To nie sú moje virtuálne návrhy, ja osobne to považujem za blížiacu sa velkú katastrofu košickej mhd. Ale dnes nie je nikto zo zodpovedných a kompetentných naklonený pre tram. dopravu. Pre všetkých týchto by znamenalo velkú úlavu ak by došlo k jej obmedzeniu a likvidácii. Dostať ju dnes v Ke do štandardného stavu to znamená astronomické náklady. (dožívajúci a zanedbaný park a trate) To by musel niekto velmi velmi chcieť a bojovať o to. Za pomoci verejnosti a publicity popularizovať ed. Taký (zatial?) nie je.
Stav ed na začiatku 90-tych rokov bol vynikajúci. Celý park bol obnovený, intervaly a linkové vedenie vyhovujúce. Potom na to pán bývalý riaditel a jeho podriadení začali kašlať. ....atd.
Súčasné vedenie na čele s pánom Dutkom dokázalo, že sa dá robiť ešte menej a pracovať ešte horšie.
To, že má zostať v podstate len špičková rýchlodráha vychádza pravdepodobne z nejakých starých smerníc o povinnosti zaistenia kolajovej dopravy do "vsž". Áno, tým chcem povedať aj to, že dnes niektorí (a nielen v ke a mhd) s oblubou oprašujú staré bolševicko-budovatelské smernice a snažia sa ic presadiť.
Tak napríklad zrušiť Maqsarykovo n. v Prahe sa chystali už komunisti nakoniec si to netrúfli, dnes sa to stáva aktuálnym. Hovorí sa o "posunutí M.nádraží do výhodnější polohy".
Posledná info:
Po prevedenej "RACIONALIZÁCII ELEKTRIČKOVEJ DOPRAVY" (pekne to nazvali,že?) má zostať prevádzkyschopných cca 18 až 20 súprav. KT8 počítaj za súpravu.
Stav ed na začiatku 90-tych rokov bol vynikajúci. Celý park bol obnovený, intervaly a linkové vedenie vyhovujúce. Potom na to pán bývalý riaditel a jeho podriadení začali kašlať. ....atd.
Súčasné vedenie na čele s pánom Dutkom dokázalo, že sa dá robiť ešte menej a pracovať ešte horšie.
To, že má zostať v podstate len špičková rýchlodráha vychádza pravdepodobne z nejakých starých smerníc o povinnosti zaistenia kolajovej dopravy do "vsž". Áno, tým chcem povedať aj to, že dnes niektorí (a nielen v ke a mhd) s oblubou oprašujú staré bolševicko-budovatelské smernice a snažia sa ic presadiť.
Tak napríklad zrušiť Maqsarykovo n. v Prahe sa chystali už komunisti nakoniec si to netrúfli, dnes sa to stáva aktuálnym. Hovorí sa o "posunutí M.nádraží do výhodnější polohy".
Posledná info:
Po prevedenej "RACIONALIZÁCII ELEKTRIČKOVEJ DOPRAVY" (pekne to nazvali,že?) má zostať prevádzkyschopných cca 18 až 20 súprav. KT8 počítaj za súpravu.
A ak ide len po OC Optima, potom sa vracia späť do mesta alebo do vozovne
27.9 sa blíži ako veľká voda. Nebolo by odveci ak by sa zrealizovalo nejaké ministretko a trebárs sa spravili aj niejaké tie spoločné fotky, napr. ako v PO. Treba sa len dohodnúť.
TA
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.9.2005/60893K
Len dodám, že podľa fotky z tlačeného Korzáru ide o bus s evidenčným číslom 5103. Vie niekto, ako je poškodený