Páči sa mi, ako si tu každý prihrieva vlastnú polievočku (elina, trolík...)
yeti: Mám jeden dotaz ohľadom úpravy cestovných poriadkov na L19 a L27. Z akého dôvodu tam bola nutnosť posunu odchodov zo všetkých konečných??? A keď už aj, tak prečo tak drastický??? Keby bol na uvedených linkách teraz posun o 10 minút naspäť, to jest každý spoj by vyrážal z konečnej o 10minút skôr, tak by sa nedokašlalo toľko spojení, ako je tomu teraz. Vychádzam zo sedlových časov: ( v zátvorke sú staré odchody)
A ešte: Prečo sa to všetko menilo až po roku zápch na Opátskom, naviac keď už teraz sa rysuje opätovná zmena a tým aj čas prejazdu v uvedenej trase??? ?
Tieto poznamky od autora zo dna 5.10.05 neboli krmenim diskusnej stranky, alebo to bola uloha rozostvat vsetkych ???
Urcite sa aj tento prispevok od clena Predstavenstva pozrie viac ludi - vieme koho myslim. Budu nadseni ...
Krídlo SDKU, ktoré je už otvorene za privatizáciu DPMK a investícií iba do AD /teraz už s plnou podporou svojho GR/ bojuje s krídlom KDH-DS, ktoré je za rozvoj firmy, ale stráca väčšinu.
Ale niečo je koncepcia a rozvoj, a niečo je skrytá snaha privatizovať jeden z najstarších DP v bývalej ČSR.
Neviem kto ste ale hlavne neviem odkiaľ čerpáte tie "zaručené" správy a kŕmite s prepáčením túto diskusnú stránku takými závažnými dezinformáciami. Buďte takí láskavý, píšte tu iba overené a pravdivé informácie, a ak stojíte za tým, čo tu píšete, tak sa aj pod to podpíšte.
Môžem ubezpečiť všetkých čo váš príspevok čítali, že sa hlboko mýlite a nič v ňom nie je pravda.
Ďakujem.
S úctou všetkým dopravákom P.Titl, člen predstavenstva DPMK.
V mene ludi, ktori sa tu o to starame, dakujem. Snazime sa v ramci svojich casovych moznosti. A som velmi rad, ze v ostatnej dobe sa aj tato kosicka podstranka stala castym miestom, kam bludia oci nielen fanusikov, aj zamestnancov DPMK, dokonca aj tych vrcholovych. Diskutujucich samozrejme tym padom pribuda, fora naberaju na odbornosti, spusta sa verejna diskusia. A aj to je poslanim tejto stranok iMHD.sk....
Co sa to deje v DPMK ??? Dozorna rada navrhne zvolanie Valneho zhromazdenia a Predstavenstvo DPMK na cele s nominantom za KDH to neodsuhlasi ??? Vraj predseda predstavenstva podpisuje zmluvy na poistenie majetku bez Verejnej sutaze - urcite " usetril " ak to bolo rokovanim ??? A aj ine zmluvy / rokovanie o reklame - vraj reklama v celom podniku je hodna len 8 mil. Sk - podla skromnych odhadov konkurencie by sa suma za reklamu mala pohybovat na urovni 20 mil. Sk / Predseda to podpisal za 8 mil. Sk , kde je rozdiel ??? Pani podpisuju rychle a nechcu zvolat VZ, lebo maju obavu, ze by tam uz nemohli bacovat ??? Kto vie ake odmeny si odsuhlasilo predstavenstvo - vraj za dobre hospodarske vysledky ??? A kolko dalo tim, ktori si to naozaj zasluzili ??? Prebieha tu boj medzi KDH + DS a SDKU o pripravu na privatizaciu a o ovladnutie podniku ??? Bude zaujimave sledovat, co nam prinesie tento tyzden ......
No je to možné?Takže už aj Antikáci možu pridávať príspevky.Tomu som teda strašne rád.Možná takto neskoro,ale predsa len by som chcel vyjadriť obdiv ludom,čo sa o toto starajú,prispivajú atď.Je dobré,že niečo také vzniklo,nakolko si myslím,že aspoň trocha to podvihne uvažovanie poniektorých osôb v dpmk,ktoré sa podielaju na cinnosti našej mhd. ?
Vieš, keby tak DP vyslal niekoho na internáty, tak by pozbieral po izbách za jednu Aviu tabúľ ?
Za PKD: tabule sa už nebudú doobjednávať, lebo bude BUSE......
Ale to vyzerá tak, že si cestujúci budú musieť zvyknúť na papierové čísla, lebo skôr pristane človek na Marse ako v DP bude BUSE na 100% voz.parku ?
A tento týždeň ste mohli vidieť na L5 tabule: Amfiteáter-Kuzmányho-Moldavská-OC Optima(ešte z MMM) alebo (ako dnes) ŽST-SOU Dopravné. Čo dodať??? ?
a o detaily sa s nami nepodelis??? Ja som uz len obycajny fotograf a vsetko inho ide mimo mna, takze uvitam akekolvek info ohladom vozovho parku ?
6298 ak sa nemylim jazdil v Saci ked som odchadzal z Ke...ak ho odstavili, je v Saci ci na Hornadskej??? Nuz budare koncia ?
2 úlohy na dlhé chvile ? :
1. { vlak, električka, zubačka, trolejbus, metro } - čo do tejto množiny nepatrí
2. Po istom čase sa na oknách železničných vozňov objavia jemné priehlbinky a sklo stráca lesk. Prečo
jasné, teraz mi to došlo, pomýlil som si to - visutá dráha mala ísť do VSŽ.
Aspoň môžeme povedať, že spojnica Jantárovej a Južného nábrežia je už v stavbe. ? ( a " čoskoro " sa po nej bude jazdiť... )
Re #17533 Nodes: aspoň trochu optimizmu do toho umierania ?
prečital som si príspevok a musím povedať alebo napísať len jedno... všade sa snažia zaelektrizovať alebo urobiť ekologicku trať v meste . Viď Prešov... a to tam trolej jazdí už vyše 40 rokov. Mimo mesta nasadili autobusy ale po meste všade kde sa da sú trolejbusy. V KE robili trať a technicky dozor nad ňou mali taky , ktory si o trolejbuse prečitali v letakoch a brožurkach. Nebyť bývaleho a dlhodobého riaditeľa , ktorý je už dnes na zaslúženom dôchodku, ktorý presadil trolejbusy v uliciac Košíc , by tu vdaka jeho okolitým kolegom trolejbusy nejazdili. Keby sa postavila trať ako bola navrhnutá, nebol by problem ako nastane teraz pri rekonštrukcii koľají pri plavárni... atď. Môj názor je, že celé centrum mesta , by malo byť ovládané trolejbusom a električkou. Autobusy by mali byť používané len na okrajové spoje akými sú napr. Kavečany, Šebastovce, Šaca, atď.
Záchvat
yeti: Mám jeden dotaz ohľadom úpravy cestovných poriadkov na L19 a L27. Z akého dôvodu tam bola nutnosť posunu odchodov zo všetkých konečných??? A keď už aj, tak prečo tak drastický??? Keby bol na uvedených linkách teraz posun o 10 minút naspäť, to jest každý spoj by vyrážal z konečnej o 10minút skôr, tak by sa nedokašlalo toľko spojení, ako je tomu teraz. Vychádzam zo sedlových časov: ( v zátvorke sú staré odchody)
L19 Mlyn (04, 34) 15, 45 Kláštor (01, 31) 08, 38
L27 Dnep (21, 51) 02, 32 Madrid (08, 38) 17, 47
A ešte: Prečo sa to všetko menilo až po roku zápch na Opátskom, naviac keď už teraz sa rysuje opätovná zmena a tým aj čas prejazdu v uvedenej trase??? ?