí hluk áut z cesty, ktorá prechádza pod jej balkónom. Keď sa jej spýtali, aká to je ulica, povedala, že Južná trieda ? ? ?. Bývala niekde pri Astórii. ( Ak prižmúrim všetky oči, v podstate Južná trieda od NO po Strojár by sa aj dala pre autá zavrieť, nie? ? )
Reply on: Diggi #17614:
Ked dobre viem, moznoze sa mylim, v niektorych nemeckych mestach z T4 vyhodili kabinu vodica, myslim, ze im nechali len nejaky zjdnoduseny ovladaci panel. Tato T4 bola radena ako B vozen, nemylit si to s typom B4, ktory bol vlecny priamo z vyroby.
Reply on: redburger #17612:
Pokial viem, klasicka T3 nie je schopna tahat vlecny vozen, kvoli ramu. Mozno iba po rovine. takze aj keby sa z nejakej T3 vyhodila cela vyzbroj, mohla by ju tahat u nas akurat T3MOD. Co sa tyka T6, neviem, ako je to u nich.
Reply on: Peter523 #17615:
to ja viem ze su z vyroby, netvrdim ze su pitvane...aj ked svojim sposobom su, akurat ze u vyrobcu ?
Reply on: SHORTY #17616:
Ako som pisal, dostanu sa len ludia, ktory rectalne komunikuju z vedenim. V klude tam mohol byt clovek ktory tomu rozumie, nie mame tam znovu cloveka, ktory sa tam dostal len preto lebo tam ma znameho a zas budeme tam kde sme boli.
Reply on: redburger #17611:
Bohužiaľ, tie vozy sú v prevádzkyschopnom stave!!! To sa len jeden deň rozhodlo, že sa treba starať o veľa vozidiel a tak dali STOP tým vozom. A pravdupovediac, niektoré sú v lepšom stave ako tie, na ktorých sa vozíš ?

Re #17601 BMko: Spomínaný pán už má nástupcu, ktorý prešiel konkurzom a dokonca ani nemá odbornú skúšku (mimochodom tú, ktorá bola v podmienkach a kvôli ktorej som ja nemal šancu).
Ale aj tak dobre, lebo v opačnom prípade by som musel odstaviť väčšinu tratí(okrem novej Južnej a rovných úsekov BKV).

Re #17547 PTKe: Od vašeho prvého príspevku sme vedeli kto ste, tu sa všetko rýchlo rozkríkne ?
Diggi B4 vozne boli vlecne od vyroby a neviem zeby sa pitvane vozne davali ako vlecne niesu na to stavane.
Reply on: redburger #17612:
No ludia z KD sa uz niekolko rokov uspesne snazia o pravy opak a to aby aj Bcka boli schopne samostatnej jazdy a pokial sa nemylim tak uz su len 2 a to 352 a 391. Ostatne vozy v "aktivnej sluzbe" su schopne aj solo premavky.... ? ? ?

To co tu spominas (tie vypitvane T3) existuje. Myslim ze nikde v ČR ani SR nic take nejazdilo, ale mne osobne su velmmi zname Drazdany kde este donedavna behali supravy T4+T4+B4, kde prave to B su vlecne vozne ?
Spytaj sa ci je pravda ze odmeny clenov spravnej rady su asi 50000 SK mesacne . Co na to nas dopravak ? Re #17550 detailista:
a prepacte ze veci ma napadaju az tak postupne.este ma napadla taka vec,ze by sa mohli vozy t3, ktore niesu v prevadzkyschopnom stave upraviť tak,ze by boli iba tahane.tak by sa to nedalo vydumať? stanovisko vodiča by tam nebolo,ziskalo by sa viac priestoru pre cestujucich..akurat ze t3 maju stale dva zberače hore,tak neviem.Len som myslel,či by sa to nedalo vyriešiť tak,ze zadny vozen by bol proste iba tahany.niejake veci stamat povyberat,cim by bol lahsi atd.No ja sa do techniky električiek nevyznam,len vazne laicky uvazujem... ❓ ❓ ❓
Reply on: Diggi #17610:
heh aspon daco...nemyslel som za kazdu cenu nechat v prevadzkyschopnom stave....neviem v akom stave su vozy,no myslel som iba tak vies,stacilo by,ako to vyzera...v kazdom pripade ma potesilo ze ta 336 sa zachovala.a co je to sklad historickej spolocnosti?
Reply on: redburger #17606:
No vsetky nechat nemozes a ich technicky stav nie je najlepsi, si povedzme rovno a vedia to vsetci. ? Ale ak Ta to potesi ako historicka je ponechana zatial prva T3 zo serie SU/SUCS cislo 336, ktora sluzi ako sklad historickej spolocnosti ? a dojazdila tusim v roku 1998 ako C vozen trojicky 338+337+336.
Asi mu tecie do topanok a citi to .... Zbiera tu informacie a potom to vydava za svoje nazory ked mu to vyhovuje a necha si za to zaplatit. Re #17604 S499.1023:

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.