Reply on: TA #17537:
Riešenia :1. trolejbus - lebo nejazdí po koľajniciach ? ;
2. kvapky dažďa pri veľkej rýchlosti rozpúšťajú vápnik, ktorý sa nachádza v skle. ?
Ja nie som odborník na dopravu, som len taký obyčajný fanda MHD, ktorý počúva z každej strany to a z druhej hento... Ale jedno viem, tiež som zo začiatku bol proti prestupnej tarife, veď my košičania sa vieme dostať skoro všade na jednu jazdu... A bumm zrazu má prísť zmena a to sa zrazu niekomu nepačí... Neviem, čo myslíte ////"Jednou zo zásadných vecí je cestovná rýchlosť (vrátane čakaní mimo vozidiel - to je čas, ktorý je cestujúcimi vnímaný ako najnepríjemnejší) a druhou minimalizácia prestupov (samozrejme len po hranice relatívne hustej intervalovej dopravy). "////. Veď čím je linka kratšia, tým je vyššia cestovná rýchlosť, pretože vozidlo netrčí v kolónach a je rýchlejší obeh na linke a cestujúci len prestúpi na prestupnej zastávke do vozidla, ktoré ho odvezie do ďalšieho koridoru... A práve tým sa aj dosiahne zhustenie intervalu na trati, teda cestujúci nebudú musieť čakať v sedle na spoj 30 minúť, čo je niečo nenormálne...
eMareq
Potom vyvstáva otázka či je potrebná L26 aj mimo špičky. Zosúladiť odchody, buď zo Šace po Poľov alebo od Poľova po NO
A ten nočný spoj, no som zvedavý či bude mať aj koho voziť. V súčasnom stave zíva viac prázdnotou či ide do mesta, alebo späť.