Ešte doplním, že 18 metrové autobusy z KAROS-y, aj SOLARIS-u sú už vyrobené. Zatiaľ sú čisto biele, a bez poťahu na sedadlách. Prídu však tie tri, ktorých firma vyhrá verejnú súťaž na dodávku 3 nízkopodlažných autobusov pre Košice. V okamihu, keď bude o tom rozhodnuté, ide na autobusy košický náter a poťah, keď to bude CITELIS ako majú naše KAROS-y a ak to bude SOLARIS, tak poťah ako majú od tretej dodávky.
Musím Ťa sklamať. Slovenská premiéra 18m Citelisov v Košiciach veľmi nehrozí. Kým v Košiciach ešte nie je rozhodnuté, v Prešove už vieme, že v závere roka príde 5 (2x sólo + 3x kĺb) Citelisov
Re #16269 Yps: Myslím, že i Solaris Urbino 18 i Citelis 18M sú rovnako veľkokapacitné...
V tychto horucavach ma este viac zaujima otazka, o kolko by sa zvysila cena jedneho napr. SU 15 resp. SU 18, keby mal klimu pre vodica aj pre cestujucich. Iste suhlasite, ze v tychto dnoch sa treba vo vozidlach uvarit.
To máš dosť chabý zdroj s tými nepresnými názvami... ?
Prvá československá poisťovňa, a.s., nie Česká poisťovňa
Centrum zneškodnenia odpadov Košice, s.r.o., nie Centrum neškodného odpadu
Raven, s.r.o. - produkt hutný materiál
Pivovar Gemer
Pivovar Šariš
Lelo Design Studio, s.r.o.
e #16292 V júly 1997 jazdily s pôvodnou verziou celoplošnej reklamy električky #344, 352, 362+363, 374+375, 398, 402, 410+411, 412, 419, 602+603, 608+609, 610+611, 612, 614+615, 616, 618+619, 620, 622+623, 628 a 629. Druhá verzia reklamy bola na električkách #366, 367, 396, 408 a 409. Tretiu verziu reklamy mali električky #394 a 417; dokonca štvrtá verzia bola na električke #400.
Sarko